مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ملامینه

۵۱ بازديد

سپس شما انواع مختلف تخته سه لا را دارید، اما قبل از اینکه در مورد تخته سه لا صحبت کنیم، ماده ای وجود دارد که ترکیبی از تخته سه لا و ملامین است. بسیاری از مردم می خواهند فضای داخلی سفید داشته باشند اما نمی خواهند هسته تخته خرده چوب ملامینه داشته باشند. از نظر هزینه، این هنوز هم همان هزینه است، اگر نه کمی بیشتر از یک تخته سه لا افرا پیش ساخته معمولی. در Deslaurier، ما بیش از 70 سبک مختلف در را در کاتالوگ خود ارائه می دهیم. علاوه بر این، ده‌ها تریم و قالب‌های تزئینی سفارشی برای انتخاب وجود دارد. به نوبه خود، به راحتی می توان فهمید که چوب طبیعی ماده ای بسیار سازگارتر برای طراحی است.

و این بدان معنی است که می توانید کابینت ملامینه مشکی، کابینت ملامینه سفید، کابینت ملامینه زرد یا کابینت آشپزخانه ملامینه خاکستری را انتخاب کنید. ملامین یک ماده پوشش پلاستیکی است که به عنوان سطح تخته سه لا و تخته فیبر نیز استفاده می شود. اگرچه ملامین به اندازه کافی متفاوت است تا به عنوان یک گزینه جداگانه در نظر گرفته شود، اما از نظر فنی یک محصول لمینت است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کابینت بازار بازدید نمایید
درست مانند لمینت، ملامین با استفاده از کاغذ و رزین ساخته می شود، اما ملامینه هزینه کمتری برای تولید دارد.

یک روکش ملامینه مرغوب با یک هسته چوبی محکم این اطمینان را ایجاد می کند که کابینت شما می تواند برای مدت طولانی بدون دردسر استفاده شود. این روزها به ندرت پیش می آید که کابینت ها به طور کامل از چوب جامد ساخته شوند و محصولات چوبی تولید شده اغلب برای ساخت جعبه کابینت استفاده می شود. دلایل زیادی برای استفاده از تخته سه لا یا ملامین به جای چوب جامد وجود دارد و هر ماده نیز مزایای خاص خود را دارد. در اینجا به دلیل استفاده از این محصولات و مزایا و معایب آنها می پردازیم که هنگام تصمیم گیری اینکه کدام متریال برای کابینت آشپزخانه شما مناسب است را در نظر بگیرید. برای اجرای روکش، قطعات کابینت ساخته شده از چوب یا ام دی اف را در یک سینی مسطح بزرگ قرار می دهند.

هر دو ظاهر جذابی دارند و در تنوع جذابی از رنگ‌ها، بافت‌ها و انتخاب‌های پایانی موجود هستند. تمیز کردن و نگهداری هر دو آسان به نظر می رسد و فضایی سبک و مدرن برای روشن تر کردن و ساده تر کردن دکوراسیون آشپزخانه جدید یا به روز می دهد. کابینت پایه ملامینه سفید 1000 میلی متری Practa یک محلول ذخیره سازی جامد و بادوام است. دارای ساختار بادامک و پین برای مونتاژ آسان است و با دسته های فولادی ضد زنگ و کیک بورد همراه است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تغییر ابعاد کابینت کلیک کنید
به طور سنتی، کابینت ها با استفاده از چوب ناتمام در فضای داخلی تکمیل می شدند.

ملامین و ورقه ورقه، با این حال، اساساً پوشش پلاستیکی هستند، بنابراین افزودن بافت به سطح نتایج خوبی ارائه نمی دهد. به همین دلیل، توصیه می کنیم هنگام رنگ آمیزی کابینت های ملامینه، از غلطک ها و برس های فوم برای پوشش بدون برس استفاده کنید. روش دیگر، استفاده از دستگاهی را برای رنگ آمیزی محل مورد نظر در نظر بگیرید تا ظاهری کاملاً صاف داشته باشید که به کار بسیار کمتری نیاز دارد. سطح لمینت بسته به کیفیت لمینت مورد استفاده می تواند بسیار متفاوت باشد.

ترموفویل، لمینت و ملامین: آنها چیست؟

کابینت‌های ملامینه معمولاً برای تکثیر دانه‌های مختلف چوب استفاده می‌شوند، اما به رنگ‌های ثابت نیز می‌آیند و حتی می‌توانند دکور سطح و بافت را تطبیق دهند. در واقع، اکثر تولید کنندگان صدها انتخاب مختلف ملامینه را حمل می کنند که از بین آنها می توان انتخاب کرد. وبلاگ | 28 ژوئن 2018 بسیاری از صاحبان خانه که تصمیم به نصب کابینت جدید در آشپزخانه خود دارند، از تفاوت بین روکش ملامینه و روکش وینیل ساخته شده با خلاء مطمئن نیستند.

نحوه انتخاب نمای آشپزخانه مناسب

در سال‌های اخیر بسیاری از بافت‌ها و سبک‌های جدید در دسترس قرار گرفته‌اند که ظاهر و حس چوب واقعی را با قیمت بسیار پایین‌تری تقلید می‌کنند. با این حال، با مراقبت مناسب از کابینت های خود، می توان از بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد. اگر به فروشگاه های چوب سخت یا یک فروشگاه مبلمان می روید تا به دنبال مجموعه ای جدید از کابینت بگردید، باید این مزایا و معایب را در نظر بگیرید. کابینت آشپزخانه ملامینه مانند سایر متریال های دیگر دارای نقاط مثبت و منفی است. با این حال، به یاد داشته باشید که در بودجه خود بمانید، به دنبال کیفیت و ترجیحات خود باشید.

بنابراین اگر به دنبال ظاهر چوب طبیعی هستید اما نمی توانید چوب جامد بخرید، می توانید بیشتر به تخته سه لا اعتماد کنید. این برخلاف ملامین و ام دی اف است که اگرچه می توانند جایگزین تخته سه لا در کابینت های ساختمانی شوند، ممکن است بسته به استحکام و کیفیت مورد انتظار شما مصالح ساختمانی مناسبی نباشند. با یادگیری بیشتر در مورد کابینت آشپزخانه ملامینه، از جمله مزایا و معایب، می توانید انتخاب خود را آسان تر کنید. تامین کنندگان زیادی در چین وجود دارد که کابینت های ملامینه را ارائه می دهند.

ملامین ماده ای مصنوعی است که از مواد مختلفی از جمله ذرات چوب، چسب، رزین و حتی کاغذ تشکیل شده است. داشتن روکش کاغذ و رزین به این معنی است که کابینت آشپزخانه ملامینه در سبک ها و رنگ های بسیار متنوعی موجود است. رنگ‌هایی که آن‌ها وارد می‌شوند معمولاً جامد هستند یا در چندین سایه از دانه‌های چوب مصنوعی هستند. ملامین همچنین یک انتخاب محبوب است زیرا انتخاب های زیادی را به صاحبان خانه، طراحان و سازندگان ارائه می دهد.

ورقه ورقه اساساً یک ماده سطحی است که از کاغذ و رزین که تحت حرارت فشرده شده اند، ساخته می شود. لمینت پرفشار که تحت 1400psi تولید می شود، محصول بهتری را در اختیار شما قرار می دهد که کمتر از یک لمینت کم فشار، تراشه و ترک می خورد. بسیاری از کابینت های با کیفیت RTA از تخته سه لا با روکش لمینت برای بدنه کابینت ها استفاده می کنند. یک درب کابینت با روکش لمینت بیشتر از درب کابینتی که با ترموفویل روکش شده است دوام می آورد. نصب این مواد و روکش‌های کابینت مدرن نسبت به برخی از سبک‌های قدیمی‌تر و سنتی‌تر که از چوب یا فلز سنگین‌تر ساخته شده‌اند، آسان‌تر است.

ملامینه برای لمینیت یک طرح بر روی بستری مانند تخته سه لا، تخته خرده چوب یا ام دی اف استفاده می شود. از آنجایی که ملامین هنگام گرم شدن سفت می شود، سطح کابینت تزئینی ضد خش، رنگ ثابت و بسیار بادوام است. پس از فشرده شدن صفحه تخته خرده چوب، یک کاغذ ملامینه گرفته می شود و به صورت حرارتی روی تخته خرده چوب ذوب می شود. این فرآیند تا جایی خودکار شده است که اکثر پانل های ملامینه با کیفیت بالا موجود در بازار دارای استانداردهای دقیق ضخامت و کیفیت هستند که به طور مداوم مطابقت دارند.

تفاوت هزینه یکی دیگر از ملاحظات است، زیرا چوب با کیفیت برتر بیشتر از یک محصول تولید شده مانند ملامین یا تخته سه لا هزینه دارد. در بسیاری از موارد، استفاده از چوب جامد به سادگی یک گزینه مقرون به صرفه نیست. جایگزین این است که تخته ای داشته باشید که از قبل روی آن روکش شده باشد. ما به این تخته چندلای افرا از پیش ساخته می گوییم زیرا مواد با پوشش UV بادوام به کارخانه ما می آیند. این بسیار مقرون به صرفه است، زیرا کابینت ها پس از ساخت هزینه ای برای اتمام کار ندارند.

ملامین به عنوان یک ماده مصنوعی، می تواند با طیف گسترده ای از پرداخت ها تولید شود. این می تواند در رنگ های ثابت یا چندین سایه از دانه های چوب مصنوعی باشد. به خاطر داشته باشید، هنگامی که یک آشپزخانه ملامینه بافت را از حمام آشپزخانه Vanway سفارش می دهید، همچنان کابینت ها و کشوهایی از چوب توس جامد دریافت می کنید. این فقط درب کمد و جلوی کشو است که از ملامینه بافتی ساخته شده است. جعبه ها و قفسه ها همچنان همان کیفیتی هستند که از حمام آشپزخانه Vanway انتظار دارید.

رویه کابینت های ملامینه ضد ریزش، ضد خش و ضد سایش با قابلیت مقاومت در برابر حرارت و رطوبت شدید می باشد. فریم های کابینت آشپزخانه ملامینه بسیار مستحکم و با قابلیت تحمل وزن زیاد می باشد. وقتی نوبت به تکمیل فضای داخلی کابینت می رسد، معمولاً دو گزینه دارید - ملامینه یا روکش چوب. ملامین یک ورقه نازک از کاغذ اشباع شده با رزین است که به صورت حرارتی با تخته خرده چوب ذوب می شود. نتیجه یک سطح کاملا صاف است که در برابر خراشیدگی، خراشیدگی، لکه شدن یا پوسته شدن مقاوم است و به راحتی می توان آن را پاک کرد. می توان آن را در طیف وسیعی از رنگ ها، از جمله الگوهای چوب مصنوعی برای تطبیق بهتر با قاب های کابینت چوبی ساخت.

این ماده اساساً چوبی از کشورهای بالتیک است که در چندین لایه به هم چسبیده اند، لایه های بسیار بیشتری نسبت به تخته سه لا معمولی. مزیت این کار، سبک بودن آن است، بسیار قوی تر از تخته چندلای معمولی است، و این ماده در واقع یک خط چسب مقاوم در برابر آب دارد. می‌توانید چسب مورد استفاده را با نگاه کردن به لبه‌ای که می‌توانید رنگ تیره‌تر خط چسب بین لایه‌ها را تشخیص دهید. رنگ چسب تیره نشان می دهد که چسب در برابر آب مقاوم است، اما این تخته چندلا هنوز هم همان مشکلات تخته چندلای معمولی را دارد که در آن لایه های چوب جامد و آب هنوز از بین می رفتند. ملامین اساساً دو لایه بیرونی است، از نظر حرارتی به هسته تخته خرده چوب ذوب می شود و یک لایه بیرونی سخت را تشکیل می دهد.

پیشنهاد ما به شما این است که یک فرد یا شرکت با تجربه را استخدام کنید تا کار را به خوبی انجام دهد. دلیل اهمیت در نظر گرفتن استفاده از کابینت ها این است که به شما کمک می کند تعداد کشوها، قفسه ها و محفظه هایی را که برای نگهداری ظروف و تجهیزات آشپزخانه خود نیاز دارید تعیین کنید. در مرحله بعد، محدوده قیمت متوسط ​​کابینت آشپزخانه ملامینه را بررسی کنید و بودجه ای را برای تجهیز آشپزخانه خود با کابینت تخمین بزنید. تخصیص بودجه ثابت به شما کمک می کند تا انتخاب ها را محدود کنید و از سردرگمی جلوگیری کنید تا بتوانید طرح کابینتی را انتخاب کنید که به راحتی در جیب شما باشد. شما می توانید با کابینت های آشپزخانه ملامینه واقعا خلاق باشید زیرا انتخاب رنگ بسیار زیاد است. می توانید سایه ای را انتخاب کنید که مناسب آشپزخانه شما باشد و رنگ دیوار آن را تکمیل کند.

در گزینه های کابینت استوک، این معمولاً به معنای تخته سه لا یا حتی تخته خرده چوب با کیفیت پایین تر است. چوب کمی خشن و غیرجذاب بود و برای کثیفی ها و زباله ها بسیار مهم بود. بنابراین، در «روزهای قدیم» زمانی که خانه‌داران به آشپزخانه‌ای جدید نقل مکان می‌کردند، حق عبور اجرا می‌شد.

شاید تعجب کنید که چرا کابینت سازان اغلب از چوب جامد در ساخت کابینت استفاده نمی کنند. یکی از دلایل اصلی این است که چوب جامد منبسط و منقبض می شود و ممکن است دچار ترک خوردگی، خمیدگی، افتادگی یا تاب خوردگی شود. محصولات چوبی تولید شده مواد پایدارتر و یکنواختی را ارائه می دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد