ماژول های فیبر

۷۰ بازديد

LX.5 با اجازه دادن به دو فیبر به جای یک فیبر در آداپتور استاندارد SC، چگالی تجهیزات پایان فیبر را دو برابر می کند. LX.5 با قابلیت اطمینان در کلاس حامل برای اطمینان از یکپارچگی شبکه توسعه یافته است. این کانکتور همچنین دارای مکانیزم قفل است که به طور موثر کانکتور را از آداپتور آزاد می کند. طراحی کاربرپسند و بصری آن از گیر افتادن کابل ها در پشت کانکتور جلوگیری می کند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروش کابل کوآکسیال کلیک کنید
SC این شکل از کانکتور عمدتاً با کابل های فیبر نوری تک حالته استفاده می شود.

صفحه انتهایی کانکتور فیبر نوری FC برای قرار دادن صحیح به یک کلید هم ترازی متکی است و سپس با استفاده از کولت رشته ای در آداپتور/جک محکم می شود. علیرغم پیچیدگی بیشتر در ساخت و نصب، کانکتورهای FC هنوز هم امکان انتخاب در ابزار دقیق مانند OTDR و همچنین انتخاب فیبر تک حالته را فراهم می‌کنند. در ابتدا برای دیتاکام و برنامه های مخابراتی در نظر گرفته شده بود اما از زمان معرفی کانکتورهای فیبر نوری SC و LC کمتر مورد استفاده قرار گرفت. کانکتورهای فیبر نوری SC، FC و ST همگی دارای اندازه فرول 2.5 میلی متری هستند و بنابراین می توان با استفاده از آداپتورهای هیبریدی خاص، آنها را با هم ترکیب کرد. کانکتور SC که توسط Nippon Telegraph and Telephone توسعه یافته است، به راحتی با شکل مربعی آن قابل تشخیص است.

ماژول های فیبر

فیبر تک حالته اجازه می دهد تنها یک حالت نوری در یک زمان عبور کند، در حالی که فیبر چند حالته می تواند چندین حالت را در یک زمان پخش کند. تنوع بر روی کانکتورهای فیبر تک حالته و اتصالات فیبر چند حالته به دلیل ترکیب با نوع متناظر فیبرهای نوری تأثیر دارد. با این حال، با پیشرفت فناوری‌ها، کانکتورهای فیبر نوری مانند SC، LC و FC که توسط کارخانه‌های اتصال فیبر نوری ارائه می‌شوند، با کابل‌های فیبر تک حالته و چند حالته سازگار هستند. کانکتور فیبر نوری FC اولین کانکتور فیبر نوری بود که از فرول سرامیکی استفاده کرد. برخلاف کانکتور SC و LC با بدنه پلاستیکی، از یک اتصال پیچ گرد ساخته شده از فولاد نیکل اندود یا ضد زنگ استفاده می کند.

یک کانکتور فیبر نوری به فیبرهای نوری متصل می شود و اتصال و قطع اتصال سریعتر از اتصال را امکان پذیر می کند. کانکتورها به طور مکانیکی هسته های الیاف را جفت می کنند و در یک راستا قرار می دهند تا نور بتواند عبور کند. اتصال دهنده های بهتر نور بسیار کمی را به دلیل انعکاس یا ناهماهنگی الیاف از دست می دهند. در مجموع حدود 100 نوع مختلف کانکتور فیبر نوری به بازار معرفی شده است.

به دلیل عملکرد عالی، کانکتور فیبر نوری SC دومین کانکتور رایج برای کاربردهای حفظ پلاریزاسیون است. سیستم اتصال فیبر نوری با چگالی بالا MU راه حل جدیدی برای شبکه های مخابراتی با کارایی بالا ارائه می دهد. این می تواند دو برابر تراکم پورت را ارائه دهد، اما تمام عملکرد نوری کانکتورهای فیبر نوری سنتی را ارائه می دهد. معایب اصلی کانکتورهای MT-RJ نادر بودن و دشواری آنها برای آزمایش میدانی است. افزودن این نوع پایانه به کابل فیبر نوری، مانند الزامات کابل های تک حالته، نیازمند پرداخت و اتصال است. در نتیجه، بسیاری از تکنسین‌ها استفاده از اتصالات چند حالته دیگر را برای فیبر نوری انتخاب می‌کنند که نصب و آزمایش آسان‌تری را ارائه می‌دهند.

خاتمه کارخانه که پیش از پایان کارخانه نیز نامیده می شود، به کابل ها و فیبرهایی اطلاق می شود که با یک اتصال دهنده در کارخانه خاتمه می یابند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت چراغ قوه بازدید نمایید
کابل های از پیش ترمینال شده در طول های از پیش اندازه گیری شده با کانکتورهای فیبر نوری با دقت و تضمین کیفیت در سطح کارخانه نصب شده اند. با کاهش فرآیند و ابزارهای دست و پا گیر، راه حل های از پیش پایان یافته کارخانه آسان تر نصب می شوند و به مهارت های فنی کمتری نیاز دارند.

برای نسخه پچکورد هیبریدی انواع مختلفی از انواع کانکتور اصلی و استاندارد نیز موجود است. برخی از فرول ها دارای یک رابط فنری هستند تا قطعات را با نیروی ثابت در کنار هم نگه دارد تا اتصال بهتر شود. اکثر کانکتورهای فیبر نوری نیاز به تلاش برای اتصال و جدا کردن دارند، که احتمال جدا شدن تصادفی کابل ها را در هنگام استفاده معمولی یا نصب سایر اجزا کاهش می دهد.

فاکتور فرم کوچک

فیبرهای نوری اتصالات فیبر نوری به تجهیزات فیبر را خاتمه می دهند یا دو اتصال فیبر را بدون اتصال به یکدیگر متصل می کنند. صدها نوع اتصال فیبر نوری در دسترس است، اما تمایز کلیدی با تکنیک‌ها و ابعاد کوپلینگ مکانیکی تعریف می‌شود. کانکتورهای فیبر نوری اتصالات پایدار را تضمین می کنند، زیرا اطمینان حاصل می کنند که انتهای فیبر از نظر نوری صاف هستند و موقعیت های انتها به انتها به درستی تراز شده اند.

برای نکات عملکرد هفتگی در لیست پستی ما مشترک شوید

کانکتورهای فیبر نوری از این نظر که طراحی جک و دوشاخه ندارند با سایر کانکتورهای الکترونیکی مشابه هستند. ما اجزای خود را مونتاژ می کنیم تا محصولات نهایی و طیف وسیعی از مجموعه های کابل ایجاد کنیم. ما قادر به تولید و پیش ساخته محصولات با استفاده از فیبرهای نوری مختلف و فن آوری های فرول بر اساس نیاز مشتری هستیم. الماس از یک حلقه اتصال دو جزئی منحصر به فرد، متشکل از یک فرول سرامیکی با دقت بالا با درج تیتانیوم استفاده می کند.

برای پلاگین نوع پیچ، مکانیزم قفل پیچ وجود دارد، ایده آل برای دوشاخه و سوکت اتصال محکم را حفظ می کند. امروزه FS پچ کابل فیبر نوری صنعتی با کانکتور Rosenberger NEX10 و عملکرد آن را معرفی می کند. کانکتور ST® که از سیستم قفل سرنیزه ای استفاده می کند، رایج ترین کانکتور است. کانکتور FDDI دارای یک فرول شناور آزاد 2.5 میلی متری و یک پوشش ثابت برای به حداقل رساندن اتلاف نور است. کانکتور MT-RJ، یک رابط کوچک به سبک RJ، دارای بدنه قالب‌گیری شده است و از اتصال شکاف و ترک استفاده می‌کند. کانکتور LC، یک کانکتور با فرم کوچک، دارای یک فرول سرامیکی است و شبیه یک کانکتور mini SC است.

کانکتور فیبر SC اولین کانکتوری بود که برای استاندارد TIA-568 انتخاب شد و یک کانکتور اتصالی است که با یک حرکت فشار کشش ساده قفل می شود. از یک فرول 2.5 میلی متری استفاده می کند که دو برابر اندازه کانکتور LC قبلی است. کانکتور فیبر نوری SC برای دیتاکام و برنامه های مخابراتی از جمله شبکه های نوری نقطه به نقطه و غیرفعال مناسب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد