قیمت تعمیر کولر گازی و اسپلیت در بازار چقدر است؟

۴۳ بازديد

بهترین آموزشگاه کولر گازی آموزشگاهی است که به صورت کاملا عملی، زیر نظر مجرب ترین اساتید و سازمان فنی حرفه ای این دوره را برگزار کرده و در انتها مدرک رسمی فنی حرفه ای را اخذ کنند. آموزشگاه فنون برق تهران یکی از بهترین آموزشگاه نصب و تعمیرات کولر گازی است که با رعایت فاکتور های ذکر شده و بهترین شهریه دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی و آموزش نصب را برگزار می نماید. هدف فنون برق از برگزاری دوره تعمیر کولر گازی تربیت نیروی های متخصص و ماهر برای ورود به بازار کار کولر گازی و است. امروزه استفاده از کولر گازی تنها به عنوان یک وسیله رفاهی مطرح نیست بلکه یکی از ملزومات زندگی ماشینی امروز شده است.

ما در اینجا کد خطای کولر گازی را شرح میدهیم تا چنانچه با علامتی در صفحه نمایش خود مواجه شدید دغدغه ای در این امور نداشته باشید و به راحتی با علم کامل به عیب یابی کولر گازی خود بپردازید. و برای رفع خرابی آن ،با نمایندگی های مجاز و یا تعمیر کار متخصص تماس حاصل نمایید. در روزهای گرم و یا مرطوب شما ممکن است گودال آبی زیر کندانسور خود مشاهده کنید که البته در صورتی که اسپلیت به درستی کار می کند عادی است. در آب و هوای خنک یک کولر گازی ممکن است یخ بزند و با ذوب شدن یخ آن آب جمع شود که این مورد هم عادی است ولی اگر به دلیل دیگه ای نشتی آب دارد سعی کنید فیلتر کولر گازی را تمیز و یا تعویض کنید. اگر مشکل همچنان حل نشد جهت بررسی و برطرف کردن مشکل با ما تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید قیمت تعمیر کولر گازی را در مورد متخصصین مختلف با هم مقایسه کنید. اگر در دو مرحله قبل مشکلی وجود نداشت، تمیز بودن فیلترها را بررسی کنید. کثیف بودن فیلترهای درون دستگاه می‌تواند از خنک شدن باد کولر گازی جلوگیری کند. در غیر این صورت مشکل یا مربوط به فن دستگاه است و یا مشکلات دیگری که رفع آن‌ها به متخصص نیاز دارد و شما برای تعمیر کولر گازی باید از تعمیرکار کمک بگیرید. درنظر داشته باشید نشنیدن صدا از کولر ممکن است به دلیل سوختگی فن باشد.

بهترین زمان برای سرویس کولر گازی، سرویس دوره‌ای کامل هر 2 سال یکبار است. اگر از سیستم گرمایشی کولر گازی اسپیلت نیز در فصول سرد سال استفاده شود، بهتر است سالیانه و قبل از راه‌اندازی سیستم سرمایشی آن، سرویس کولر را انجام دهید. اما سرویس‌های جزئی‌تر مانند تمیز کردن فیلترهای کولر گازی بهتر است در فاصله زمانی کوتاه‌تر و حداقل دوماه یکبار انجام شود. به طور کلی برای راه‌اندازی کولر گازی بهتر است قبل از شروع فصول گرم سال و در اوایل بهار سرویس کولر گازی انجام شود. با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه‌های تمام اتومات، کاربران توانستند از دستگاه‌ها و وسایل رفاهی راحت‌تر از گذشته استفاده نمایند. کولر گازی نیز به عنوان یک وسیله رفاهی بسیار ضروری و پرکاربرد از این فناوری بی‌بهره نمانده و به آن تجهیز شده است.

قیمت تعمیر کولر گازی و اسپلیت در بازار چقدر است؟

به طور میانگین هزینه تعمیر کولر گازی در تهران از ۵۰/۰۰۰ تومان آغاز شده و تا ۳۵۰/۰۰۰ تومان متغیر میباشد. شما می توانید پس از بررسی موارد ذکر شده اقدام نمایید و سپس اقدام به روغن کاری موتور کندانسور کولر گازی نمایید. در صورت مشاهده هرگونه مشکل در روند عادی کار کولر گازی و اسپلیت، بهتر است در اسرع وقت جهت رفع آن و تعمیر کولرگازی اقدام نمایید. زیرا مشکلات به ظاهر کوچک، ممکن است بر اثر علتی جدی‌تر باشد و به مرور زمان خرابی جدی‌تر و غیر قابل تعمیر برای کولر شما ایجاد کند. با توجه به نوسانات اقتصادی این روزها، تعمیر به هنگام، بسیار ارزان‌تر از خرید یک کولر گازی جدید خواهد بود.

همچنین می توانید برای خرید و اطلاع از قیمت اسپلیتو استفاده از خدمات جابجایی کولر گازی نیز با ما تماس بگیرید. سری های جدید کولر گازی دارای آی سی پروگرام است که وقتی دستگاه هنگ میکند؛ به اصطلاح باید برنامه ریزی سخت افزاری شود. لوله یا پورت تخلیه، بخشی است که آب ناشی از عملیات چگالش را به بیرون کولر گازی هدایت می‌کند. این لوله باید در شیب و ارتفاع مناسب نسبت به زمین قرار گیرد و در مسیر آن باز باشد. چون آموزشگاه فنون برق بزرگترین مرکز تخصصی تمام دوره های برگزار کننده می باشد.

به طوری که پس از تعمیر و یا تعویض قطعه ای اگر مشکلی مجددا برای دستگاه شما از همان نقطه پیش آمد، شرکت موظف است که بدون دریافت حتی یک ریال دستگاهتان را دوباره سرویس و تعمیر نماید. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از دلالیل هزینه بالای برق اسپیلت ها نسبت به کولرهای آبی به خاطر درست استفاده نکردن از آن است. چرا که قرار گیری دستگاه در جای مناسب و تنظیم درجه دستگاه در هوای گرم باید به گونه استانداردی که دفترچه راهنما تعیین شده است باشد. علاوه بر آن سرویس و تعمیر نکردن کولر گازی های بعد از ۶ ماه کار نکردن قطعا باعث افزایش مصرف برق و همچنین بوجود آمدن خرابی خواهد شد. بوی سوختگی کولر گازی اگر از خود کولر گازی باشد مربوط به نیم سوز شدن و عدم کارکرد درست کمپرسور کولر گازی می باشد و اگر از اپراتور بیرونی کولر گازی باشد مربوط به سوختگی فن آن می باشد که در هر صورت می باست برای تعمیر کولر گازی با تعمیر کار کولر گازی تماس گرفت.

برای تعمیرات انواع اسپلیت و کولر گازی در تهران (تمام مناطق شمال، شرق و ...) و کرج با مجموعه با تجربه ما تماس بگیرید. تعمیر کولر گازی امری بسیار تخصصی می باشد و بهتر است از افراد خبره در این زمینه یاری بگیرید. بله، شما میتوانید دوره آموزش تعمیر برد اینورتر و برد پنل داخلی و خارجی را انتخاب کنید. سپس تعمیر برد اینورتر پنل خارجی و برد پنل داخلی؛ و ارتباط قطعات با مکانیک و موتور را برای عیب یابی صحیح آموزش میدهیم. ناگفته نماند با گذراندن تعمیر برد شما روی برد اسپلیت، ایستاده و سقفی مهارت بدست میآورید.

فن پنل داخلی کولر گازی کار نمی کند

در دوره نصب و تعمیرات کولر گازی آموزش کولر های معمولی اسپلیت و کولر های اینورتر را بصور ت کامل فرا میگیرید و در طول دوره اصول نصب و تعمیرات انواع برندها را می آموزید. با این حال خدمات تعمیر کولرگازی های شرکت تهران سرویس کار به دو دسته با گارنتی تعمیر و بدون گارانتی تعمیر تقسیم می شود. تعمیر کولر گازی شامل رفع ایراد کامل دستگاه و قطعات دستگاه می شود و شارژ گاز کولر گازی را نیز میتوان شامل تعمیر کولر گازی در نظر گرفت. این نکته را به یاد داشته باشید که سرویس به موقع کولر گازی توسط سرویسکاران حرفه ای و مورد اطمینان کولر گازی که اکثرا در شرکت های مرتبط با این کار فعالیت میکنند میتوانند تا میزان زیادی از خرابی های کولر گازی شما جلوگیری کند.

اگر به تازگی کولر گازی را شارژ گاز کرده اید احتمالا مشکل کمپرسور کولر گازی می باشد. از دیگر دلایل آن وجود مشکل در فیلتر هوا و یا فن کولر گازی نیز می باشد. البته باد گرم کولر گازی می تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد که در می توانید با تعمیر کولر گازی خود از مشاوره رایگان تهران سرویس کار برای فهمیدن دلیل این مشکل نیز استفاده نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت تهران تعمیرگاه بازدید نمایید
در دوره آموزش کولر گازی بترتیب شما با روش نصب، اشکالات نصب، عیب یابی پنل، یونیت بیرونی، شارژ گاز کولر و تعمیر برد اینورتر بصورت تخصصی آشنا میشوید. از بیس نصب یک کولر تا تعمیرات برد و پنل کولر گازی شما عملی و زیر نظر تعمیرکار مهارت کسب میکنید.

کولرهای گازی اجنرال یکی از مدل‌های مرغوب و باکیفیت سیستم‌های خنک‌ کننده و گرم‌ کننده است که با مصرف بهینه‌ ی برق در تمام سال هوایی خنک و مطبوع به شما هدیه می‌دهد. بعد از اینکه شما موفق شدید کولر گازی خود را تعمیر کنیدف پیشنهاد می کنیم سالی یکبار بررسی وضعیت کولر گازی ساختمان خود را به متخصصان حرفه ای ما بسپارید تا بهره وری و عمر کولر گازی شما افزایش یابد. ابزارهای تعمیر برد کولر گازی هم مانند مولتی متر، هویه، هیتر، پروگرامر، پنس، قلع کش، پمپ باد و گیره رومیزی میباشند.

در صورت نمایش این کدها روی پنل کولر گازی لازم است دستگاه را خاموش کرده و با تعمیرکاران حرفه‌ای جهت رفع مشکل و سرویس کولر گازی جنرال خود تماس بگیرید. به این ترتیب مشکل کولر گازی بدون اینکه موجب نقص سایر قطعات شود، با هزینه کمتری مرتفع می‌شود. البته واقعیت این است که دانستن مفهوم برخی کدهای اخطار برای عموم کاربرانی که مهارت تعمیر و سرویس کولر گازی ندارند، نمی‌تواند چندان کارساز باشد و به ناچار باید از تکنسین‌های مجرب کمک خواست. زیرا تکنسین با توجه به ارور خطای دستگاه، موارد احتمالی را بررسی کرده و مشکل اصلی را یافته و تعمیر می‌کند. اما آشنایی کلی با این کدها موجب می‌شود کاربران در خصوص نقص کارکرد دستگاه اطلاعات مفیدی داشته باشند.

باید بدانید که تهران سرویسکار همچنین عهده دار نمایندگی برند های مطرح کولر گازی مانند، کولر گازی جنرال، سامسونگ، ال جی، گری، ایران رادیاتور برای نصب و تعمیر می باشد. استفاده از امکانات موجود و انتخاب تعمیر کار کولر گازی از خانه، به طبع مزایایی برای شما در بر دارد. در صورت ثبت درخواست، نیازی نیست از منزل خود خارج شوید و خود را درگیر ترافیک گرما و آلودگی هوا کنید. همچنین در وقت با ارزش خود، صرفه جویی می‌کنید و کل فرایند را با آرامش بیشتری پیش خواهید برد. قیمت تعویض یا تعمیر قطعاتی مثل برد، کمپرسور، سنسور یونیت داخلی، ترانس کولر گازی و ... مثلا تعمیر مشکلی که منجر به لرزش اضافه یونیت کولر گازی می‌شود با تعمیر مشکلی که منجر به صدای اضافه دستگاه می‌شود، قطعا قیمت یکسانی نخواهد داشت.

هدف از بکار گیری خازن عمدتاً افزایش گشتاور در زمان راه اندازی کمپرسور است و معمولاً یک خازن نیز برای راه اندازی موتور فن مورد استفاده قرار میگیرد. آچــاره ایـن امـکان را به کـاربران خود می‌دهد تا هـر خـدمتی را که به آن نیاز دارند، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هـر سـاعتی از شبانه‌روز سـفارش دهند. نـیروهــای خــدماتی برای جلب اعتماد شما دارای گـواهی عــدم سـوء پـیشینه، بیمه، احراز هویت، مدارک فنی و سفته نزد آچاره هستند و از فیلترهای تأیید صلاحیت ما عبور کرده‌اند. حال نوبت به مرحله حساس شستشوی پنل کولر گازی، که شستشوی فین‌‌ها یا کویل کولر است، می‌رسد. اما اگر میزان آلودگی زیاد بود روی آن اسپری تمیزکننده بپاشید تا کامل خیس شود.

همچنین تمام خدمات آچاره بیمه هستند و از زمانی که متخصص سفارش شما را قبول می‌کند و وارد منزل شما ‌می‌شود، خدمات و متخصصین تحت پوشش بیمه خواهند بود و دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت. خدمات آچاره اختصاص به محصولی خاص یا برند و مدلی منحصر به فرد ندارند و شما ‌می‌توانید هر نوع خرابی و مشکل نصب، سرویس کولر گازی را با خیال راحت به متخصصین آچاره بسپارید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تعمیر کولر گازی کلیک کنید
دلیل اولیه انتخاب من این بود که ثبت سفارش در آچاره رایگان است و اگر از مشخصات یا قیمت اعلام شده تعمیرکار کولر گازی راضی نبودید ‌می‌توانید بدون هزینه سفارش را لغو کنید. با شرکت در دوره ی مجازی آموزش تعمیر کولر گازی می توانید با کیفیتی مطابق با کیفیت دوره های حضوری به کسب مهارت مورد علاقه و موردنیاز خود در خانه بپردازید و در عین حال از پرداخت هزینه های مالی و زمانی جانبی اضافی جلوگیری نمایید. شما با شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات گولر گازی می توانید به طور کامل تعمیر کولر های گازی مختلف و تعمیر اسپیلت های مختلف را انجام دهید و مواردی مثل گاز گیری و سرویس را نیز برای این کولر ها و اسپیلت انجام دهید.

فصول گرم سال مانند تابستان با افزایش دما و حرارت همراه است به‌ همین دلیل افراد برای خنک کردن و متعادل ساختن دمای محیط از کولر استفاده می‌کنند. متخصصان دکتر آچار با دانش و تجربه ای که دارند به روش درست و دقیقی تعمیر را انجام می دهند. نوعی از دستگاه های سرمایشی است که امروزه جای دستگاه های سرمایشی قدیمی مثل کولرهای آبی و پنکه های سقفی را گرفته است، این دستگاه تهویه مطبوع به کمک سیستم تبرید تراکمی کار می کند و برای استفاده در محیط های کوچک تا سالن های بزرگ مناسب است. پیش از شروع استفاده از کولر گازی در فصل تابستان آن را برای سرویس به دست تکنسین بسپارید. توجه کنید که طول مجاز لوله کشی کولر گازی حداکثر 10 متر با حداکثر ارتفاع 5 متر میباشد. ازدیگر خدمات ما در بیتا سرویس می توان به نصب پمپ آب، نصب فن کویل، تعمیر موتورخانه و ...

کولر گازی دستگاهی است که وظیفه جذب هوای گرم و تبدیل آن به هوای خنک با استفاده از فرآیند تبخیر مایع را بر عهده دارد. تعمیر باید با دانش و مهارت انجام شود که متخصصان دکتر آچار با تجربه ای که دارند به بهترین شیوه تعمیر را انجام می دهند. کولرها انواع مختلف، گوناگون و با امکانات متفاوتی دارند، کولرهای اولیه آبی بودند و به وسیله پمپ آب کار می‌کردند، هر چند این کولرهای آبی هنوز هم کاربرد دارند اما کولرهای گازی در بیشتر محل‌ها جایگزین آن‌ها شده‌اند و دیگر مثل سابق محبوبت ندارند.

جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. بنابرین یکی از سوالاتی که پیش از اقدام به درخواست قطعی می‌توانید از تعمیرکار خود بپرسید، این است که آیا خدمات وی شامل گارانتی تعمیر می‌شود و یا خیر. وجود تضمین برای خدمات تعمیر، مسلما آن را مورد اعتمادتر جلوه می‌دهد. همکاران ما تا 20 دقیقه دیگر برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت و در تاریخ و ساعت وارد شده خدمات شما انجام خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد