محصولات آسانسور

۵۹ بازديد

هر سفارش با Lift Solutions با خدمات مدیر سفارش ما ارائه می شود. هدف ما ارائه بهترین خدمات و انعطاف پذیری برای سفارشات شماست. در صورت بروز هر موقعیت خاصی که در این شرایط و ضوابط منعکس نشده باشد، ما به دنبال مطلوب ترین راه حل برای برآورده کردن انتظارات شما خواهیم بود. روش حمل و نقل مورد استفاده شامل هیچ نوع بیمه ای نمی شود.

اول ایمنی

Lift Solutions دارای قطعات تعویض آسانسور است تا به محل شما ارسال شود تا آسانسورهای شما راه اندازی و کار کنند. ما اکثر قطعات سازنده اصلی را برای حفظ آسانسور، خدمات آسانسور و پروژه های آسانسور شما ارائه می دهیم. ما قطعات آسانسور را از اکثر تولید کنندگان بزرگ ارائه می دهیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین آسانسور کلیک کنید
با توانایی نگهداری، سرویس و تعمیر تمام تجهیزات OEM رقابتی بمانید. از آرامش خاطر لذت ببرید و از مسافران خود در صورت توقف یا خرابی محافظت کنید. HatchLatch اطمینان حاصل می کند که درهای کابین بین مناطق فرود بسته و قفل می شوند تا مسافران با خیال راحت در داخل نگه داشته شوند.

محصولات آسانسور

شناسایی سریع و تحویل تضمینی کاهش زمان توقف آسانسور و پله برقی شماست. قطعات تعویض آسانسور به سرعت ارسال می شود تا مطمئن شوید که سیستم آسانسور شما آماده و کار می کند. در زندگی مدرن، برخی از امکانات ضروری، اما اغلب نادیده گرفته می‌شوند، که بدون آنها زندگی روزمره غیرقابل تحمل می‌شود. وسایل حمل و نقل مانند آسانسور و پله برقی از جمله آنهاست. برای یک دقیقه یک روز بدون این امکانات را تصور کنید و خواهید فهمید که چقدر ضروری هستند.

سازگار با اکثر برندهای آسانسور، مانیتور Safe-T-Lock از ADAMS با الزامات NYC DOB مطابقت دارد. در صورت قطع شدن مدار تماس درب، سوئیچ واگرای دروازه خودرو یا سیگنال قفل درب بالابر، Safe-T-Lock از حرکت بیشتر خودرو جلوگیری می کند. چه یک برد مدار جدید باشد یا یک چراغ برای کابین، ما هر دسته از قطعات آسانسور را حمل می کنیم. به سرعت و به راحتی به تامین کننده قطعات OEM یا دسته قطعات آسانسوری که در کاتالوگ قطعات آسانسور ADAMS به دنبال آن هستید بروید.

واحدهای در حال عملیات

اگر می خواهید چندین سفارش را در یک تحویل گروه بندی کنید، باید از قبل به ما اطلاع دهید. در صورتی که سفارش قبلاً پردازش شده باشد، ممکن است هزینه های اضافی متحمل شود، بنابراین مهم است که چندین سفارش را همزمان انجام دهید تا هزینه های حمل و نقل بهینه شود. گروه ThyssenKrupp یک ارائه دهنده جهانی آسانسور، پله برقی و خدمات مرتبط است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت فراز آسانبر آتا بازدید نمایید
و بنابراین یک آسانسور با خدمات ما می تواند 20 سال یا بیشتر دوام بیاورد.

در صورت تمایل به بیمه مواد، لطفا قبل از ثبت سفارش به ما اطلاع دهید. لیست قطعات Otis که ما در انبار خود داریم لیست قطعات Otis که در انبار خود داریم، لطفا در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

Elevatorsae یک شرکت چند ملیتی است که در ارائه راه حل های مختلف حمل و نقل داخلی برای حمل افراد و کالاها فعالیت دارد. Lift Solutions قطعات جایگزین آسانسور را برای آسانسورهای کششی و هیدرولیک ارائه می دهد. برخی از محصولات ما عبارتند از سیم طناب، کابل مسافرتی، بافر و کیسه های ایمنی آسانسور.

پس از تایید دقیق عوارض، مالیات و یا هرگونه هزینه های مربوطه، یک برگه اعتباری با مابه التفاوت هزینه فاکتور شده و هزینه نهایی برای مشتری صادر می شود. Otis Elevator پیشروترین تولید کننده آسانسور، پله برقی و راهروهای متحرک در جهان است. اکنون آخرین اخبار ADAMS، انتشارات محصول و مشاوره را از تیم ما دریافت خواهید کرد. KONE راه حل هایی را برای انواع ساختمان ها ارائه می دهد و طیف گسترده ای از محصولات نوآورانه را ارائه می دهد. سد ایمنی باریک و همه کاره سبک وزن، عملیات تعمیر و نگهداری شما را کاهش می دهد و در فضای شما صرفه جویی می کند. علاوه بر ADAMS، ما قطعات را از چندین سازنده تجهیزات دیگر نیز ذخیره می کنیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد