تعمیر اضطراری آسانسورهای خانگی و آسانسورهای تجاری

۶۰ بازديد

آیا آسانسور شما خراب است؟ احساس ناراحتی نکن آسانسور سراسری یکی از برترین شرکت های تعمیر آسانسور در این صنعت است که تخصص تعمیر آسانسورها را تنها از سال ها و سال ها ساخت آن به دست می آورد! ERS اکنون مجموعه ای از تجربیات از جمله کار در محیط های خطرناک از جمله کارخانه های پتروشیمی، پالایشگاه ها، مکان های بیوشیمیایی و بیمارستان های استریل را دارد. ERS در مناطق امن که در فرودگاه‌ها، ساختمان‌های فدرال، کارخانه‌ها و پایگاه‌های نظامی کار می‌کنند، تخصص دارد. ما همچنین تجربه تجهیزات پیچیده یا تاریخی در سدها، ساختمان‌های ملی، فدرال و همچنین مدرن‌سازی‌های روزمره در ساختمان‌های تجاری چند طبقه را داریم.

انجام نشدن بازرسی های معمول توسط یک متخصص واجد شرایط آسانسور می تواند منجر به خاموش شدن و مسائل مربوط به قابلیت اطمینان شود که در نهایت می تواند باعث نگرانی های ایمنی شود. استنلی قوی ترین سازمان خدمات آسانسور را در نیوانگلند دارد تا بازرسی های کامل و عمیق آسانسور را انجام دهد و سپس هر گونه مشکلی را به سرعت برطرف کند تا تسهیلات شما به خوبی کار کند. با یک تیم مجرب از تکنسین های متخصص آسانسور، ما با موجودی گسترده ای از 7000 قطعه یدکی کاملاً آماده هستیم تا تقریباً برای هر برند آسانسوری که در حال کار است خدمات تعمیرات، نگهداری، بازرسی و آزمایش ارائه دهیم. ما سریع ترین زمان پاسخگویی و تکمیل تعمیرات را داریم زیرا هیچ شرکت دیگری در نیوانگلند به همان میزان موجودی قطعات را در اختیار ندارد.

خدمات تعمیر آسانسور

LNE Elevator دارای مهندسان و تکنسین های مجربی است که قادر به نگهداری یا تعمیر آسانسور خانگی یا تجاری هستند، حتی اگر توسط شخص دیگری نصب شده باشد. ما قادر به ارائه برنامه های جامع تعمیر و نگهداری آسانسور هستیم که سرمایه گذاری مقرون به صرفه ای برای طول عمر آسانسور و ساختمان شما است. بسیاری از برنامه‌های تعمیر و نگهداری نیز شامل خدمات اضطراری 24 ساعته و بررسی‌های ایمنی ماهانه تضمینی می‌شوند که خیالتان را راحت می‌کند که همه سیستم‌ها در دستان خوبی هستند. یک آسانسور ایمن و قابل اعتماد هسته اصلی حداکثر زمان کار و رضایت مستاجر است.

بلند کردن کالاها، گاری ها و اقلام سنگین از طبقه به طبقه دشوار می شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت پادرا بازدید نمایید
برای کسانی که آسانسور خانگی دارند، خدمات تعمیر برای کمک به شخصی که در وهله اول به آسانسور نیاز داشت، نیاز است. اجازه خراب ماندن آسانسور بدون تماس با شرکت‌های تعمیر آسانسور برای رفع مشکل، نه تنها برای همه افرادی که در داخل و خارج از ساختمان حرکت می‌کنند ناخوشایند است، بلکه گاهی اوقات بر خلاف قانون است، بسته به شهر یا ایالتی که در آن هستید. قطعات شکسته می‌توانند به مرور زمان خورده می شود و فرسودگی آسانسور گاهی اوقات بدتر می شود. برای اطمینان از عملکرد بهینه، سیستم آسانسور شما نیاز به بازرسی و آزمایش منظم دارد.

خدمات آسانسور: تعمیر، نگهداری، بازرسی

ما می‌توانیم به شما پیشنهاد بدهیم، و شما می‌توانید هر یک از محصولات ما را خریداری کنید تا ساختمان خود را به کد تبدیل کنید. ما به عنوان یک شبکه حرفه ای از کارشناسان و به عنوان یک شرکت تعمیر آسانسور، آنچه را که لازم است انجام می دهیم تا شما و بازدیدکنندگان ساختمانتان بتوانید با خیال راحت سوار شوید. در حالی که هزینه یک طرح تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری ممکن است در نگاه اول ترسناک باشد، در واقع یک سرمایه گذاری عملی با توجه به هزینه تماس ها و تعمیرات غیرمنتظره خدمات است. برای درک این موضوع، در زیر مروری بر هزینه‌های معمولی مربوط به آسانسور با و بدون برنامه خدمات ارائه شده است. اگر خرابی اضطراری با مسافران گیر افتاده رخ دهد، LNE Elevator شما را تحت پوشش قرار می دهد. ما بیش از 30 تکنسین خدماتی در سراسر کوالالامپور و سلانگور داریم که یک خط تلفن 24/7 در دسترس است.

صاحبخانه‌ها، صاحبان مشاغل و صاحبان خانه‌ها گاهی نمی‌دانند با چه کسی برای تعمیر آسانسور تماس بگیرند، بنابراین سرایداران، مدیران ساختمان و سایر افراد فاقد صلاحیت را که با فناوری‌ها آشنا نیستند برای رفع سریع استخدام می‌کنند. ما متخصص آسانسور هستیم وقتی می خواهید یک شرکت تعمیر آسانسور بیاید و مشکل را برطرف کند، چرا با افرادی که می دانند چگونه آنها را بسازند تماس نگیرید؟ ما با کدهای مهم، بهترین شیوه ها و نیازهای ساختاری در سطح تجاری و مسکونی آشنا هستیم. و اگر وضعیت آسانسور آنقدر بد است که نه تنها به تعمیر، بلکه به نوسازی و ارتقای کامل نیاز دارید، ما نیز می‌توانیم در این مورد کمک کنیم.

برنامه های خدمات ما سرمایه گذاری است که به طور خاص برای رفع مشکلات آسانسور قبل از بروز آنها طراحی شده است و از خرابی ها و تعمیرات گران قیمتی که ممکن است در آینده ایجاد شود جلوگیری می کند. "تعمیر و نگهداری درایو" و بررسی های مختصر توسط یک تکنسین کار زیادی برای جلوگیری از مشکلات انجام نمی دهد. به همین دلیل است که برنامه های تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ما وظایف ماهانه خاصی را تعریف می کند و شامل زمان لازم برای تکنسین های ما برای تکمیل دقیق کار می شود. برنامه‌های تعمیر و نگهداری آسانسور ما به‌طور خاص طراحی شده‌اند تا سیستم‌ها را با یافتن، عیب‌یابی و رفع مشکلات قبل از اینکه باعث خاموشی شوند، به‌طور مداوم کار کنند. ارزشی که آسانسورهای شما ارائه می دهند مستقیماً با نحوه نگهداری آنها مرتبط است.

ما مکانیک‌هایی را با میانگین بیش از 15 سال تجربه در این زمینه تجربه کرده‌ایم که روی هر نوع آسانسوری کار کرده‌اند. بین سال ها تجربه ای که افراد ما دارند، کسی به همراه شبکه ای از مکانیک های اتحادیه که در همه تولیدکنندگان کار می کنند، پاسخ یا راه حلی برای رفع مشکل دارد. ما مشکل موجود را حل خواهیم کرد، با وضعیت واحد خود صادق باشید و قیمت منصفانه را ارائه دهید. به حداقل رساندن "بازگشت" هزینه ها و زمان خرابی آسانسور را برای مشتریان ما کاهش می دهد. ما یک شرکت آسانسور با خدمات کامل هستیم که خدمات تعمیر و نگهداری، تعمیر، بازرسی و اضطراری را به تمام طبقات ساختمان ارائه می دهیم.

بررسی کنید که شرکت خدماتی با نوع خاصی از آسانسورها در محل آشنا است و تکنسین‌ها و موجودی قطعات محلی را برای سرویس‌دهی سریع در صورت نیاز در نزدیکی خود دارد. هنگامی که شما به طور ناگهانی به تعمیر آسانسور نیاز دارید، بر کارمندان، مشتریان، فروشندگان و بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد. در موارد دیگر، زمانی که این آسانسورهای از کار افتاده برای اکثر ما فقط یک ناراحتی به نظر می رسند، ساختمان دیگر با ADA سازگار نیست.

تکنسین های آسانسور ما از نظر استراتژیک در نزدیکی مشتریان ما قرار دارند و برای ارائه خدمات تعمیر اضطراری آسانسورهای خانگی و آسانسورهای تجاری کاملاً مجهز هستند. ما با شما در مورد ایده آل ترین رویکرد برای تعمیرات، ایجاد یک محدوده کار و برنامه ای که متناسب با نیازهای مستاجران ساختمان است، مشورت خواهیم کرد. برنامه های پیشگیرانه و پیشگیرانه تعمیر و نگهداری آسانسور به مشتریان کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند و با اجتناب از خرابی، تعمیرات پرهزینه و تعویض برنامه ریزی نشده قطعات، زمان خرابی را به حداقل برسانند. ما درک می کنیم که یک آسانسور ایمن و قابل اعتماد هسته اصلی رضایت مستاجر است، به همین دلیل است که ما جامع ترین برنامه تعمیر و نگهداری کامل را در صنعت ارائه می دهیم. برنامه های تعمیر و نگهداری استنلی سرمایه گذاری است که به طور خاص برای رفع مشکلات آسانسور قبل از بروز آنها طراحی شده است و از خرابی ها و تعمیرات گران قیمت آینده جلوگیری می کند. خوشبختانه، بسیاری از شرکت‌های خدمات آسانسور، برنامه‌های تعمیر و نگهداری را ارائه می‌کنند که می‌تواند با بودجه‌های مختلف متناسب باشد.

به همین دلیل است که استنلی آسانسور خدمات پیشرو در صنعت آسانسور را ارائه می دهد که برای به حداکثر رساندن ایمنی و کارایی ساختمان ها در سراسر نیوانگلند طراحی شده است. خدمات تعمیر ما همیشه 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس است. ERS می‌داند که مشکلات آسانسور برنامه‌ریزی نشده است، این مشکلات معمولاً در زمان‌های نامناسب اتفاق می‌افتند. ما در کسب و کار هستیم تا در صورت بروز مشکل به نیازهای شما پاسخ دهیم و در زمان نیاز به سرعت پاسخ دهیم.


لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تعمیر برد آسانسور کلیک کنید
به عنوان مثال، هنگامی که قطعات سفارش داده شده برای یک کار خاص، مانعی در زمینه ایجاد می کنند، برای نصب صحیح، قطعه باید در محل اصلاح شود تا متناسب با قطعه گیرنده باشد. طی سال‌ها، ERS کادری بسیار ماهر و با تجربه از مکانیک آسانسور اتحادیه ایجاد کرده است که در کلیه مراحل تعمیر، ساخت، تعمیر و نگهداری، نوسازی و نصب آسانسور، پله برقی، قفسه‌ها واجد شرایط هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد