کابینت آشپزخانه غشایی PVC وارداتی چین آلمان

۵۴ بازديد

از آنجایی که غشاء به صورت سیال بر روی حکاکی ها، شیارها و شیارها جریان می یابد. از آنجایی که لمینت ها با یک ورقه محافظ پلاستیکی نازک پوشیده شده اند، لمینت ها برای سال ها رنگ خود را از دست نمی دهند. قرار گرفتن منظم در معرض نور خورشید بیش از حد می تواند منجر به تغییر رنگ این روکش ها به راحتی شود. تمیز کردن و نگهداری از آنجایی که ضد لک و ضد خش است، تمیز کردن به تلاش زیادی نیاز ندارد. روکش‌های چوبی مانند لمینت‌ها معمولاً از ورقه‌های نازکی از چوب ساخته می‌شوند که عموماً روی بستری مانند MDF چسبانده می‌شوند. با این حال، بر خلاف لمینت ها، آنها یک ماده پایدار هستند.

خدمات مشتری

برای جلوگیری از خراشیدگی مواد زیرین و سایر سایش و پارگی های روزمره. در واقع، آن دسته از مبلمان IKEA که شما به دنبال آن هستید احتمالاً از این تخته ها ساخته شده اند. در حالی که آنها مواد معمولی کابینت آشپزخانه هستند.

آنها ظاهر طبیعی خیره کننده ای را به آشپزخانه می آورند. با توجه به بافت، و دانه های روی سطح چوب. و تقریبا برای هر سبک آشپزخانه ای عالی هستند. چه آشپزخانه ای مدرن باشد و چه به سبک روستایی. تمیز کردن سطح کابینت های چوبی نسبتا آسان است. و تا زمانی که از محلول های شیمیایی خشن برای تمیز کردن آنها استفاده نشود، روکش می تواند سال ها دوام بیاورد.

همانطور که از مقاله متوجه شدیم، هر مدل کابینت ویژگی های متفاوتی دارد. در نتیجه، شما باید انتخاب خود را با توجه به ویژگی مورد نیاز خانه خود انجام دهید. پوشش غشایی ضد آب و آب و هوا است و انتخاب خوبی برای آشپزخانه و همچنین کمد لباس است. اما با گذشت زمان و استفاده مداوم، ممکن است در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید تغییر رنگ داده و فویل شروع به کنده شدن می کند. کیست که آشپزخانه ای خیره کننده که طراحی آن هزینه زیادی نداشته باشد نمی خواهد! از ورقه ورقه، اکریلیک و غشاء، سه روکش که امروزه رایج هستند، غشاء و اکریلیک بیشترین تقاضا را دارند.

یک غشای نازک به صورت کارخانه ای در اطراف کرکره پوشانده شده است. و درست به دور تمام شیارها، قالب‌ها و کناره‌های کرکره می‌پیچد. با روکش بدون درز، دوام بالایی را تضمین می کند.

مدل‌های کابینت غشایی بسیار غنی هستند، سبک‌ها، الگوها و مدل‌های مختلفی وجود دارد که با هر دکوراسیونی سازگار است. رنگ کابینت ممبران نیز نامحدود است، می تواند در هر تن رنگی تولید شود، نمودار رنگ کابینت غشایی راهنمای خوبی برای انتخاب خواهد بود. علاوه بر این، شرکت های درب کابینت غشایی گزینه های مناسب برای سبک دکوراسیون مورد نظر برای ایجاد در خانه را ارائه می دهند.

آنها سطحی براق دارند و در ده ها گزینه رنگی مختلف عرضه می شوند. قبل از انتخاب بهترین متریال برای کابینت برای آشپزخانه مدولار. توصیه می شود مواد مختلف، گزینه های طرح و رنگ آنها و همچنین هزینه ها را بررسی کنید.

ممبران در مقابل لمینت: تفاوت چیست؟


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت دکوراسیون ترنج بازدید نمایید
همچنین می‌توانید لایه دریایی گران‌تر را انتخاب کنید. اما مطمئن شوید آنچه دریافت می کنید معتبر است. آنها در برابر حملات قارچی مقاوم هستند و در کل دوام بیشتری دارند. روکش کابینت آشپزخانه غشایی پی وی سی از لمینت یا ملامین تشکیل شده است که به یک هسته تخته فیبر با چگالی متوسط ​​متصل شده است.

روکش های غشایی آشپزخانه دارای آلیاژی هستند که با قرار دادن گوشه های نوار روی سطح mdflam با یک پرس داغ محکم می شود. با توجه به ماهیت جنس، روکش کابینت آشپزخانه ممبران را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تهیه کرد. کابینت آشپزخانه مات، براق و با ظاهر چوبی موجود است. ممبران یک پوشش PVC بر پایه پلاستیک است.

این لمینت ها که به عنوان ورق های طرح سانمیکا نیز نامگذاری شده اند. در طیف وسیعی از پرداخت ها، از جمله مات و براق عرضه می شود. سطوح آنها حتی می تواند چاپ دیجیتال شود تا ظاهری منحصر به فرد در آشپزخانه ایجاد کند. از آنجایی که کابینت های آشپزخانه ممبران دارای روکش پی وی سی بر پایه پلاستیک هستند، از جمله مدل های بادوام هستند. PVC غشایی از طیف گسترده ای از آلیاژها تشکیل شده است.

علاوه بر این، چوب به عنوان یک ماده به خوبی رطوبت را تحمل نمی کند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تعویض درب کابینت کلیک کنید
بنابراین، با گذشت زمان، رطوبت و بخار داخل آشپزخانه می تواند به سطح چوب آسیب برساند. شاید نکته اصلی که در برابر چوب کار می کند این باشد. که برای حفظ ظاهر خوب آن برای مدت طولانی نیاز به نگهداری منظم دارد. کدام تخته برای کابینت آشپزخانه بهتر است؟ به عنوان یک صاحب خانه جدید، مطمئن هستیم. این که اولین چیزی که در دستور کار داخلی خانه شما قرار دارد یک آشپزخانه مدولار است - و دلیل خوبی هم دارد.

ممبران چیست، چه کاربردی دارد، چگونه در درب های کابینت آشپزخانه استفاده می شود؟

خرید آنها فقط به دلیل ارزان بودن توصیه نمی شود. شما باید مزایا و معایب هر ماده را با در نظر گرفتن نیازهای خاص خود در آشپزخانه بسنجید. غشاء و فرآیندهای غشایی به راحتی تمیز می شوند، اما باید از استفاده از اسکراب های سخت خودداری کنید.

آنها را به یک انتخاب محبوب برای کابینت آشپزخانه تبدیل می کند. کابینت های پلاستیکی آشپزخانه نیز ارزان هستند و به راحتی نصب می شوند زیرا نیازی به ثابت شدن بر روی بستر ندارند. آنها معمولاً در سایه های روشن در دسترس هستند و برخی از آنها حتی با روکش چوب مصنوعی عرضه می شوند. کابینت های پلاستیکی نسبتاً بدون نیاز به نگهداری، ضد موریانه هستند و خورده نمی شوند.

این روکش های محکم و تزیینی در برابر مکان های پر رفت و آمد مانند آشپزخانه شلوغ مقاومت می کنند. به عنوان مثال، کابینت های بالایی می توانند دارای روکش اکریلیک باشند و کابینت های پایینی می توانند یک لایه غشایی داشته باشند. توصیه ما این است که اگر فضای آشپزخانه شما مستعد استفاده خشن است، بهتر است از اکریلیک محدود استفاده کنید. با این حال، اگر بودجه محدودی دارید، غشا انتخاب مناسبی است.

این کابینت ها باید از گرمای بیش از حد و نور مستقیم خورشید محافظت شوند. باید از بخار و رطوبت تولید شده در حین پخت و پز محافظت شود و آسپیراتور یا هود باید کار کند. حتی اگر کابینت های ممبران در برابر رطوبت و آب مقاوم باشند، توجه به آنها برای استفاده طولانی مدت مانند روز اول سالمتر خواهد بود. از مواد شیمیایی سخت مانند روح نمک، تینر، سفید کننده نباید برای تمیز کردن استفاده شود. بر روی آن نباید از ابزارهای برش و سوراخ کننده استفاده کرد.

از طرفی لمینت با توجه به کاربرد آن نیاز به کمی تلاش بیشتری دارد. چوب به عنوان متداول ترین ماده برای کابینت آشپزخانه هندی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه یک منبع تجدیدپذیر است و طبیعی و غیر سمی است، محبوب است. چوب ساج و گل سرخ رایج ترین انتخاب ها برای کابینت آشپزخانه هستند. پس از نصب، به راحتی می توان آنها را رنگ آمیزی کرد یا در سایه دلخواه لاک زد.

آنها در انواع پرداخت با حکاکی، الگوهای تزئینی و برس کشیدن عرضه می شوند. پس از درمان، کابینت های فلزی می توانند سال ها دوام بیاورند زیرا در برابر زنگ زدگی و لکه مقاوم هستند. تمیز کردن آنها بدون آسیب رساندن به سطح آسان است. آنها را برای کابینت های آشپزخانه مدولار در خانه های هندی ایده آل می کند. علاوه بر این، بر خلاف سایر مواد، آنها از گرما یا رطوبت رنج نمی برند. زمانی که در حال ساختن یک خانه جدید یا مدل سازی مجدد خانه قدیمی هستید.

فرآیند اتصال گرما و فشار باعث ایجاد یک روکش محکم می شود. اعمال خلاء یا فشار مثبت به مواد ورقه ورقه و زیرلایه، محصولی سه بعدی ایجاد می کند که منابع طبیعی چوب را کاهش نمی دهد. این فویل نازک تحت فشار بالا به دور ساختار تخته فیبر پیچیده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد