لیست کامل انواع خدمات دندانپزشکی

۷۲ بازديد

دلایل متعددی وجود دارد که چرا ممکن است برداشتن دندان ضروری باشد. اگر دندان شما آنقدر آسیب دیده باشد که با ترمیم دندان قابل ترمیم نباشد، کشیدن دندان ممکن است ضروری باشد. در برخی موارد، دندانپزشکان برای آماده سازی دهان بیمار برای درمان ارتودنسی، دندان می کشند. کانال ریشه یک روش دندانپزشکی است که برای ترمیم دندان های عفونی یا بد پوسیدگی استفاده می شود.

دندان عقل

در گذشته، اگر دندانی با عصب بیمار داشتید، احتمالاً آن دندان را از دست می‌دادید. امروزه با یک روش دندانپزشکی خاص به نام "درمان کانال ریشه" می توان دندان شما را نجات داد. هنگامی که دندانی ترک خورده یا دارای حفره عمیق است، باکتری ها می توانند وارد بافت پالپ شوند و میکروب ها می توانند باعث عفونت داخل دندان شوند. این نه تنها می تواند به استخوان فک شما آسیب برساند، بلکه برای سلامت کلی شما نیز مضر است.

این نیاز به درمان تخصصی ندارد، بلکه به روش های عمومی دندانپزشکی نیاز دارد. ارتودنسی شاخه خاصی از خدمات دندانپزشکی است که به تراز کردن دندان ها می پردازد. بسیاری از مردم لبخند طبیعی زیبایی ندارند، زیرا دندان‌هایشان در یک راستا قرار ندارد. یک متخصص ارتودنسی می تواند با برخی از خدمات دندانپزشکی پیشرفته مانند بریس، تاج و اینویزیلاینر به آنها کمک کند تا لبخندی جذاب داشته باشند. بیایید یک مقدمه کوتاه برای تمام موارد ارتودنسی و روش درمان داشته باشیم. کشیدن دندان - کشیدن دندان یا کشیدن دندان، برداشتن دندان از حفره خود در استخوان است.

ایستمن دندانپزشکی

با این حال، ضروری است که از پزشک خود گزارشی در مورد کامل بودن خود بخواهید. هنگامی که به طور نامناسب انجام شود، می تواند منجر به بیماری های شدید مانند سرطان دهان و سایر بیماری های جدی شود. هدف از این فرآیند از بین بردن قسمت پوسیده دندان و پالپ عفونی است. هنگامی که باکتری پالپ را آلوده می کند، باعث درد و تورم فک می شود. کشیدن بخش آسیب دیده دندان درد را از بین می برد و از پوسیدگی بیشتر دندان جلوگیری می کند.

در طول درمان، دندانپزشک عمومی یا اندودنتیست شما بافت آسیب دیده را برمی دارد. اگر دندان شما دارای پوسیدگی گسترده است، ممکن است پزشک شما قرار دادن روکش را برای تقویت و محافظت از دندان در برابر شکستگی پیشنهاد دهد. تا زمانی که با مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و معاینات منظم به مراقبت از دندان ها و لثه های خود ادامه دهید، دندان ترمیم شده شما می تواند تا آخر عمر باقی بماند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کلینیک قلهک بازدید نمایید
علاوه بر جایگزینی دندان، ممکن است از ایمپلنت برای لنگر انداختن پروتزهای مصنوعی استفاده شود، مخصوصاً پروتزهای تحتانی که هنگام صحبت کردن یا جویدن تمایل به جابجایی دارند.

از آن زمان گروه مشتریانش گسترش یافته و شامل کودکان فقیر تا سن 14 سال می شود. هدف آن نیز به بهبود سلامت دهان و دندان همه شهروندان گسترش یافته است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین دندانپزشکی کلیک کنید
خدمات ترمیمی در مراکز بهداشتی اولیه محله که توسط بخش بهداشت اداره، تامین مالی و کارکنان آن اداره می شود، در دسترس است. برنامه های آموزشی و پیشگیرانه به کودکان مدرسه ای و از طریق برنامه های آموزشی ویژه ارائه می شود.

این خدمات پیچیده تر هستند و نشان دهنده تفاوت کیفی با خدمات ارائه شده توسط دندانپزشکان انفرادی هستند. مقایسه بهره وری بین دندانپزشکان انفرادی و گروهی باید برای این تفاوت تنظیم شود. برخی از بیماران تصمیم می‌گیرند در زمانی که منتظر درمان‌های دیگر مانند بریج‌های ثابت یا ایمپلنت هستند، از دندان مصنوعی استفاده کنند. با این حال، برای برخی از بیماران، پروتز یک درمان طولانی مدت ترمیمی عالی برای دندان است. در جایی که تعداد زیادی از دندان ها از دست رفته اند، می توان روشی به نام پل نگهدارنده ایمپلنت انجام داد.

متخصص ارتودنسی ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی دهان و دندان است که در تشخیص، پیشگیری، رهگیری و درمان مال اکلوژن یا "بایت بد" دندان ها و ساختارهای اطراف تخصص دارد. مال اکلوژن می تواند ناشی از شلوغی، از دست رفتن یا اضافه شدن دندان ها یا فک هایی باشد که هم تراز نیستند. این متخصص وظیفه صاف کردن دندان‌ها را با حرکت دادن آن‌ها از طریق استخوان با استفاده از باند، سیم، بریس و سایر دستگاه‌ها یا نگهدارنده‌های اصلاحی ثابت یا متحرک بر عهده دارد.

این دندانپزشک نیازهای کلی بهداشت دهان و دندان شما از جمله مراقبت از لثه، کانال های ریشه، پرکردن، روکش ها، روکش ها، بریج ها و آموزش های پیشگیرانه را تشخیص، درمان و مدیریت می کند. اکثر مراقبت های دندانی در ایالات متحده در حال حاضر در مطب پزشکان مستقل ارائه می شود. بسیاری از تنظیمات تمرینی دیگر و ترتیبات سازمانی متفاوتی وجود دارد.

این متخصص کودکان و همچنین بزرگسالانی را که ممکن است بخواهند ظاهر خود را بهبود بخشند و نیش می زنند، درمان می کند. Bupa Dental Care طیف گسترده ای از درمان ها و تخصص را در شبکه 400 عمل ما ارائه می دهد. دندانپزشکان ما همه چیز را از معاینات عمومی و دندانپزشکی زیبایی گرفته تا درمان های پیچیده تر مانند ایمپلنت دندان و جراحی دهان ارائه می دهند. اگر بیمه دندانپزشکی بگیرید که تحت بسیاری از بیمه نامه های خصوصی درمانی یا به عنوان بیمه اضافی ارائه می شود، این هزینه ها قابل جبران است.

توضیحات کپسولی از مطب خصوصی دندانپزشکی، دندانپزشکی بیمارستان، و برنامه های عمومی و سیستم های تحویل ارائه شده است. کمیته این اطلاعات را به ویژه با توجه به داده های موجود در مورد بهره وری و ویژگی های خاص تنظیمات مختلف تمرین در نظر گرفت. تنظیمات مبتنی بر مدرسه، که خود را به ارائه خدمات پیشگیرانه برای کودکان و نوجوانان می‌رسانند، به طور خاص مورد بررسی قرار می‌گیرند. این روش با هدف بهبود ظاهر فیزیکی بیمار، به ویژه از طریق لبخند آنها انجام می شود. این یک روش بدون درد است که می تواند درست در مطب دندانپزشک شما انجام شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد