ایمنی وکیل

۳۹ بازديد


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت دکتر ویز بازدید نمایید
اینکه آیا باید در کلاس دفاع شخصی شرکت کنید، سلاح حمل کنید یا یک طرح ایمنی وکیل قوی ایجاد کنید، این یک تصمیم شخصی است. با این حال، ایمنی شما چیزی نیست که باید به راحتی مورد توجه قرار گیرد. در صورت تمایل، مشاوران امنیتی وجود دارند که می توانند به شما و تیمتان در ارزیابی تهدیدات امنیتی کمک کنند و به شما در کاهش مشکلات احتمالی کمک کنند. در سال 2013، چند بلوک دورتر بودم که مارک هوملز، وکیل همکار آریزونا، در جلسه ای با مخالفان در مورد یک پرونده مدنی توسط طرف مقابل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. حوادثی از این دست من را به این سوال واداشته است که آیا ایمنی شخصی باید در حرفه وکالت اولویت بیشتری داشته باشد؟ از بین افرادی که پاسخ دادند، تنها 23 نفر از 94 نفر گزارش دادند که شرکت آنها یک طرح ایمنی دارد.

اشتراک در وکیل در محل کار


لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره ایمنی کسب و کار پیشرفته به این سایت مراجعه نمایید
برخی از وکلا می‌گویند که هرگز احساس خطر نکرده‌اند و برخی دیگر وقتی تهدید می‌شوند، «آن را کنار می‌گذارند». تنها چک لیست دریافت مشتری که همیشه به آن نیاز دارید. برداشت های اولیه همه چیز در زندگی است، و پذیرش مشتریان جدید شما از این قاعده مستثنی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر، چک لیست کامل دریافت مشتری را از اینجا دریافت کنید.

کتاب های معمولی برای وکلا مفید نیستند

یکی پیشنهاد کرد که دادگاه‌ها دارای اتاقی امن با کمدهای ایمن باشند که وکلا بتوانند اسلحه‌های خود را در دادگاه نگهداری کنند. وکلا در شرایطی درگیر هستند که مردم در خطر از دست دادن فرزندان، معیشت، آبرو و آزادی خود هستند. خوشبختانه، من به عنوان یک وکیل هیچ تهدید یا بدتر از آن دریافت نکرده ام، اما چندین بار باید ارزیابی می کردم که آیا باید نگران طرف مقابل باشم یا خیر.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد