نوسازی و نصب آسانسور

۶۲ بازديد

Elevator Repair Service یک گروه تئاتر مستقر در نیویورک است که توسط کارگردان جان کالینز و گروهی از بازیگران در سال 1991 تأسیس شد. بازخورد و تجربه مشتری ما مهمترین بخش کاری است که انجام می دهیم و انگیزه ما برای تلاش به جلو است. بن برانتلی، منتقد تئاتر، که در نیویورک تایمز می نویسد، تولید آن را گاتز با بازی اسکات شپرد «قابل توجه ترین دستاورد تئاتر نه تنها در سال جاری، بلکه در این دهه» نامید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین خرید آسانسور کلیک کنید
ERS در سالن‌های مختلف شهر نیویورک از جمله تئاتر عمومی، کارگاه تئاتر نیویورک، Performance Space 122، The Performing Garage، HERE Arts Center، The Ontological at St. Mark's Church، The Flea Theatre، The Kitchen و Soho Rep اجرا کرده است. همچنین در جاهای دیگر در ایالات متحده و در اروپا، استرالیا و آسیا اجرا داشته است.

زبان ها

ما مکانیک‌هایی را با میانگین بیش از 15 سال تجربه در این زمینه تجربه کرده‌ایم که روی هر نوع آسانسوری کار کرده‌اند. بین سال ها تجربه ای که افراد ما دارند، کسی به همراه شبکه ای از مکانیک های اتحادیه که در همه تولیدکنندگان کار می کنند، پاسخ یا راه حلی برای رفع مشکل دارد. ما مشکل موجود را حل خواهیم کرد، با وضعیت واحد خود صادق باشید و قیمت منصفانه را ارائه دهید. طی سال‌ها، ERS کادری بسیار ماهر و با تجربه از مکانیک آسانسور اتحادیه ایجاد کرده است که در کلیه مراحل تعمیر، ساخت، تعمیر و نگهداری، نوسازی و نصب آسانسور، پله برقی، قفسه‌ها واجد شرایط هستند. در سال 2008، این گروه جایزه ای از سوی بنیاد کمک های مالی هنرهای معاصر به هنرمندان دریافت کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آیتکس بازدید نمایید
کمک مالی بنیاد هنرهای معاصر تئاتر؛ جایزه یادبود پیتر زایسلر از گروه ارتباطات تئاتر برای دستاورد برجسته؛ جوایز الیوت نورتون برای تولید مهمان برجسته، بازیگر برجسته، و کارگردان برجسته؛ و جایزه لوسیل لورتل برای تجربه تئاتر جایگزین و بهترین کارگردانی.

خدمات تعمیر آسانسور

مدیر هنری جان کالینز در سال 2011 بورسیه هنرمندان آمریکایی دانلی و گوگنهایم را دریافت کرد. اعضای مجزای گروه ERS برای تعالی پایدار در عملکرد، طراحی نور، و طراحی صدا جوایز OBIE دریافت کرده‌اند. ما در ERS می‌دانیم که حمل‌ونقل عمودی می‌تواند عملکردی حیاتی در عملیات شما باشد و موارد اضطراری مانند گیرافتاده‌ها مستحق توجه فوری هستند. توانایی ها و غرور اعضای تیم ما برای هر پروژه ای باعث شده است که شرکت ما به دلیل کار با کیفیت بالا، تکمیل به موقع و خدمات عالی به ما پاداش دهد. ما یک شرکت خانوادگی و متعلق به زنان هستیم که به عنوان یک تجارت کم استفاده تاریخی در ایالت تگزاس و همچنین به عنوان یک شرکت تجاری متعلق به زنان در شورای ملی سازمان تجارت زنان تأیید شده است. تخصص ما پیچیده است و زمانی که نوسازی یا نصب تجهیزات جدید به میان می آید، هم مهلت ها و هم بودجه را درک می کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد