کابینت BAGGEBO با درهای شیشه ای

۶۱ بازديد

شیشه لمینت مخصوصاً در مواردی مناسب است که اطمینان از یکپارچگی کل ورق پس از شکستگی مهم است. سیستم ایجاد خلاء و تعمیر و نگهداری کوره های سری LF امکان استفاده از سایر تجهیزات تکنولوژیکی را فراهم می کند، به استثنای موجود در مجموعه، ساخته شده از پوشش خلاء همه کاره الاستومر درجه پزشکی و آرایشی. طراحی بهینه آن همراه با پمپ های ویژه انتخاب شده، قابلیت اطمینان و ایمنی را حتی در پیچیده ترین شرایط تضمین می کند. بخش آزمایشگاهی داخلی انجام کلیه آزمایشات و تحقیقات شیشه لمینت و پارامترهای اصلی مواد مصرفی مورد نیاز برای تولید آن را تضمین می کند. پایه های مجهز ویژه برای مشخصات آیرودینامیکی و ترموتکنیکی بهینه سازی واحدهای جداگانه استفاده می شود. کف عایق حرارتی با قاب بار سفت و سخت، ساخته شده از مواد نورد با کیفیت بالا، حداقل نیازها را برای محل تولید فراهم می کند، فرآیند نصب کوره را بسیار آسان می کند و عملکرد آن را راحت و اقتصادی می کند.

لمینت های خم

این محصول با اتصال دائمی دو یا چند لیت شیشه با لایه های پلی وینیل بوتیرال، تحت گرما و فشار، برای ایجاد یک ساختار واحد تولید می شود. اگر در اثر ضربه شکسته شود، شیشه لمینت تمایل دارد پوشش ساختمان را با یکپارچه ماندن در قاب آن حفظ کند. این امر خطر آسیب ناشی از لبه های تیز و پرواز یا سقوط ذرات شیشه را به حداقل می رساند.

شیشه لمینت خم شده را می توان با انواع شیشه های تزئینی ست کرد

شیشه لمینت خم شده از دو یا چند لایه شیشه خم شده با لایه های پلی وینیل بوتیرال یا اورتان در یک سیستم اتوکلاو برای اتصال مواد تشکیل شده است. همچنین می تواند به عنوان شیشه لمینت خمیده برای کاربردهای لعاب سازه ارائه شود. این توانایی به ما اجازه می دهد تا شیشه های ایمنی چند لایه، شیشه های مقاوم در برابر انفجار و شیشه های لمینت مقاوم در برابر گلوله را برای بسیاری از کاربردها تولید و به فروش برسانیم. به طور کلی، لامی گلس طیف گسترده ای از شیشه های چند لایه و محصولات پلی کربنات با روکش شیشه را ارائه می دهد. کوره‌های همرفتی سری LF با توجه به ویژگی‌های ساختاری خود، امکان تولید انواع شیشه‌های چند لایه منیفولد را، هم از جنس‌های مسطح و هم از شکل‌های تقریباً هر اندازه، می‌دهند. بخش Enterepise LamiFlex، مسئول طراحی و تولید تجهیزات لمینیت شیشه، بر اساس کارخانه ماشین ابزار Dnepropetrovsk با بیش از نیم قرن سابقه تاسیس شد.

کابینت BAGGEBO با درهای شیشه ای، 13 3

رویکرد فردی به هر مشتری همراه با سیستم منعطف انطباق تمام پارامترهای تجهیزات سفارشی مشتری، خرید تجهیزات سری LF را تصمیم منطقی و سرمایه گذاری صحیح می کند. تنوع بی‌نهایت اشکال شیشه‌ای پیچیده که توسط ما ارائه می‌شود، واقعیت را به طرح‌های امروزی می‌آورد و نوآوری‌هایی را برای آینده ایجاد می‌کند. آهنگری و تبدیل شیشه تخت ساخته شده از کارخانه فرآوری شیشه که ملکی خصوصی با فضای 1400 متر مربع می باشد.

این تضمین می کند که کوره دارای بالاترین پارامترهای فنی حرارتی در تجهیزات لمینیت موجود در حال حاضر است. چه یک کلکسیونر چینی خوب باشید و چه یک خبره در کلوپ شام، همه ما زیورآلات و چیزهای خاصی داریم که دوست داریم به نمایش گذاشته شود. قطعات مورد علاقه خود را از انگشتان چسبنده دور نگه دارید و آنها را در یک کابینت زیبا به نمایش بگذارید. از کابینت‌های شیشه‌ای معاصر در رنگ‌های برجسته گرفته تا انباری سنتی‌تر در بوفه، سخت‌ترین تصمیم تصمیم‌گیری در مورد آنچه در صفحه‌نمایش انتخابی شما وجود دارد، خواهد بود.

نیاز به ایجاد تجهیزات جدید به دلیل کاستی های عملکرد و کیفیت محصولات با کمک طراحان سخت افزار خارجی آغاز شد. سیستم کنترل با کاربری آسان این امکان را می دهد که شیشه های لمینت را هم طبق الگوریتم های استاندارد تنظیم شده و هم با توجه به تنظیمات دقیق برای فرآیندهای مختلف تولید تولید کنید. عایق حرارتی موثر بالا باعث می شود مشخصات حرارتی کوره که مستقیماً بر کیفیت محصولات مستقل از شرایط محیطی و خود کوره تأثیر می گذارد - از نظر مصرف برق بسیار مؤثر باشد. شیشه لمینت یک ماده لعاب چند منظوره است که می تواند در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

کارخانه شکل گیری و تبدیل شیشه دارای زیرساخت بسیار خوب و تولید متناسب با آن است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تعویض لولای کابینت کلیک کنید
در صورت بروز مشکل فنی، Lamiflex ظرف 24 ساعت پس از دریافت اخطار به شما گزارش خواهد داد. در صورت نیاز به مداخله فنی در محل، Lamiflex ظرف 7 روز پس از اطلاع از مشکلات در محل حاضر می شود. علاوه بر این، خرید تجهیزات سری LF توسط مشتری همراه با تجربه طولانی تکنسین ها خریداری می شود.

در عملیات طولانی مدت هیچ تغییر شکلی در قاب بار وجود ندارد زیرا از فناوری "دانش" برای کاهش تنش درزهای جوش استفاده می شود. سیستم قدرتمند داخلی خنک سازی اجباری محصولات نهایی، مدت زمان چرخه تکنولوژی را به حداقل می رساند و بر حجم تولید و کیفیت محصولات نهایی تأثیر مثبت می گذارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت دکوراسیون ترنج بازدید نمایید
پل های برش شیشه هارتانگ می توانند به راحتی هر شکلی را در کاتالوگ شکل کامپیوتر هارتانگ به صورت خودکار بسازند. پل های برش در هارتانگ از چرخ های فولادی با نوک کاربید و روغن روان کننده برای ایجاد امتیازات سریع و تمیز استفاده می کنند. این برنامه توانایی های بهینه سازی بالایی را برای کاهش ضایعات، افزایش بازده و به حداکثر رساندن دقت ارائه می دهد. تیم مجرب ما متشکل از مهندسین حرارت، آیرودینامیک و ماشین‌سازی Lamiflex پیچیده‌ترین سیستم جریان هوا - سیستم نوآورانه گردش عامل انتقال حرارت اجباری را توسعه دادند.

برای پشتیبانی فروش ایالات متحده و کانادا، خدمات مشتری، درخواست‌های قیمت، صورت‌حساب، سفارش‌های فعلی یا حساب شما. شیشه انرژی انتقال انرژی خورشیدی را در هوای گرم کاهش می دهد و در هوای سرد دمای اتاق شما مناسب خواهد بود. این شرکت از ابتدا به عنوان فعالیت اصلی شکل دادن و تبدیل شیشه های تخت بوده است. لمینت های بافت دار برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد مانند زمین های رقص و فروشگاه های خرده فروشی مناسب هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد