مهم ترین خدماتی که یک سالن می تواند ارائه دهد

۳۷ بازديد

ما خدمات زیادی را ارائه می دهیم که مشتریان ما می توانند از بین آنها انتخاب کنند و خود را با آنها نوازش کنند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین رنگ کار مو کلیک کنید
خدمات ما از مانیکور و پدیکور اولیه گرفته تا خدمات ممتاز و صورت متفاوت است. مهمانی های ناخن معمولا شامل گروهی از مشتریان است که برای یک موقعیت خاص از سالن یا اسپا بازدید می کنند. جشن های تولد، جشن عروسی و نوزادی، و جشن فارغ التحصیلی از محرک های محبوب برای چنین مهمانی هایی هستند. با این حال، تقریباً هر زمانی می تواند زمان خوبی برای دریافت مقداری TLC بسیار مورد نیاز به صورت انبوه باشد. اگر به دنبال درمان ناخن های خود هستید، از مانیکور پارافینی استفاده می کنید.

مانیکور شلاک:

اما یک مانیکور خوب چیزی فراتر از کوتاه کردن و فرم دادن به ناخن است. از آنجایی که سالن های ناخن معمولاً با رقابت زیادی روبرو هستند، درک انواع مختلف خدمات ناخن برای تعیین چگونگی موفقیت و سودآوری کسب و کار شما بسیار مهم است. برای نگاه دقیق تر به بسیاری از خدمات و ویژگی هایی که سالن های ناخن ممکن است ارائه دهند، ادامه دهید. سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام خدمات برای سرمایه گذاری جدید کسب و کار شما بهترین کارایی را دارند. اگر کسب و کار را درک کنید و ایده های خلاقانه ای برای برجسته کردن سالن خود داشته باشید، سالن های ناخن می توانند سرمایه گذاری های تجاری خوبی باشند.

یک تکنسین خدمات ناخن طیف وسیعی از خدمات را برای ناخن های مشتریان/مشتریان ارائه می دهد. یک تکنسین خدمات ناخن به صورت مستقل یا به عنوان بخشی از یک تیم با پشتیبانی یک مدیر سالن/ناخن بار کار می کند. آنها تمایل به یادگیری نشان می دهند، ذهنی کنجکاو و کنجکاو دارند و مشتاق هستند تا در مورد شغل انتخابی خود بیاموزند. علاوه بر این، آنها اخلاق کاری خوبی را برای یادگیری، انگیزه و تعهد به یادگیری و حفظ توسعه حرفه ای مستمر نشان می دهند. آنها خدمات ناخن را به صورت یک به یک با مشتریان/مشتریان فردی در بازه زمانی تجاری تکمیل می کنند.

همانطور که دست ها و انگشتان مشتری توجه مناسب را به خود جلب می کنند، سالن های خلاق از این فرصت استفاده می کنند و خدمات بیشتری را به آن مشتریان ارائه می دهند. سالن ممکن است برخی از این خدمات اضافی را ارائه دهد در حالی که برخی دیگر را با هزینه اضافی در دسترس قرار دهد. به عنوان یکی از محبوب ترین خدمات سالن ناخن، مانیکور بر روی ناخن تمرکز می کند و یک خدمات حیاتی در سالن شما خواهد بود.

منوی خدمات

سالن های ناخن و اسپاهای ناخن معمولا خدمات و درمان های ناخن را برای انواع مختلف مشتریان ارائه می دهند. از مانیکور و پدیکور گرفته تا طراحی ناخن کامل، سالن های ناخن می توانند انواع مختلفی از خدمات را ارائه دهند. در حالی که بیشتر در برخی موارد بهتر است، سالن های موفق اغلب خدمات تخصصی خود را انتخاب می کنند و سپس بر ارائه بهترین نسخه ممکن از آنها تمرکز می کنند. یک مانیکور اولیه از ناخن ها، کوتیکول ها و پوست اطراف ناخن مراقبت می کند. در حین ماساژ در لوسیون، تکنسین ناخن ارزیابی خواهد کرد که چه خدماتی ممکن است نیاز به انجام آن داشته باشند.

خدمات مشتری عالی، تجربه سالن تمیز و کارآمد، و خدمات اضافی متمایز به متمایز کردن کسب و کار شما کمک می کند. موفقیت از سخت کوشی و استراتژی های هوشمندانه کسب و کار ناشی می شود. سالن ما دارای خدمات متنوعی است که هر کسی می تواند از آن لذت ببرد.

اگر شما یک فرد دهه 2000 هستید، مطمئناً عاشق مانیکور فرانسوی خواهید شد. مانیکور سه بعدی مانیکور دوران مدرن است و در عین زیبایی هم شیک است. در اینجا می توانید متوجه شوید که کدام نوع مانیکور برای شما مناسب است و کدام یک مناسب نیست.

کارآموزان بدون سطح 1 زبان انگلیسی و ریاضی باید به این سطح دست یابند و قبل از شرکت در ارزیابی پایانی در آزمون سطح 2 زبان انگلیسی و ریاضیات شرکت کنند.

این قرار ملاقات ها ممکن است برخی از کوتاه ترین، اما برخی از تعداد بیشتری نیز باشند. به عنوان مثال، مشتریانی که از مد آگاه هستند، ممکن است اغلب رنگ‌ها را برای مطابقت با لباس‌ها و استایل‌ها تغییر دهند. سایر مشتریان ممکن است این را به عنوان یک سرویس هفتگی و بهبود خود ببینند تا ظاهری تیز و ناز داشته باشند. با توجه به همه‌گیری COVID-19، ما رویه‌ها، خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌های زیادی را برای ایمن و سلامت شما و همه مشتریانمان اجرا کرده‌ایم. هنگامی که خوانندگان خدمات مورد بحث در سایت ما را خریداری می کنند، ما اغلب کمیسیون های وابسته دریافت می کنیم که از کار ما پشتیبانی می کند.

گزینه‌هایی برای ماساژ دست، پا و بافت عمیق، آرامش کامل را به مشتریان ارائه می‌دهد و در عین حال به ایجاد یک پایگاه مشتری قوی و وفادار کمک می‌کند. ماساژ همچنین در قرار ملاقات های مانی و پدی زوج ها افزوده می شود. بسیاری از سالن های ناخن به تغییر لاک به عنوان یک مینی مانیکور اشاره می کنند.

محیط کار می تواند از نظر اندازه، سبک و محیط متفاوت باشد، از یک کشتی کروز گرفته تا میله ها یا ایستگاه های کوچک، محیط های خرده فروشی یا سالن های زیبایی لوکس یا اسپا. سپس تکنسین های ناخن ناخن های پا را بریده و شکل می دهند و کوتیکول ها را عقب می زنند یا کوتاه می کنند. در مرحله بعد، آنها بر اساس ترجیح مشتری روی کت های پایه و رویه رنگ می زنند. برخی از مشتریان، مانند مردان، ترجیح می دهند پدیکور را بدون انگشتان پا انجام دهند. در حالی که زنان اکثر مشتریان خدمات اسپا و ناخن را تشکیل می دهند، مردان نیز برای مانیکور، پدیکور و ماساژ از سالن ها بازدید می کنند. هنگام راه‌اندازی کسب‌وکارتان، این آمار جمعیتی را نادیده نگیرید.

این درمان‌های ناخن – احتمالاً کمترین آسیب را به ناخن‌های مشتری وارد می‌کنند – اغلب به عنوان پوشش‌های تقویت‌کننده برای کمک به رشد ناخن‌های طبیعی عمل می‌کنند. ژل ها شفاف و بسیار براق هستند، بنابراین برای ناخن های براق عالی هستند. تکنسین‌ها گاهی از ژل‌ها به عنوان پوشش روی اکریلیک‌ها استفاده می‌کنند تا به براقیت یکسان روی ناخن‌های مبتنی بر اکریلیک کمک کنند. ژل ها همچنین در فرآیند ایجاد بخشندگی بیشتری دارند زیرا فقط زمانی که با اشعه ماوراء بنفش آشنا شوند درمان می شوند.

پس از استفاده از لوسیون، تکنسین کوتیکول ها را عقب می راند یا کوتاه می کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت خانه عروس بازدید نمایید
سپس ناخن ها - چه طبیعی و چه ایجاد شده - باید با سوهان کوتاه شوند و شکل داده شوند. در صورت لزوم، آنها ممکن است از پرکننده های اکریلیک یا ژل استفاده کنند. در نهایت، آنها یک لایه پایه از لاک را به ناخن ها می زنند و سپس یک پوشش رنگی. مانیکور معمولاً یکی از خدمات سریع‌تر در سالن ناخن است، بنابراین ممکن است سالن شما مرتباً قرارهای متعدد مانیکور را برنامه‌ریزی کند. برخی از مشتریان فقط برای تقویت ناخن های موجود خود به جای بلند کردن آنها یا اجازه طراحی های پیچیده تر، نوک ناخن اضافه می کنند.

این فرآیند شامل پاک کردن لاک قدیمی، مراقبت از ناخن ها و کوتیکول ها، و سپس رنگ آمیزی پایه جدید و پوشش رنگ بالایی است. جزئیات پیچیده، رنگ های سفارشی، بافت های خاص و طرح های مضمون همگی می توانند به مشتریان کمک کنند تا سبک شخصی خود را نشان دهند. در حالی که از نظر رویکرد بسیار شبیه به مانیکور است، پدیکور به جای آن بر روی پاها و انگشتان پا تمرکز دارد. پاها و انگشتان پا که به عنوان اسب های کار روزانه عمل می کنند، وزن بدن ما را حمل می کنند و ضربه های مکرر را با زمین جذب می کنند.

این مرحله اولیه همچنین فرصتی عالی برای تکنسین و مشتری فراهم می کند تا صحبت کنند و در مورد آنچه مشتری برای ناخن های خود می خواهد یا انتظار دارد بحث کنند. نحوه ارتباط شما با مشتریان برای موفقیت شما بسیار مهم است، بنابراین از مزایای ناملموس چنین لحظاتی از گفتگوی یک به یک غافل نشوید. برخی از مشتریان هنگام بازدید از اسپا یا سالن ناخن به دنبال نوازش بیشتری هستند.

و گردش خون را در دست ها افزایش می دهد و کل این فرآیند تا 50 دقیقه طول می کشد تا کامل شود. می تواند تا 2 هفته دوام بیاورد و فقط با خیس کردن آن می توانید آن را از بین ببرید. اگر برای برندسازی آرایشگاه ناخن خود به کمک نیاز دارید، از Maker رایگان آرم سالن ناخن ما استفاده کنید. ابزار رایگان ما به شما کمک می کند تا سالن ناخن خود را با یک لوگوی منحصر به فرد برند کنید تا کسب و کار کوچک خود را متمایز کنید. روکش اکریلیک می تواند بین 2 تا 3 هفته دوام بیاورد و می توان آن را با استفاده از استون پاک کرد.

مشتریان دست یا پاهای خود را در حمام موم گرم فرو می برند و سپس اندام های خود را با دستکش یا جوراب پلاستیکی می پوشانند. این کار موم را روی پوست ثابت نگه می دارد و به حفظ مقداری از گرمای تسکین دهنده آن کمک می کند. پس از سرد شدن موم، به راحتی لایه برداری می شود تا پوستی جوان و صاف نمایان شود. درمان‌های اضافی، بازسازی و جوان‌سازی ناخن‌ها، کوتیکول‌ها و پوست آسیب‌دیده از ناخن‌ها را ارائه می‌کنند. آنها همچنین می توانند درآمد اضافی برای کسب و کار شما ایجاد کنند که نیاز به رویکرد فنی کمتری از طرف مانیکورکاران شما دارد. روکش ناخن قطعات نازکی از ابریشم، کاغذ یا مواد مصنوعی است که تکنسین روی ناخن های طبیعی اعمال می کند و سپس با رزین پلیمری می پوشاند.

مشتریان حتی ممکن است سالن را برای چند ساعت در اختیار داشته باشند، که می تواند احساس انحصار طلبی بسیاری از مشتریان را افزایش دهد. به دلیل طراحی نازک، روکش ها معمولا برای طراحی ناخن های بلند استفاده نمی شوند. در عوض، تکنسین ها از آنها برای ایجاد ظاهری کوتاه تر استفاده می کنند. پس از خشک شدن رزین پلیمری، روکش ها ممکن است مانند هر ناخن دیگری شکل و رنگ شوند. همه پروتکل ها و سیاست ها از دستورالعمل های محلی، ایالتی و فدرال برای سالن های ناخن پیروی می کنند.

داشتن ناخن اکریلیک به فرآیند ایجاد ناخن از پودر اکریلیک و مونومر مایع اشاره دارد. پس از ترکیب، یک تکنسین ناخن ماده اکریلیک حاصل را تشکیل می دهد و شکل می دهد - معمولاً روی نوک ناخن یا بسته بندی ناخن. پس از اتمام، ناخن های اکریلیک بسیار بادوام هستند و تکنسین ها ممکن است آنها را به روش های مختلف سبک کنند. ناخن‌های اکریلیک دارای گزینه‌های رنگی زیادی هستند و هنگام ایجاد هنر ناخن بسیار محبوب هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد