7 نکته برتر فروش برای تیم های فروش تجهیزات پزشکی

۳۹ بازديد

در دنیای بسیار رقابتی فروش تجهیزات پزشکی، این امر می تواند به جداسازی تکرارهای خوب از نمونه های عالی کمک کند. نمایندگان خوب قلمرو خود را ترسیم می کنند، نیازهای هر مشتری را درک می کنند و تدارکات محصول را با مدیران موجودی محلی و پرسنل بیمارستان هماهنگ می کنند. مهمتر از همه، نمایندگان فروش عالی عملکرد خود را با نگاهی انتقادی ارزیابی می کنند تا بهبود مستمر را هدایت کنند. آنها برای سازماندهی برنده ها برای مشتریان خود فراتر و فراتر از آن عمل می کنند - که این پیروزی برای نماینده است.

نکات برتر فروش برای تیم های فروش تجهیزات پزشکی

نمایندگان برتر شبکه های قدرتمندی از قهرمانان داخلی با نفوذ در دفتر مرکزی خود ایجاد می کنند. این بخش‌ها اغلب شامل بازاریابی، خدمات مشتری و عملیات می‌شوند، جایی که تماس‌های راه دور شما می‌توانند به انتقال فوری نیازهای مشتری به شما کمک کنند. آنها برای درک پویایی بازار در حال تغییر، راه اندازی محصول جدید و موارد دیگر، زمان خود را صرف شبکه سازی با سایر نمایندگان فروش و افراد آگاه در شرکت خود می کنند. برای بیمارستان، جراح، پزشک یا مجری مراقبت های بهداشتی، شما چهره شرکت خود در زمین هستید. این واقعیت که شما برند شرکت خود در حال حرکت هستید، مخصوصاً برای نمایندگانی که برای شرکت‌های بزرگ تجهیزات پزشکی کار می‌کنند صادق است.

نمایندگان پیشرو تجهیزات پزشکی می دانند که نمی توانند به تنهایی فروش داشته باشند. آنها شبکه ای از قهرمانان را ایجاد می کنند تا به آنها کمک کنند تا کارها را انجام دهند و استاندارد بالایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. نمایندگان دستگاه‌های پزشکی با موفقیت بالا می‌دانند وقتی مشکلی پیش می‌آید یا مجبورند با مشتریان سخت‌گیر یا ناراضی برخورد کنند چگونه خونسردی خود را حفظ کنند. در عوض، آنها تحلیلگر هستند و توپ را در چرخه فروش برای ایجاد روابط به جلو می برند.

قهرمانان خارجی و داخلی بسازید

با این حال، شناخت خوب محصول و رساندن آن به موقع به عمل جراحی، حداقل چیزی است که از شما انتظار می رود. حتی اگر محصولی از بخش دیگری در شرکت شما آنطور که در نظر گرفته شده کار نمی کند، متخصصان مراقبت های بهداشتی ممکن است برای کمک به شما مراجعه کنند. وقتی همه‌گیری کووید-19 شیوع پیدا کرد، بسیاری از بیمارستان‌ها پروتکل‌های خود را تغییر دادند تا ملاقات‌های حضوری و تماس‌های سرد را محدود کنند. بسیاری از بیماران روش های انتخابی خود را به تعویق انداختند و بیمارستان ها بر خدمات اورژانس و ICU متمرکز شدند. چه از نوت بوک، برنامه یا سایر ابزارهای بهره وری استفاده کنید، به یک سیستم قابل اعتماد برای انجام تعهدات خود و ایجاد اعتماد مشتری نیاز دارید.

در حالی که هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک جلسه حضوری شود، نمایندگان مدبر تجهیزات پزشکی جلساتی از راه دور با مشتریان، کارکنان بیمارستان و تیم های داخلی خود برگزار کردند. بسیاری از فروشندگان بخش بزرگی از درآمد خود را از کمیسیون هایی که مستقیماً با فروش مرتبط است به دست می آورند. علاوه بر این، در حالی که مشتریان آنها به طور شبانه روزی برای کمک به بیماران خود کار می کردند، نمایندگان خوب به این مناسبت رسیدند.

مراقبت های بهداشتی به شدت تنظیم شده است، بنابراین برای تکرارها بسیار استاندارد است که آزمایش های منظم را برای برآورده کردن الزامات انطباق انجام دهند. علاوه بر این، اغلب اسنادی برای ارسال، هزینه‌های تشکیل پرونده و سایر کارهای اداری برای انجام وجود دارد. کار در دستگاه های پزشکی به معنای صرف زمان قابل توجهی برای بازدید از پزشکان، سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی و مدیران اجرایی است. با این حال، فروشندگان بزرگ با یادگیری مداوم محصولات و خدمات رقابتی، اثربخشی فروش خود را بهبود می بخشند.


جهت مطالعه مقاله ی دیگری در این زمینه مشاوره فروش فروشگاه کلیک کنید
جدای از این تغییرات، رویدادهای جهان، بلایای طبیعی یا رویدادهای دیگر می‌توانند شما و مشتریانتان را مختل کنند، مانند همه‌گیری COVID-19، طوفان‌ها، حوادث در مسیر تماس فروش شما و موارد دیگر. "این اراده برای برنده شدن نیست، بلکه اراده برای آماده شدن برای پیروزی است که تفاوت را ایجاد می کند." - بیر برایانت، سرمربی افسانه ای، دانشگاه آلاباما. از نمایندگان دستگاه های پزشکی انتظار می رود هر روز چندین اولویت را انجام دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد