شورای آموزش اقتصادی

۳۹ بازديد

این هزینه ها ممکن است به عنوان درصدی از دارایی هایی که برای شما مدیریت می کنند، به عنوان نرخ ساعتی یا به صورت نرخ ثابت دریافت شود. با این حال، افرادی که نیازهای مالی پیچیده ای دارند، ممکن است به کمک بیشتری نیاز داشته باشند. آنها می توانند به دنبال ایجاد صندوق های مالی دانشگاهی برای فرزندان خود باشند، موقعیت های پرداخت بدهی تهاجمی را حل کنند یا مشکلات مالیاتی مشکل را حل کنند. همه انواع مشاوران مالی فهرست خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند، بنابراین تصمیم بگیرید که به کدام خدمات نیاز دارید و اجازه دهید جستجوی شما را راهنمایی کند. شرکت کنندگان از راهنمایی های متخصص و حمایت همتایان خود و همچنین طیف وسیعی از ابزارهای مالی شخصی برای کمک به شناسایی اهداف و برنامه ریزی برای آینده برخوردار شدند. اگر بدهی های معوق دارید، مانند بدهی کارت اعتباری، وام دانشجویی، وام خودرو یا وام مسکن، مشاوران مالی با شما همکاری خواهند کرد تا برنامه ای برای بازپرداخت ترسیم کنند.

در هر صورت، مشاوران مالی که کمیسیون های فروش شخص ثالث را دریافت می کنند، بخشی یا تمام درآمد خود را از فروش برخی محصولات مالی به شما به دست می آورند. اگر تصمیم دارید با یک مشاور مالی کار کنید که کمیسیون فروش دریافت می کند، باید مراقبت بیشتری داشته باشید. Better Money Habits® یک پلتفرم آموزش مالی رایگان برای افراد از هر طبقه اجتماعی است تا دانش عملی و قابل درک در مورد پول را به دست آورند. با صدها ویدئو، مقاله و منبع جذاب، که به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی موجود است، هر کسی می‌تواند دقیقاً ابزارها و اطلاعات مناسب را برای موقعیت خود بیابد. با موضوعاتی مانند بودجه بندی، پس انداز، برنامه ریزی بازنشستگی، داشتن خانه و موارد دیگر، این پلتفرم به آنها کمک می کند تا از دانش خود استفاده کنند تا بتوانند تصمیمات مالی هوشمندانه و مطمئن تری بگیرند.

هنگام ارزیابی مشاوران، مطمئن شوید که اعتبار آنها را در نظر بگیرید و همچنین در مورد سوابق و ساختار هزینه آنها تحقیق کنید. با استفاده از FINRA’sBrokerCheck می توانید اقدامات انضباطی و شکایات ثبت شده علیه مشاوران مالی را مشاهده کنید. و به یاد داشته باشید، فقط به این دلیل که شخصی عضو یک انجمن برنامه ریزی مالی است، به این معنی نیست که او یک مشاور مالی امانت دار است. در میان مشاوران مالی که کمیسیون فروش دریافت می کنند، برخی ممکن است خود را به عنوان مشاوران مالی «رایگان» معرفی کنند که برای مشاوره هزینه ای از شما دریافت نمی کنند. دیگران ممکن است هزینه دریافت کنند، به این معنی که آنها فقط بخشی از درآمد خود را از کمیسیون های شخص ثالث به دست می آورند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره اقتصادی چیست به این سایت مراجعه نمایید
مشاغلی هستند که از دانش خاصی از اقتصاد استفاده می کنند، به عنوان مثال بانک ها، بیمه ها، شرکت های حسابداری، مشاغل و در دولت.

"بانک آمریکا" نام بازاریابی برای تجارت بانکداری جهانی و بازارهای جهانی بانک آمریکا است. وام دهی، اوراق مشتقه و سایر فعالیت های بانکداری تجاری در سطح جهانی توسط شعب بانکی شرکت بانک آمریکا، از جمله بانک آمریکا، N.A.، عضو FDIC انجام می شود.

هزینه مشاوره چقدر خواهد بود

TD Wealth خدمات مالی جامعی را برای کمک به کانادایی‌ها برای ایجاد ارزش خالص، اجرای استراتژی‌های مالیاتی کارآمد، محافظت از آنچه مهم است، ارائه می‌کند. میراث مشاوران TD Wealth بیش از صرف مشاوره سرمایه گذاری، برای کمک به کانادایی ها در مسیر رسیدن به اهداف مالی خود تلاش می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صحبت کردن با یک مشاور به td.com/ca/en/investing/wealth مراجعه کنید. آنها به عنوان فروشنده برای کارگزاری های سرمایه گذاری و بیمه کار می کنند و فقط استانداردهای مناسب را رعایت می کنند. وضعیت مالی شما منحصر به فرد است و ممکن است محصولات و خدماتی که بررسی می کنیم برای شرایط شما مناسب نباشند.

بدهی و پول

ما مشاوره مالی، خدمات مشاوره ای یا کارگزاری ارائه نمی دهیم و به افراد یا خرید یا فروش سهام یا اوراق بهادار خاصی توصیه یا توصیه نمی کنیم. مشاوران فقط کمیسیون ممکن است روی کاغذ رایگان به نظر برسند، اما ممکن است بخشی از آنچه شما سرمایه گذاری یا خریداری می کنید به عنوان پرداخت دریافت کنند. این مشاوران مالی «رایگان» معمولاً از طریق سرمایه گذاری یا کارگزاری بیمه در دسترس هستند. به یاد داشته باشید، این مشاوران ممکن است فقط مطابق با استانداردهای تناسب باشند، بنابراین ممکن است هزینه ای را که شما برای یک محصول مالی مشابه پیشنهاد شده توسط مشاور مالی امانت دار یا بیشتر می پردازید، خرج کنند. مشاوران مالی علاوه بر مدیریت سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مالی، حمایت عاطفی و چشم‌اندازی را در زمان‌های ناپایدار اقتصادی ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، در طول آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در مارس 2020، تقاضای مشتری برای تماس با مشاور مالی تقریباً 50 درصد افزایش یافت.

افرادی که نیازهای مالی پیچیده ای دارند، احتمالاً باید یک مشاور مالی معمولی را انتخاب کنند، اگرچه بسیاری از مشاوران رباتیک خدمات برنامه ریزی مالی را به صورت خودکار یا برای مشتریان با ارزش خالص بالاتر ارائه می دهند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آلوبیز بازدید نمایید
Van Voorhis می‌گوید: «تعیین برنامه‌ریز مالی تأیید شده واقعاً استاندارد طلایی در صنعت برنامه‌ریزی مالی است. تعیین CFP نشان می دهد که یک مشاور مالی امتحانات صنعت سختگیرانه ای را گذرانده است که برنامه ریزی املاک، سرمایه گذاری و بیمه را پوشش می دهد و همچنین سال ها تجربه در زمینه های خود دارد.

این مشاغل ممکن است شامل شناسایی ریسک‌های مالی یا تصمیم‌گیری در مورد جایی که یک شرکت یا دولت باید منابع خود را در آینده سرمایه‌گذاری کند، یا حتی نحوه طراحی یک پلت فرم مناقصه برای eBay باشد. همچنین نقش‌هایی برای اقتصاددانان در اتاق‌های فکر و مشاوره وجود دارد که به دولت‌ها و شرکت‌ها در مورد سیاست‌های عمومی، مانند نحوه برخورد با بحران بدهی یونان مشاوره می‌دهند. قبلاً مشاوران مالی کارمزدهایی را دریافت می کردند که درصدی از دارایی هایی بود که برای شما مدیریت می کردند. امروزه مشاوران طیف گسترده‌ای از ساختارهای کارمزد را ارائه می‌کنند که کمک می‌کند خدمات آن‌ها برای مشتریان با تمام سطوح مالی قابل دسترس باشد. مشاوران مالی که فقط کارمزد دارند از هزینه هایی که شما برای خدماتشان می پردازید درآمد کسب می کنند.

بهترین برنامه ریز مالی کسی است که می تواند به شما کمک کند تا برای تمام نیازهای مالی خود یک دوره مشخص کنید. این می تواند مشاوره سرمایه گذاری برای برنامه های بازنشستگی، بازپرداخت بدهی، پیشنهادات محصول بیمه برای محافظت از خود و خانواده و برنامه ریزی املاک را پوشش دهد. خرید محصولات مالی از طریق مشاوران مالی که پورسانت دریافت می کنند ممکن است یک موضوع راحت باشد، به خصوص اگر شخصی بدون در نظر گرفتن اینکه محصول را کجا خریداری می کنید، کمیسیون دریافت می کند. و اگر با یک مشاور مالی مبتنی بر حق‌الزحمه کار می‌کنید، متوجه شوید که آنها چه زمانی به عنوان امانتدار عمل می‌کنند، به خصوص زمانی که به شما در خرید محصولات مالی کمک می‌کنند. نظرسنجی جدید از تلاش‌های TD Wealth برای کمک به برآوردن افزایش پیش‌بینی‌شده در تقاضا برای راهنمایی مالی شخصی‌شده در سال‌های 2021 و 2022 پشتیبانی می‌کند.

برای مثال، اگر مبلغی مقطوع دارید که می‌خواهید پس‌انداز کنید، کسی که راهنمایی می‌کند به شما می‌گوید که گزینه‌های پس‌انداز شما به طور کلی چه هستند. آنها ممکن است در مورد مزایا و معایب حساب های پس انداز معمولی، ISA ها و سرمایه گذاری ها به شما بگویند. آنها به شما در مورد محصولات خاصی که توسط شرکت های نامگذاری شده ارائه می شوند یا اینکه چه گزینه ای برای شما مناسب تر است، نمی گویند. یک مشاور مالی به حساب‌های پس‌انداز، سرمایه‌گذاری‌ها و ISA‌های ارائه‌شده توسط شرکت‌های مختلف نگاه می‌کند و یک مورد خاص را پیشنهاد می‌کند که به بهترین وجه با شرایط شخصی شما سازگار است.

سلامتی

IAR ها ممکن است خود را مشاور مالی بنامند و ممکن است فقط کارمزد یا بر مبنای کارمزد باشند. هیچ قانون فدرالی وجود ندارد که تعیین کند چه کسی می تواند خود را مشاور مالی خطاب کند یا مشاوره مالی ارائه دهد. در حالی که بسیاری از مردم خود را مشاور مالی می نامند، اما همه آنها به بهترین وجه علاقه شما را ندارند. به همین دلیل است که باید مشاوران مالی بالقوه را به دقت ارزیابی کنید و مطمئن شوید که برای شما و پول شما خوب هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد