دوره آموزشی آنلاین کابل کشی ساختاریافته قسمت اول

۷۷ بازديد

با به رسمیت شناختن گواهینامه CNCI، بسیاری از تولید کنندگان نیز اعتبارنامه هایی را برای ضمانت های محصول خود اعطا می کنند. تکنسین ها و نصاب های خطی که تجهیزات کابل شبکه را در استقرار زیرساخت پهن باند نصب می کنند، مهارت ها و دانش را در این واحد به کار می گیرند. دوره CCTT آموزش سطح "متخصص" را در مورد سری آنالایزر کابل Versiv / DSX ارائه می دهد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت سیم و کابل ستایش بازدید نمایید
سرمایه‌گذاری در برنامه تکنسین تست کابل‌کشی خبره Fluke Networks نه تنها مهارت‌های نصب را بهبود می‌بخشد، بلکه اثربخشی و بهره‌وری شما را در کار - آزمایش، تأیید و عیب‌یابی سیستم‌های کابل‌کشی، بهبود می‌بخشد. شرکت کنندگان واجد شرایط هفت اعتبار آموزش مداوم BICSI (CEC) برای هر روزی هستند که با موفقیت انجام می شود.

تکنسین های کابل کشی شبکه مردان و زنانی هستند که کابل های شبکه ای را نصب می کنند که کامپیوترها، روترها، مراکز داده، آنتن های بی سیم و سیستم های مدیریت انرژی را به هم متصل می کنند. برنامه تکنسین کابل کشی شبکه/ فناوری خانه هوشمند از C-Tech، یک شرکت بین المللی توسعه نیروی کار متخصص در گواهینامه های شناخته شده صنعت استفاده می کند. با استفاده از این گواهی‌ها، دانش‌آموزان می‌توانند در زمینه کابل‌کشی شبکه و نصب زیرساخت‌های پهنای باند به کار خود ادامه دهند یا در ادامه تحصیلات خود در حرفه‌های خود شروع کنند. این ترکیبی عالی از دانش فنی و فعالیت های عملی را برای نصب، پایان و آزمایش قطعات مس و فیبر ترکیب می کند. گواهینامه رسمی CNCI ثابت می کند که یک فرد دارای گواهینامه اجرای پروژه های زیرساخت کابل شبکه با بالاترین کالیبر در حالی است که مطابق با استانداردهای فعلی صنعت ملی و بین المللی و بهترین شیوه صنعت کار می کند.

گواهی نصب کننده کابل شبکه Cnci®

Fluke Networks تشخیص می دهد که تکنسین های کابل کشی شبکه نصب و عیب یابی همیشه برای زمان تحت فشار هستند. به همین دلیل است که ما یک دوره آموزشی جامع ایجاد کرده ایم که فقط در یک روز مناسب است. متقاضی در صورتی متقاضی انتقال دانشگاه محسوب می شود که برخی یا تمام مدارک تحصیلی در سطح دانشگاه را تکمیل کرده باشد. هامبر ممکن است از ترکیبی از دوره ها و نمرات دبیرستان و/یا دانشگاه برای تعیین صلاحیت برنامه استفاده کند. متقاضیان ملزم به افشای و ارائه ریز نمرات دانشگاهی برای تمام کارهای دوره تکمیل شده در سطح فوق متوسطه هستند. متقاضی در صورتی متقاضی انتقال کالج در نظر گرفته می شود که برخی یا تمام مدارک تحصیلی در سطح کالج را تکمیل کرده باشد.

با بهره گیری از پتانسیل های خود با آموزش ما، حق دریافت حقوق و مزایای عالی را دریافت کنید و از نردبان شرکت بالا بروید. کانادا، جایی که ارتباطات از راه دور آغاز شد، از آن زمان تاکنون در خط مقدم همه پیشرفت های تکنولوژیکی قرار داشته است. نکات برجسته شامل اولین سیستم تلفن تجاری جهان، اولین شبکه داده دیجیتال در سراسر کشور و در میان پیشرفته ترین شبکه های ارتباطی فیبر نوری در جهان است. با شرکت های ساختمانی، شرکت های مخابراتی، شرکت های نصب شبکه، شبکه های مرکز داده و شرکت های محصولات الکتریکی/الکترونیکی، زمینه های شغلی را ایجاد کنید. با چند استثنا، امروزه شرکت ها برای ارائه خدمات حیاتی تجاری - اغلب مستقیماً به مصرف کننده نهایی - به فناوری اطلاعات متکی هستند.

هامبر ممکن است از ترکیبی از دوره ها و نمرات دبیرستان و/یا کالج برای تعیین واجد شرایط بودن برنامه استفاده کند.

این دوره بر ملاحظات و بهترین شیوه ها برای کابل کشی داده در خانه ها تمرکز دارد. این نوع کابل و کانکتور و بهترین روش ها برای طراحی و نصب طرح های سیم کشی داده را پوشش می دهد. این دوره همچنین نصب و راه اندازی دستگاه های معمولی شبکه خانگی مانند روترها، سوئیچ ها و نقاط دسترسی را پوشش می دهد. این به عنوان یک مقدمه عالی برای این منطقه تجاری در حال رشد سریع عمل می کند.

سازمان هایی که Cnci® را تایید می کنند

کابل کواکسیال و فیبر نوری Unshielded Twisted Pair را نصب، ماهیگیری، پوشیدن، اتصال متقاطع و خاتمه دهید. انجام اتصال به زمین نصب کابل تست؛ انجام بررسی های شغلی؛ و سیستم نصب شده را عیب یابی کنید. صنعت فناوری اطلاعات و ساخت و ساز سریع امروزی متعهد به بالاترین ماهیت کاردستی است. آنها همیشه به تکنسین های خبره با دانش کابل کشی ساختاریافته برای مدیریت ماهرانه شبکه های خود نیاز دارند. Edoxi این آموزش کابل کشی ساختاریافته را برای حرفه ای ها طراحی کرده است که به دنبال ارتقاء مهارت شغلی خود با نصب کابل کشی ساخت یافته هستند.

کارآموزی تخصصی کابل کشی شبکه

برنامه CNCI® برای افرادی که مایل به کسب آخرین مهارت ها و دانش هستند عالی است تا بتوانند پروژه های نصب کابل های مسی و فیبری را با بالاترین استانداردها تکمیل کنند. این به تازه واردان بخش زیرساخت کابل شبکه و کسانی که در حال حاضر در محیط نصب کابل کار می کنند و مایل به رسمی کردن دانش و مهارت های خود هستند، مرتبط است. برنامه CNCI® ترکیبی عالی از دانش فنی و فعالیت های عملی را برای نصب قطعات کوپر و فیبر ترکیب می کند. طراحی و نصب یک سیستم کابل کشی مخابراتی که از برنامه های صوتی، داده و تصویری در حال حاضر و برای سال های آینده پشتیبانی می کند.

بنابراین بسیار مهم است که مرکز داده حیاتی با در نظر گرفتن دسترسی و کارایی بالا طراحی، نگهداری و راه اندازی شود. در میان تمام امکانات، کابل کشی شبکه، پایه و اساس شبکه و یکی از عوامل اصلی در دسترس بودن مرکز داده است. این دوره آموزشی فشرده 3 روزه دانش و مهارت های نصب مورد نیاز برای نصب، خاتمه و آزمایش کابل کشی مسی برای شبکه های داده کابل کشی ساخت یافته داده ها را در اختیار نمایندگان قرار می دهد. جایزه کابل‌کشی ارتباطی به توسعه دانش و مهارت‌های مورد نیاز برای مؤثر بودن در نصب کابل‌های ارتباطی و اتصال به سیستم‌های مربوطه کمک می‌کند. برای کسانی که مایل به پیشرفت بیشتر هستند، گواهی در طراحی و برنامه ریزی شبکه های ارتباطی بر پایه صلاحیت نصب است و دانش را برای کسانی که مایل به طراحی شبکه های ارتباطی هستند توسعه می دهد. جوایز سطح 2 در کابل کشی ارتباطات برای کسانی که علاقه مند به نصب کابل های ارتباطی هستند یا کسانی که در حال حاضر این کار را انجام می دهند و به دنبال گواهینامه هستند مناسب است.

برای کسانی که مایل به پیشرفت در حرفه خود هستند و به دنبال به دست آوردن توانایی طراحی شبکه های ارتباطی هستند، شبکه های ارتباطی طراحی سطح 3 ایده آل است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروش کابل کوآکسیال کلیک کنید
Edoxi یک موسسه وابسته به KHDA و دارای تاییدیه QA-QC است که یکی از بهترین دوره های کابل کشی ساخت یافته را در دبی ارائه می دهد. هدف ما این است که بهترین مهارت های صنعتی را در دانش آموزان خود ایجاد کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد