ناخن های تغییر رنگ داده

۶۱ بازديد

برخی از کت‌های پایه به‌عنوان «پرکننده‌های رج» به بازار عرضه می‌شوند، و ممکن است کف تمیزی ایجاد کنند و برجستگی‌هایی را که ممکن است روی ناخن‌های صاف به نظر می‌رسند بی‌اثر کنند. برخی از بیس کت‌ها که به آنها «لایه‌های بیس کت» گفته می‌شود، به کاربر این امکان را می‌دهند که لاک ناخن خود را بدون استفاده از پاک‌کننده کنده کند. استفاده از تقویت کننده ناخن با اثر پرکننده برآمدگی که زردی را مرطوب، تقویت و استتار می کند، ایده خوبی است. در حالی که فرمولاسیون معمولی لاک ناخن گاهی 2 تا 7 روز زودتر از خرد شدن دوام می آورد، لاک ژل در اکثر موارد دو هفته دوام دارد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت خانه عروس بازدید کنید
همیشه از یک لایه پایه زیر لاک رنگی استفاده کنید. این عاملی است که تضمین می کند پولیش شما ماندگاری بیشتری دارد و تراشه نمی کند. پوشش پایه علاوه بر این از ناخن محافظت می کند و مانع از نفوذ رنگدانه لاک ناخن به ناخن طبیعی شما و تغییر رنگ آن می شود. احتمالاً مورد اول کمی ناهموار باشد، اما دومی باید عالی به نظر برسد. برای ماندگاری بیشتر، هر دو یا سه روز یکبار از یک کت استفاده کنید.

فرمولاسیون لاک ناخن ممکن است حاوی موادی باشد که ممکن است سمی باشند یا بر سایر مشکلات سلامتی تأثیر بگذارند. یکی از خانواده های بحث برانگیز مواد تشکیل دهنده، فتالات ها هستند که به عنوان مختل کننده غدد درون ریز نقش دارند و با مشکلات سیستم غدد درون ریز و افزایش خطر دیابت مرتبط هستند. تولیدکنندگان توسط گروه های مشتری برای به حداقل رساندن یا حذف اجزای سمی بالقوه تحت فشار قرار گرفته اند و در سپتامبر 2006، تعدادی از شرکت ها موافقت کردند که دی بوتیل فتالات ها را جدا کنند.

در مورد ناخن های تغییر رنگ داده چه کاری انجام دهم؟

سه ماده شیمیایی مورد توجه بالا عبارتند از تولوئن، دی بوتیل فتالات و فرمالدئید - به اصطلاح "سه ماده سمی". رسانه‌های اجتماعی فرهنگ هنر ناخن را به وجود آورده است که به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌های هنر ناخن خود را به اشتراک بگذارند. Women's Wear Daily گزارش می دهد که فروش لاک ناخن در سال 2012 به 768 میلیون دلار در ایالات متحده رسیده است که 32 درصد آن را در سال 2011 به دست آورده است. p>

حدود 600 سال قبل از میلاد، از طریق سلسله ژو، خانه سلطنتی رنگ‌های طلایی و نقره‌ای را بیشتر دوست داشت. با این حال، قرمز و سیاه در نهایت جایگزین این رنگ های متالیک به عنوان رنگ های مورد علاقه سلطنتی شدند. در طول سلسله مینگ، لاک ناخن معمولاً از مخلوطی شامل موم زنبور عسل، سفیده تخم مرغ، ژلاتین، رنگ های گیاهی و صمغ عربی ساخته می شد. پسر شانزده ساله پس از تلاش با لاک پاک کن روی سینه خود دچار سوختگی درجه 1 تا 2 شد. استون حتی می تواند ناخن های مصنوعی ساخته شده از اکریلیک یا ژل پخته شده را از بین ببرد. پاک کننده لاک ناخن یک حلال ارگانیک است که ممکن است حاوی روغن، رایحه و رنگ نیز باشد.

کارگزاران ضخیم‌کننده تیکسوتروپی را نشان می‌دهند، محلول‌های آن‌ها در حالت ثابت چسبناک هستند، اما در هنگام هم زدن، جریان آزاد دارند. این دوگانگی برای استفاده آسان از مخلوط تازه تکان داده شده برای ایجاد فیلمی مفید است که به سرعت سفت می شود. پلیمرهای چسب اطمینان می دهند که نیتروسلولز به کف ناخن می چسبد. میکا، اکسی کلرید بیسموت، مروارید خالص و پودر آلومینیوم می‌تواند ظاهری درخشان/درخشنده را در سایه ایجاد کند.


لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین میکاپ عروس کلیک کنید.
هر گونه نظری در نمونه ها بیانگر نظر ویراستاران دیکشنری کمبریج یا انتشارات دانشگاه کمبریج یا مجوز دهندگان آن نیست. ما با The Trevor Project، بزرگترین گروه پیشگیری از خودکشی و مداخله در بحران در جهان برای افراد جوان LGBTQIA همکاری کرده‌ایم. ببینید کدام محصول OPI می‌تواند باعث شفافیت و صاف شدن ناخن‌های شما شود

لاک ناخن Depend در سوئد و به طور دقیق در هالمستاد ساخته شده است و در جایگزینی اجزای خود پیشگام است. لاک های ناخن ما محافظت یکنواخت، درخشندگی بالا و ماندگاری طولانی دارند. برای افزایش طول عمر لاک استفاده شده، مهم است که کارهای اساسی را انجام دهید، که منظور ما مراقبت از ناخن است، بنابراین لاک ناخن شما ماندگاری بیشتری دارد و تراشه نمی کند. این نوع لاک یک روش لاک رنگی شفاف است که به طور خاص پس از لاک زدن به ناخن استفاده می شود. این یک سد سخت شده برای ناخن ایجاد می کند که می تواند از خراشیده شدن، خراشیدن و پوسته شدن جلوگیری کند.

علاوه بر رنگ‌های قوی، لاک ناخن آرایه‌ای از طرح‌های دیگر مانند ترق، براق، پوسته پوسته، خال‌دار، رنگین کمانی و هولوگرافیک را توسعه داده است. بدلیجات یا آثار هنری زینتی مختلف نیز معمولاً برای لاک ناخن استفاده می شود. برخی از لاک ها برای القای رشد ناخن، قوی تر کردن ناخن ها، جلوگیری از شکستن، ترک خوردن، یا شکافتن ناخن ها و حتی توقف ناخن جویدن تبلیغ می شوند. با یک کت پرایم مات احتمالاً می توانید نتایج هیجان انگیزی ایجاد کنید و تنوعی به مانیکور خود اضافه کنید.

جلیقه روکش مات درخشش لاک پایه روزانه را خسته می کند. وقتی نوبت به پاک کردن لاک ناخن می‌رسد، نور بهترین راه است. استون بسیار خشک‌کننده است و ناخن‌های شما ممکن است پس از استفاده از آن مدتی زمان داشته باشند تا خوب شوند. پاک کننده های لاک ناخن Depend ملایم و فاقد استون، روغن، رنگ و عطر هستند که ممکن است باعث خشک شدن و تغییر رنگ ناخن ها شود.

هیچ استاندارد رایج ایمنی خریداران برای لاک ناخن وجود ندارد، و در حالی که فرمالدئید از برخی تولیدکنندگان لاک ناخن ریشه کن شده است، دیگران هنوز از آن استفاده می کنند. لاک ناخن لاکی است که می توان آن را روی ناخن دست یا پای انسان برای تزئین و محافظت از صفحات ناخن زد. این روش بارها و بارها مورد بازنگری قرار گرفته است تا خواص تزئینی آن را تقویت کند و ترک خوردگی یا پوسته شدن آن را سرکوب کند. لاک ناخن از مخلوطی از یک پلیمر ارگانیک و چندین جزء مختلف دیگر تشکیل شده است که به آن رنگ و بافت می بخشد. لاک های ناخن در همه رنگ ها موجود هستند و نقش مهمی در مانیکور و پدیکور دارند. شهر سانفرانسیسکو ایالات متحده یک حکم کلانشهری را تصویب کرد که به طور علنی موسساتی را که از لاک های ناخن استفاده می کنند که از "سه گانه سمی" دی بوتیل فتالات، تولوئن و فرمالدئید استفاده می کنند، شناسایی می کند.

مانیکور فرانسوی یکی از اولین‌ها در سبک و طرح‌های رنگی شناخته شده بود. مانیکور فرانسوی ممکن است در قرن هجدهم در پاریس نشات گرفته باشد، اما در دهه های 1920 و 1930 محبوبیت بیشتری داشت. با این حال، مانیکور سنتی فرانسوی کاملاً با آنچه که همه ما در حال حاضر می‌دانیم متفاوت بود. آنها معمولاً قرمز بودند، در حالی که یک هلال کروی در ناحیه نزدیک به کوتیکول تمیز باقی می‌ماندند تا لونولای ناخن را که اکنون به عنوان مانیکور نیمه ماه شناخته می‌شود، تقویت کند. به طور سنتی، لاک ناخن با رنگ های شفاف، سفید، بنفش، صورتی، بنفش و سیاه شروع می شد. لاک ناخن می تواند در رنگ ها و سایه های مختلفی وجود داشته باشد.

استونیتریل به عنوان پاک کننده لاک ناخن استفاده شده است، اما نسبت به گزینه های فوق سمی است. از 17 مارس 2000 در منطقه اقتصادی اروپا برای استفاده در لوازم آرایشی ممنوع شده است. یک پاک کننده مختلف لاک ناخن اتیل استات است که اغلب حاوی ایزوپروپیل الکل است. اتیل استات معمولاً حلال اصلی خود لاک ناخن است.

مواد تشکیل دهنده

بسیاری از روکش ها به عنوان "سریع خشک شدن" به بازار عرضه می شوند. روکش های رویی ممکن است به لاک رنگی زیرین کمک کنند تا سریعاً به درستی خشک شود. این به پولیش ظاهری تمام‌شده‌تر و دلخواه‌تر می‌دهد و ممکن است به ماندگاری طولانی‌تر پولیش کمک کند. پولیش مات مانند پولیش معمولی است، با این حال پایانی خسته کننده دارد تا درخشندگی. می توان آن را به عنوان کت پایه روزمره در طیف های مختلف رنگ خریداری کرد. روکش مات برای رنگ آمیزی روی هر رنگ پایه خشک بسیار مفید است و ظاهری متفاوت به آن می دهد.

با قلم اصلاح کننده Depend، احتمالاً می توانید به سادگی هر اشتباهی را انتخاب کنید و لاک را از اطراف ناخن پاک کنید. به سادگی قلم را روی ناحیه ای که باید لاک اضافی را از روی منافذ، پوست و کوتیکول پاک کنید، بمالید. Depend O2 minilac اندازه گیری مشابهی دارد و دارای قلم موی مشابه Minilac است، با این حال O2 دارای یک روش ثبت اختراع است که 30٪ اکسیژن بیشتری را نسبت به لاک ناخن معمولی در ناخن قادر می سازد. این نتایج ممکن است شامل نقص مادرزادی، وزن کم هنگام تولد، سقط جنین و زایمان زودرس باشد.

اولین کسی خواهید بود که درباره مجموعه‌های جدید، رویدادهای منحصربه‌فرد و موارد دیگر مطلع می‌شوید. همه چیزهایی که باید در مورد GelColor بیاموزید، از جمله سایه های مد روز و آثار هنری ناخن ما. برای اخبار راه اندازی مجموعه، رویدادهای انحصاری، و موارد اضافی ثبت نام کنید. تولید کنندگان لاک ناخن ترکیبات شیمیایی مضر را از بین می برند. کارگزارهای ضخیم کننده اضافه می شوند تا ذرات درخشان را در حالت تعلیق نگه دارند در حالی که در بطری هستند.

در حالی که فرمول‌های معمولی لاک ناخن معمولاً دو تا هفت روز بدون تراشه دوام می‌آورند، لاک ژل با نرم‌افزار مناسب و مراقبت‌های خانگی می‌تواند تا دو هفته دوام بیاورد. پاک کردن لاک ژل ممکن است سخت تر از لاک معمولی باشد. معمولاً با خیساندن ناخن ها در استون خالص به مدت 5 تا 15 دقیقه با تکیه بر فرمولاسیون از بین می رود. این نوع لاک یک روش لاک صورتی شفاف، شیری رنگ یا مات است که به ویژه زودتر از استفاده از لاک ناخن برای ناخن استفاده می شود. هدف آن تقویت ناخن، بازگرداندن رطوبت به ناخن و کمک به چسبیدن لاک به ناخن است.

روغن، اولئورزین استخراج شده از این فلفل ها در تهیه لاک ناخن و رژ لب استفاده می شود. حلزون ها 7 هفته پس از تبلیغات معجزه آسا مورد بررسی قرار گرفتند و هر حلزونی که cercariae آزاد می کرد با لاک ناخن مشخص شده بود و در فرهنگ های جدید قرار می گرفت، 10 عدد در هر سنت. جفت ها با لاک ناخن علامت گذاری شدند و در شرایطی که در بالا توضیح داده شد پرورش یافتند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد