هنگام برنامه ریزی سفر برای یک مشتری، عناصر زیادی وجود دارد که باید روی آنها کار کرد و با مکان های بسیار زیاد برای بازدید، کمک به ایجاد یک سفر فراموش نشدنی بسیار سرگرم کننده است. برنامه آموزش گردشگری پایدار GSTC بینش های عملی و گام های موثری را ارائه می دهد تا به شما در بهبود شیوه های پایداری خود کمک کند. با هدف تقویت آگاهی از گردشگری پایدار در مقاصد سراسر جهان، برنامه آموزشی روندهای جهانی در گردشگری پایدار و بهترین شیوه های پایداری برای مشاغل و مقاصد را پوشش می دهد. یکی از راه هایی که اپراتورهای تور، DMO ها و آژانس های مسافرتی با یکدیگر همکاری می کنند، شرکت در تورهای آشنایی است. اینها معمولاً توسط DMO محلی میزبانی می شوند و شامل بازدید از اپراتورهای تورهای مختلف در یک منطقه می شوند. شرکت کنندگان FAM می توانند رسانه ها، آژانس های مسافرتی، نمایندگان RTO و نمایندگان اپراتورهای تور باشند.
نیکولا از طرف WWF در پانل اعتباربخشی GSTC خدمت می کند و همچنین عضو کارگروه استانداردهای بین المللی GSTC است. گردشگری اغلب نقش مهمی در توسعه اقتصادی یک مقصد ایفا می کند، بازدیدکنندگان را برای خرج کردن پول در مشاغل محلی، سرمایه گذاری داخلی برای توسعه زیرساخت ها و ایجاد شغل برای ساکنان به ارمغان می آورد. گردشگری، اگر به طور مناسب برنامه ریزی و مدیریت نشود، می تواند مخرب باشد - بیش از گردشگری، تخریب محیط زیست، از دست دادن فرهنگ، اختلال در زندگی جامعه محلی، فصلی و غیره. گردآوری همه اینها در یک پایگاه داده با استفاده آسان، اطلاعاتی را برای ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی، جذب سرمایه گذاران، کمک به برنامه های کاربردی تأمین مالی یا به سادگی شناخت بهتر مقصدتان فراهم می کند.
علاوه بر داشتن دانش قوی در مورد سفر، مهم است که مهارت های خدمات مشتری عالی داشته باشید. به عنوان یک مشاور سفر، با مشتریانی کار خواهید کرد که در مورد برنامه ریزی تعطیلات بعدی خود هیجان زده هستند، بنابراین مهم است که بتوانید آنها را راحت کنید و احساس راحتی در پرسیدن سؤالاتشان کنید. بازار MICE به سرعت در حال رشد است، زیرا افراد بیشتری برای مقاصد تجاری سفر می کنند.
ما به دادههای رسانههای اجتماعی در لحظه از Google Analytics، Forward Keys، Talkwalker و بسیاری از منابع دیگر دسترسی داریم تا بفهمیم مشتریان در سفر و گردشگری به دنبال چه چیزی هستند.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره گردشگری تلفنی به این سایت مراجعه نمایید
ما همچنین کارگاههای مجازی یا حضوری Spark Labs را برای شناسایی مشکلات و طراحی راهحلهای نوآورانه رهبری میکنیم و مجموعهای از ابزارهای اختصاصی را برای کاهش خطر و تلاشهای مقاومسازی آب و هوا ارائه میکنیم. مقاصد گردشگری محبوب را مطالعه کنید و مهارت های فروش خود را بهبود بخشید تا با موفقیت به مشتریان خود در مورد بهترین گزینه های سفر مشاوره دهید. یاد بگیرید که چگونه برنامه های سفر پیچیده را سفارشی کنید و بسازید، دانش تخصصی محصولات سفر را توسعه دهید و مهارت هایی را برای پردازش مبادلات و صدور مجدد بلیط به دست آورید. مهارت های فروش خود را بهبود بخشید تا مشتریان بالقوه و موجود را با موفقیت به مشتریان بازگشتی تبدیل کنید و یاد بگیرید که چگونه قوانین صنعت را چگونه بر عملیات سفر شما تأثیر می گذارد. نیکولا کوشل یک مشاور گردشگری مستقل مستقر در آلمان است که بر توسعه پایدار و مدیریت زیست محیطی گردشگری تمرکز دارد.
پس از فارغ التحصیلی از BBA در مدیریت و مشاوره گردشگری (NHTV-NL) او مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت گردشگری پایدار (HNEE-DE) گرفت. از سال 2007، نیکولا با سازمانهای غیر دولتی، پژوهشگران متخصص، وزارتخانههای فدرال، تعاونی توسعه آلمان، کمیسیون اروپا و همچنین به سفارش شرکتهای مشاورهای مشهور، کار کرده است. مجموعه کاری او شامل توسعه محصول و مقصد، مطالعات امکان سنجی، ارزیابی پروژه، تحقیقات بازار مصرف کننده، طراحی استراتژی های بازاریابی مناسب و سازماندهی سفرهای مطالعاتی، جوایز گردشگری و کنفرانس ها می باشد.
اگرچه منابع آنلاین بسیار دقیق هستند، بازدیدکنندگان همچنین می توانند یک نسخه کاغذی از راهنمای سفر BC را سفارش دهند. بسیاری از انواع مختلف اپراتورهای تور در سراسر بریتیش کلمبیا و کانادا کار می کنند. یک شرکت ممکن است بر تجربیات اسکی تمرکز کند، مانند مورد Destination Snow، یا شاید تورهای شراب در Okanagan، که تخصص تورهای Distinctly Kelowna است. این اپراتورها در یک زمینه تخصص دارند اما موارد دیگری نیز وجود دارند که با بسیاری از ارائه دهندگان خدمات مختلف کار می کنند. شکل 7.2 آژانس مسافرتی در انگلستان آژانس مسافرتی تجارتی است که به عنوان واسطه بین صنعت سفر و مسافر عمل می کند. بخشی از نقش آژانس مسافرتی، بازاریابی تورهای مسافرتی و تعطیلات از پیش بسته بندی شده برای مسافران بالقوه است.
نمونه هایی از OTA ها عبارتند از Booking.com، Expedia.ca، Hotwire.com و Kayak.com. در سال 2012، آنها فروش آنلاین تقریباً 100 میلیارد دلاری را گزارش کردند (کری، کانگ، Prince of Whales تورهای تخصصی تماشای نهنگ را در تمام طول سال در اندازههای مختلف قایق ارائه میدهد، با همکاری DMO محلی و سایر آژانسهای رزرو محلی برای فروش تورها به عنوان بخشی از بستهها یا به عنوان یک سرویس مستقل به مسافران.
شرح شغل مشاور مسافرتی استخدام
DMC ها تنها نقطه تماس شرکت مشتری هستند که ترتیب بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، حمل و نقل زمینی، وعده های غذایی، فعالیت های خاص و موارد خاص مانند علائم مارک، هدایا و دکور را انجام می دهند. به کاربر نهایی به سادگی بسته داده می شود و سپس با DMC ارتباط برقرار می کند تا اطمینان حاصل شود که ترتیبات خاص نیازها و برنامه زمانی او را برآورده می کند. پروژه "تصویر مجدد گردشگری در مالدیو" با تمرکز بر تنوع بخشیدن به پیشنهاد گردشگری، بازیگران درگیر و بازار هدف بخش مهمانپذیر، متحول کردن گردشگری در مالدیو است.
این آژانس می تواند به عنوان یک دلال بین مسافر و هتل ها، اجاره اتومبیل و شرکت های تور عمل کند (Goeldner مشتریان ما شامل سازمانهای مدیریت مقصد، فرودگاهها، شرکتهای هتلداری، برنامههای وفاداری، راهآهن، تنظیمکنندهها و نهادهای تجاری هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت بهین صنعت یاب بازدید نمایید
ما از روشهای اثبات شده استفاده میکنیم، بهترین فرآیندها را ایجاد میکنیم و ابزارهای فناوری اختصاصی را توسعه میدهیم. مدیریت پایدار یک مقصد کار ساده ای نیست و تهدیدها و چالش های مختلفی وجود دارد که مقاصد به طور فزاینده ای با آن مواجه هستند.
کار میتواند استرسزا باشد، بهویژه زمانی که برای سفرهای لحظه آخری برنامه ریزی میکنید یا با مشتریان عصبانی سروکار دارید. با این حال، اکثر مشاوران سفر کار را هیجان انگیز می دانند و از این فرصت برای کمک به مردم برای برنامه ریزی تعطیلات رویایی خود لذت می برند. ناتاشا مارتین یک مشاور گردشگری متخصص در بازاریابی مقصد گردشگری ماجراجویی، تحقیق و توسعه بازار به مقاصد غیر سنتی و مرزی است. حوزههای تخصص شامل بازاریابی استراتژیک و آنلاین برای مقاصد گردشگری نوظهور، گرایشهای مسافران ماجراجویانه Gen Y، رسانههای اجتماعی برای مقاصد گردشگری و تحقیقات گردشگری است. مشتریان گذشته شامل مقاصدی مانند نپال، فلسطین، میانمار، گرینلند، نامیبیا، پرو شمالی، هند، اپراتورهای تور در نیوفاندلند، مکزیک و آرژانتین و انجمنهای صنعتی در برزیل و ایالات متحده است. اگرچه OTA ها می توانند گزینه های سفر با هزینه کمتری را برای مسافران و آزادی برنامه ریزی و رزرو در هنگام انتخاب فراهم کنند، اما چالش هایی را برای صنعت گردشگری و زیرساخت خدمات مسافرتی ایجاد کرده اند.
به دنبال این تعاریف و توصیفات، نگاهی به برخی دیگر از عملکردهای پشتیبانی که در زیر مجموعه خدمات گردشگری قرار میگیرند، خواهیم داشت. اینها شامل سازمانهای بخش، سازمانهای منابع انسانی گردشگری و مهماننوازی، ارائهدهندگان آموزش، مؤسسات آموزشی، شعب و وزارتخانههای دولتی، دفاتر توسعه اقتصادی و برنامهریزی شهری و مشاوران میشوند. مشاوران سفر در تنظیمات مختلفی از جمله آژانس های مسافرتی، اپراتورهای تور و دپارتمان های مسافرتی شرکتی کار می کنند. آنها معمولاً یک هفته 40 ساعته کار می کنند، اگرچه ممکن است مجبور شوند عصرها و آخر هفته ها کار کنند تا برنامه های مشتریان خود را برآورده کنند. برخی از مشاوران سفر از خانه کار می کنند و برخی ممکن است برای ملاقات با مشتریان یا شرکت در کنفرانس ها به طور گسترده سفر کنند.
در زمانی که منابع مالی محدود است و رقابت برای دلارهای توریستی قوی است، بخش خدمات مسافرتی مجبور به نوآوری با نرخ شگفت انگیزی است. با ظهور OTA ها و سرعت سریع تغییرات، احتمالاً چشم انداز خدمات مسافرتی تا زمانی که این مطلب را می خوانید کاملاً متفاوت خواهد بود. گزینه های آموزشی در این کالج ها و دانشگاه ها شامل گواهینامه ها، دیپلم ها، مدرک ها و برنامه های سطح کارشناسی ارشد در گردشگری ماجراجویی، تفریح در فضای باز، مدیریت مهمان نوازی و مدیریت گردشگری است. HelloBC پلت فرم رسمی خدمات مسافرتی Destination BC، DMO استانی بریتیش کلمبیا است. HelloBC.com دسترسی به فعالیت های جشنواره، محل اقامت، گزینه های حمل و نقل و ایده های سفر را ارائه می دهد. این وب سایت با حضور در رسانه های اجتماعی از طریق فیس بوک، توییتر و اینستاگرام تکمیل می شود.
دیپلم مشاور مسافرتی و گردشگری
خدماتی از جمله نرمافزار برنامهریزی سفر برای استفاده کارمندان، نرمافزار هزینه و صورتحساب برای استفاده مدیران، و یک برنامه تلفن همراه را ارائه میکند که اطمینان میدهد مشتریان میتوانند این فناوری را در حال حرکت ببرند. خدمات آن به پس انداز مشتری کمک کرده است، مانند کاهش هزینه های سفر برای یک مشتری تقریباً یک پنجم در اولین سال استفاده از آنها در انتاریو. کسانی که مهارت های کامپیوتری و خدمات مشتری قوی دارند ممکن است فرصت های پیشرفت در زمینه رو به رشد سفرهای تجارت الکترونیک پیدا کنند. با توجه به اهمیت روزافزون اینترنت در صنعت سفر، مشاوران مسافرتی با توانایی فروش محصولات و خدمات مسافرتی به صورت آنلاین تقاضای زیادی خواهند داشت. ما محصولات و تجربیات گردشگری را برنامه ریزی و توسعه می دهیم که از نظر مالی و زیست محیطی پایدار باشند.
دانستن اینکه کدام هتل بهترین خدمات را ارائه می دهد و کدام خطوط هوایی دارای بهترین سابقه ایمنی هستند، ارزشمند است. بنابراین، مشاوران سفر باید اشتیاق به سفر و اشتیاق به آزمایش چیزهای جدید داشته باشند تا بتوانند به مشتریان مشاوره دست اول بدهند. هیچ دو روزی مثل این نیست که با افراد مختلف صحبت کنید و در مورد مقاصد مختلف، سفرهای قطار و ایده های تعطیلات صحبت کنید.
درک عمیق Acorn از بازارهای ویژه بازدیدکنندگان تضمین میکند که میتوانیم با ایجاد تجربیات نوآورانه مبتنی بر بازار به شما کمک کنیم خود را از رقبای خود متمایز کنید. ما میتوانیم ارزیابی گزینهها، مطالعات امکانسنجی، برنامهریزی کسبوکار و ظرفیتسازی را برای پشتیبانی از فرآیند توسعه محصول شما ارائه دهیم. ما در بخش گردشگری و اقتصاد بازدیدکنندگان کار می کنیم - مقاصد و مکان ها همان چیزی است که می دانیم، توسعه اقتصادی کاری است که انجام می دهیم.
شکل 7.1 صفحه اصلی HelloBC.com، سایتی که در آن مشتریان می توانند برای سفر خود به بریتیش کلمبیا تحقیق و برنامه ریزی کنند. بخش خدمات مسافرتی از شبکه پیچیده ای از روابط بین انواع تامین کنندگان، محصولات گردشگری، سازمان های بازاریابی مقصد، اپراتورهای تور تشکیل شده است. تحت سیستم طبقه بندی صنعت آمریکای شمالی، خدمات مسافرتی شامل مشاغل و عملکردهایی است که به برنامه ریزی و رزرو اجزای تجربه بازدیدکنندگان کمک می کند.
همچنین تلاش می کند تا محصول خود را مستقیماً از طریق وب سایت، شماره رزرو و نمایندگان فروش حضوری به مسافر احتمالی بفروشد. قبل از اینکه به ادامه مطلب برویم، اجازه دهید اصطلاح خدمات مسافرتی را کمی بیشتر بررسی کنیم. همانطور که در فصل 1 توضیح داده شد، کانادا، ایالات متحده و مکزیک همگی از دستورالعمل های NAICS استفاده می کنند که صنعت گردشگری را شامل حمل و نقل، اقامت، غذا و نوشیدنی، تفریح و سرگرمی و خدمات مسافرتی تعریف می کند. مشاوران سفر باید خلاق باشند تا به مشتریان برنامه های سفری را ارائه دهند که فراتر از انتظارات آنها باشد. داشتن میز مورد علاقه در یک رستوران کاملاً رزرو شده یا دسترسی به کنسرت های تمام شده ابزار عالی برای مشاور سفر است.