محصولات تعمیر و نگهداری آسانسور

۶۱ بازديد

استنلی قوی ترین سازمان خدمات آسانسور را در نیوانگلند دارد تا بازرسی های کامل و عمیق آسانسور را انجام دهد و سپس هر گونه مشکلی را به سرعت برطرف کند تا تسهیلات شما به خوبی کار کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آسانسور فعال بازدید نمایید
بسیاری از شرکت‌های خدمات آسانسور وجود دارند که برنامه‌های تعمیر و نگهداری را ارائه می‌دهند که می‌تواند با بودجه‌های مختلف متناسب باشد. باید بررسی کنید و مطمئن شوید که شرکت خدماتی که می خواهید با آن کار کنید با نوع و مدل خاص آسانسور شما آشنا است و تکنسین هایی دارد که در نزدیکی شما هستند تا در صورت نیاز به شما کمک کنند.

چک لیست یک منبع رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی محصولات تعمیر و نگهداری آسانسور ارائه شده توسط شرکت های مختلف را مقایسه کنید. به عنوان پیشکسوتان صنعت آسانسور، ما مقدار قابل توجهی دانش مفید داریم که می تواند به کسب و کارها کمک کند تا گزینه های خود را بهتر ارزیابی کنند. از اطلاعات این مقاله برای درک آنچه باید هنگام مقایسه قراردادهای ارائه شده توسط شرکت های خدمات آسانسور ارزیابی کنید، استفاده کنید. همچنین می توانید چک لیست رایگان تعمیر و نگهداری آسانسور ما را دانلود کنید تا محدوده کاری برای طرح تعمیر و نگهداری آسانسور خود ایجاد کنید. چک لیست ما همچنین به شما کمک می کند تا اقلام موجود در هر شرکت آسانسوری را که پیشنهادی برای تعمیر و نگهداری آسانسور شما ارائه می دهد، به صورت خط به خط مقایسه کنید.

ارزشی که از آن آسانسور دریافت می‌کنید مستقیماً به نحوه نگهداری آن در طول عمر مفید آن بستگی دارد. یک برنامه تعمیر و نگهداری آسانسور با کیفیت برای به حداقل رساندن خطر برای مالک آسانسور طراحی شده است. این خطرات شامل مسائل مربوط به مسئولیت، قرار گرفتن در معرض مالی و نارضایتی مستاجر است. انتخاب طرح مناسب تعمیر و نگهداری آسانسور برای راضی نگه داشتن مستاجران و عملکرد روان و کارآمد ساختمان شما بسیار مهم است. یک آسانسور تجاری ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر نسبت به سایر سیستم های ساختمان شما داشته باشد. شرکت های آسانسور معمولاً توصیه می کنند که مشتریان خود حداقل یک بار در ماه واحدهای خود را سرویس کنند.

یک برنامه نگهداری پیشگیرانه ماهانه آسانسور مزایای ارزشمندی را فراتر از دانستن اینکه سیستم آسانسور شما به درستی کار می کند، ارائه می دهد. این تضمین می کند که سیستم آسانسور شما قابل اعتماد است - که می تواند بدون نگرانی در مورد خطاها یا خرابی ها مورد استفاده قرار گیرد و در سال های آینده در اوج عملکرد به کار خود ادامه دهد. اگرچه هزینه یک طرح تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری ممکن است ترسناک باشد، اما با توجه به هزینه تماس ها و تعمیرات غیرمنتظره خدمات، این یکی از عملی ترین سرمایه گذاری هایی است که می توانید در ساختمان خود انجام دهید.

هر شرکت خدمات آسانسور شامل و مستثنی خدمات مختلف در نسخه های خود از این برنامه های تعمیر و نگهداری است. به عنوان یک مالک آسانسور، درک اجزای مختلف که قرارداد تعمیر و نگهداری آسانسور هر شرکت را تشکیل می‌دهند، بسیار مهم است تا بیشترین ارزش را برای پولی که خرج می‌کنید، داشته باشید. هنگام ارزیابی گزینه های تعمیر و نگهداری آسانسور، مقایسه «سیب به سیب» مهم است، به همین دلیل است که ما چک لیست را برای شما ایجاد کرده ایم.

با خدمات شرکتی که تعمیرات آسانسور را در نزدیکی سالت لیک سیتی ارائه می دهد، می توانید مطمئن باشید که آسانسور شما آماده کار روان و ایمن است. برای پاسخ به برخی از سوالات متداول در مورد تعمیر و نگهداری آسانسور تجاری به ادامه مطلب مراجعه کنید. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آسانسور باعث می شود تجهیزات شما در اوج عملکرد کار کنند، به جلوگیری از تعویض عمده کمک می کند و عمر ارزشمند تجهیزات را طولانی می کند. PEAK Elevator™ سیستم‌های شما را ارزیابی می‌کند و یک برنامه تعمیر و نگهداری برای ارائه تعمیر و نگهداری مقرون‌به‌صرفه، قابل اعتماد و طولانی‌مدت برای تجهیزات شما تنظیم می‌کند. این سرویس «مستقل» از «Elevating Studio» یک نمای کلی از وضعیت فنی «سلامت» تجهیزات ارائه می‌کند. قرارداد تعمیر و نگهداری Elevating Studio بالاترین کیفیت نگهداری را با تعویض پیشگیرانه تمام قطعات مربوطه تضمین می کند تا خرابی های غیرمنتظره را به حداقل برساند.

به مشتریان بیشتر کمک کنید تا رعایت کد ایمنی آسانسور را تقویت کنند

تعداد دفعات معاینه تجهیزات چقدر آنها واقعاً تجهیزات شما را بازرسی می کنند؟ یک برنامه معاینه ماهانه معمولاً توسط سازنده تجهیزات توصیه می‌شود و اغلب توسط کد مورد نیاز است. تعداد ساعات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه در ماه که شامل «Drive by maintenance» یا نگاهی سریع به تجهیزات شما کمکی به جلوگیری از مشکلات نمی‌کند. برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه شما باید وظایف ماهانه خاصی را ارائه کند و زمان لازم برای انجام آن کار را شامل شود. آیا خدمات اضطراری 24 ساعته در دسترس است؟ آیا خدمات اضطراری 24 ساعته در قیمت نگهداری گنجانده شده است؟ این یک ضرورت مطلق است. همچنین می‌خواهید بدانید که آیا تماس‌های خدمات اضافه‌کاری شامل تماس‌های خدمات اضافه‌کاری نیز می‌شود یا هنگام تأیید تماس OT هزینه اضافی پرداخت می‌کنید.

هنگامی که از قبل برای خدمات تعمیر و نگهداری خود برنامه ریزی می کنید، می توانید ساختمان خود را برای هرگونه تعطیلی یا تاخیر ضروری آماده کنید. در حالی که حفظ انطباق با کدهای خاص و انجام بازرسی های دوره ای ضروری است، این تلاش ها در مقایسه با یک استراتژی مناسب تعمیر و نگهداری آسانسور کم رنگ است. Champion Elevator قویاً معتقد است که نگهداری صحیح تجهیزات از اهمیت بالایی برخوردار است. این نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه مالکان و مدیران ساختمان می شود، بلکه خدمات ایمن تر و کارآمدتر را برای عموم سوارکاران تضمین می کند.

در فرم چک لیست تعمیر و نگهداری آسانسور خود چه مواردی باید لحاظ شود

تیم Otis شما برنامه تعمیر و نگهداری آسانسور شما را به طور منظم بررسی می کند و زمانی که اطلاعات جدید در دسترس قرار می گیرد تغییراتی را ایجاد می کند. تا زمانی که آنها در شرایط کاری خوب نگهداری می شوند، آسانسورهای ساختمان شما باید به ارائه خدمات ایمن و قابل اعتماد برای مستاجران شما ادامه دهند. با این حال، همه صاحبان املاک آنطور که باید اولویت بالایی برای تعمیر آسانسور و بازرسی آسانسور قائل نیستند. به همین دلیل عدم مراقبت مناسب یکی از علل اصلی حوادث ناشی از این تجهیزات است. در حالی که تعمیر و نگهداری آسانسور فقط باید توسط تکنسین های تایید شده Pincus انجام شود، مالکان ساختمان و مدیران املاک باید به طور دوره ای در هر یک از ساختمان هایی که مالک و/یا مدیریت می کنند سوار آسانسور شوند.

زمان پاسخگویی تضمینی چقدر است؟ چه مدت شما را وادار می‌کنند منتظر بمانید؟ برای مواقع اضطراری، این مدت نباید بیشتر از 1 ساعت باشد. چه نوع تجهیزاتی تحت پوشش قرار می گیرد؟ برخی از شرکت ها ممکن است توانایی سرویس دهی تجهیزات اختصاصی یا قدیمی را نداشته باشند، بنابراین مطمئن شوید که شرکت آسانسوری که انتخاب می کنید تخصص لازم را برای آسانسور خاص شما دارد. به عنوان مالک آسانسور، نظارت بر عملکرد در طول مدت قرارداد تعمیر و نگهداری مهم است. برخی از پیمانکاران ممکن است سعی کنند فواصل نگهداری را به هر شش هفته یا حتی یک بار در سه ماه یکبار تغییر دهند، صرف نظر از اینکه قرارداد شما شامل تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ماهانه است یا خیر. تعداد ساعاتی که باید هر ماه برای تعمیر و نگهداری انتظار داشته باشید باید تضمین شود، در غیر این صورت باید اعتبار کاملی برای معاینه از دست رفته دریافت کنید. اما حتی با وجود اعتبار، شرکتی که از بررسی مداوم آسانسور شما غفلت می‌کند، ارائه‌دهنده خدمات قابل اعتمادی نیست.


لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین سرویس و نگهداری کلیک کنید
بنابراین، الگوی قرارداد تعمیر و نگهداری Elevating Studio می تواند به کاهش کل هزینه های مالکیت و افزایش طول عمر تجهیزات کمک کند. هزینه های تعمیر و نگهداری آسانسور و پله برقی شما تنها بخش کوچکی از کل هزینه های عملیاتی ساختمان شما است. زمان انتظار طولانی، عملکرد پر سر و صدا، نامنظم یا غیر قابل اعتماد، راحتی رانندگی ضعیف و قطعات شل یا شکسته قابل مشاهده برای کاربر، تصور بدی را در مورد ایمنی و کیفیت کل ساختمان ایجاد می کند. Otis تعمیر و نگهداری تجهیزات را مطابق با برنامه ای بر اساس آخرین استانداردهای کد، بازرسی آسانسور، تخصص مکانیک و داده های تجهیزات انجام می دهد تا متناسب با ساختمان شما سفارشی شود.

آسانسورهایی که به خوبی نگهداری می شوند قابل اعتمادتر هستند، خدمات سریع تری ارائه می دهند و تجربه بهتری را برای کاربران فراهم می کنند. تقاضا برای تعمیر و نگهداری آسانسور بیشتر خواهد شد زیرا ساختمان‌های مسکونی و تجاری چند سطحی همچنان در حال افزایش هستند تا رشد جمعیت و تجارت را برآورده کنند. با این امر، انتظارات برای خدمات عالی به مشتریان از بازرسان آسانسور افزایش می یابد. چک لیست تعمیر و نگهداری آسانسور ابزاری است که توسط تکنسین های خدماتی برای اطمینان از ایمنی آسانسورها قبل از استفاده عملیاتی استفاده می شود. برای ثبت جزئیات بازرسی از جمله داخل ماشین، بالای ماشین و اتاق ماشین استفاده می شود. این به ارزیابی خطرات احتمالی که می تواند باعث نقص و نقص تجهیزات شود کمک می کند.

متأسفانه، این اغلب باعث می شود که مالک آسانسور با یک ارائه دهنده خدمات نامعتبر قرارداد بلندمدت بسته باشد. PEAK Elevator™ درک می کند که هزینه تجهیزات بخش مهمی از کل بودجه نگهداری سالانه هر ساختمان است. ما درک می کنیم که آسانسور/پله برقی شما نمایانگر ساختمان شما برای افرادی است که در آنجا زندگی یا کار می کنند. ما متوجه می شویم که ظاهر آسانسور/پله برقی شما، چقدر روان کار می کنند، چقدر کارآمد کار می کنند و هر چند وقت یک بار از سرویس خارج می شوند، می تواند به شهرت ساختمان شما و بازارپسندی آن کمک کند یا به آن آسیب برساند. PEAK Elevator™ برنامه های تعمیر و نگهداری شما را طراحی می کند تا از بازدهی بهینه اطمینان حاصل کند و در عین حال از سرمایه گذاری و تصویر شما محافظت کند. NIE AMC برای برآوردن نیازهای هر مشتری به روشی مقرون به صرفه طراحی شده است.

این افزایش قیمت معمولاً برای پوشش افزایش هزینه‌های نیروی کار مکانیک آسانسور و افزایش قیمت مواد تنظیم می‌شود. با این حال، یک موقعیت رقابتی معمولاً نشان می دهد که هزینه تعمیر و نگهداری به ندرت افزایش می یابد. پیشرفت در فناوری ها و بهبود تجهیزات به ثابت نگه داشتن هزینه تعمیر و نگهداری کمک می کند. از نظر آماری، آسانسورها یک نوع حمل و نقل بسیار ایمن هستند - در واقع، ایمن تر از پله ها. برای مالکان یا مدیران ساختمان، تعمیر و نگهداری منظم به جلوگیری از خاموش شدن، خرابی تجهیزات کمک می کند و به ساکنین شما کمک می کند. مالکان ساختمان و مدیران املاک مسئول اطمینان از اینکه آسانسورهای آنها تمام استانداردهای ایمنی و الزامات نگهداری پیشگیرانه را رعایت می کنند، هستند.

پرسنل آموزش دیده و ماهر ما به طور منظم ماشین، موتور، کنترلر، یاتاقان ها، راهنماها را بررسی، روغن کاری و تمیز می کنند و در صورت نیاز تنظیمات جزئی را برای اطمینان از عملکرد روان و ایمن آسانسور انجام می دهند. AMC های NIE برای رفع نیازهای هر مشتری به شیوه ای مقرون به صرفه طراحی شده اند. در نهایت، یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آسانسور تضمین می کند که سیستم آسانسور شما به طور مداوم توجه مورد نیاز خود را دریافت می کند. شرکت شما مجبور نیست منتظر بماند تا مشکلی ظاهر شود یا صداهای عجیب و غریب بشنوید. به یاد داشته باشید، سرمایه گذاری در تعمیر و نگهداری مداوم، سرمایه گذاری در موفقیت مداوم است.

در این نوع قرارداد خدمات آسانسور، سرویس دهنده مسئولیت کامل آسانسور را بر عهده می گیرد. مانند بیمه نامه، این نوع قرارداد به شما کمک می کند تا هزینه ماهانه آسانسور را برطرف کنید. برنامه های پیشگیرانه و پیشگیرانه تعمیر و نگهداری آسانسور به مشتریان کمک می کند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند و با اجتناب از خرابی، تعمیرات پرهزینه و تعویض برنامه ریزی نشده قطعات، زمان خرابی را به حداقل برسانند. برای اطمینان از عملکرد بهینه، سیستم آسانسور شما نیاز به بازرسی و آزمایش منظم دارد. انجام نشدن بازرسی های معمول توسط یک متخصص واجد شرایط آسانسور می تواند منجر به خاموش شدن و مسائل مربوط به قابلیت اطمینان شود که در نهایت می تواند باعث نگرانی های ایمنی شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد