آموزش تعمیرات کولر گازی اسپیلت

۴۸ بازديد

تنها شما نیستید که به آچاره اعتماد کرده‌اید بیش از نفر تاکنون از این خدمات آچاره برای سرویس کولر گازی منزل یا محیط کارشان استفاده کرده‌اند. بیش از 5300 تعمیرکار کولر گازی با تجربه در اقصی نقاط کشور در آچاره مشغولند و شما ‌می‌توانید بهترین سرویسکار کولر را انتخاب کنید. شما سفارش سرویس کولر گازی‌تان را به سامانه‌ای ‌می‌دهید که 3 سال پیاپی در سال‌‌ها 1397 و 1398 و 1399 اپلیکیشن برتر کشور در حوزه خدمات منزل در جشنواره وب و موبایل شده است. در صورتی که خنک‌سازی به‌درستی انجام نگیرد، سرویس‌های مربوط به شارژ گاز کولر توسط تیم متخصص در محل انجام می‌شود. همچنین تست ترموستات، بررسی عملکرد کمپرسور و موتور فن انجام شده و در صورت نیاز، قطعات معیوب تعمیر و یا تعویض خواهند شد. تعمیرکاران آچاره در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود داشته باشد هرگز سراغ تعویض آن نخواهند رفت و اگر مجبور به تعویض قطعه‌ای شوند حتما از قطعات یدکی اورجینال استفاده خواهند کرد و حتما فاکتور معتبر خرید قطعه را به شما ارائه خواهند داد.

کولر گازی، یک سیستم پیشرفته برقی-مکانیکی و گازی محسوب می‌شه و نگهداری از اون، آگاهی‌های زیادی لازم داره. همچنین، در صورت عدم کارکرد مناسب دستگاه، کمک کردن از نصاب کولر گازی و یا تعمیرکار کولر گازی، کاملا ضروری هست. پس از بررسی بُرد و رله، سیم‌پیچ‌های روتور و استاتور را بررسی کنید. سیم‌پیچ‌ها در صورت گرم شدن بیش ‌از حد ممکن است عایق‌های خود را از دست داده و بسوزند. اتصال شفت موتور به پروانه فن نیز باید بازدید شود تا در صورت شل شدن و یا قطع اتصال، مشکل برطرف شود. سنسور دما بخش آخر در یک فن است که بر اساس دمای گاز داخل کولر کار می‌کند و به فن دستور روشن شدن می‌دهد.

قطر سیم، دو شاخه آن، پریز مورد استفاده باید مطابق با الگوی مصرف کولر گازی شما باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت باد بزن بازدید نمایید
اگر با اتصال قسمتی که جدا شده اتصال به بدنه دوباره به وجود آمد آن قسمت نیاز به بررسی و تعمیر یا تعویض در صورت خرابی دارد. دسترسی به برق دستگاه را قطع کرده و اتصالات سیم ها را مورد بررسی قرار بدهید در صورت وصل نبودن سیمی آن را دوباره متصل کنید. در مواری که اتصال کوتاه در وسایل خانگی که از خازن برای راه اندازی موتور استفاده می کنند وجود دارد خرابی و فاسد شدن دی الکتریک درون خازن است که مشکل زا است و میبایست عوض شود. کمپرسور از فشار افتاده باشد ممکن است که دستگاه نیاز به شارژ گاز داشته باشد.

با تحویل بیش از یک میلیون متخصص در طول فعالیت آموزشگاه فن آموزان تهران و کسب رضایت این کارآموزان امروز بزرگترین تضمین یادگیری برای شما سابقه ما است و به شما تضمین میدهیم بهترین تجهیزات و اساتید را برای آموزش در اختیارتان قرار دهیم و در مسیر آموزش تا اشتغال در کنار شما باشیم. مبردها مهمترین قسمت چرخه عملکرد کولر گازی هستند که نبود آن باعث اختلال در کولر گازی می‌شوند. یکی از مشکلات شایعی که مشتریان کولر گازی درصد زیادی به خاطر آن با ما تماس می گیرد کمبود شارژ کولر گازی است. در بسیاری از موارد سرویسکاران ما تنها با مشکلات عمومی زیر برخوردارند.

تنها دلیل این که گارانتی تعمیر شامل این برند ها نمی شود، پشتیبانی ضعیف این شرکت در ایران می باشد. ما در غرب ، شمال، شرق شمال و جنوب تهران به صورت تخصصی سرویس نصب و تعمیرات کولر گازی در انواع برندها ال جی سامسونگ و غیره را انجام می‌دهیم. یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است در فصل گرما اتفاق بیفتد خرابی کولرگازی است و اینجاست که حضور به موقع یک تعمیرکار بسیار اهمیت دارد. ما به عنوان بهترین مرکز تعمیر کولرگازی غرب تهران به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان هستیم.

لازم به ذکر است کهتعمیر کولر گازی ایستادهبا نوع پرتابل متفاوت است. کولر گازی ایستاده دارای یونیت خارجی ( کندانسور بیرونی) است و ظرفیت های بالا همچون ۴۰ هزار btu یا ۶۰ هزار btu فضاهای بزرگ را خنک یا گرم می کنند. در موارد دیگر، مشکلاتی مثل عایق نبودن لوله‌های آب، کمبود گاز کولر و ... این موارد، فنی و تخصصی هستند و برای تعمیر کولرگازی و اسپلیت در این شرایط، باید از تعمیرکار کولر گازی کمک بگیرید. این روش نیازمند مدت زمان طولانی ۶ تا ۱۲ ماهه می باشد، ضمن اینکه مدرک معتبری به شما ارائه نمی گردد. مهمترین عامل برای تعمیر کولرگازی که در زمان خراب شدن کولر گازی برای شما اهمیت پیدا میکند این است که شرکتی که در این زمینه ارائه خدمات انجام میدهد گزینه ارائه خدمات تعمیر کولرگازی در محل شما را داشته باشد.

مثل هر وسیله دیگری یا خودش را از برق بکشید یا از طریق جعبه فیوز (همان جعبه شامل مجموعه کلید کوچک کنار هم که معمولا در آشپزخانه یا ورودی منزل نصب می‌شود) برق کولر گازی را قطع کنید. در نظر گرفتن محلی برای تخلیه قطرات آب خروجی از پنل داخلی اسپلیت‌‌ها ضروری است. تعمیرکاران آچاره حرفه‌ای و مودب هستند و به‌موقع به محل می‌رسند و هر چیزی که لازم است را همراه خود می‌آورند. اگر حین سرویس کولر یا بعد از آن مشکلی برای شما پیش بیاید ‌می‌توانید مطمئن باشید که آچاره آن را پیگیری ‌می‌کند. مهم ترین فاکتوری که باید به آن توجه داشته باشید ارائه خدمات با کیفیت است. بنابراین به هیچ وچه کیفیت را فدای کمیت نکنید و برای به دست آوردن سود بیشتر از آن نکاهید.

البته توضیحات عملی روی دستگاه کولر گازی میباشد که زیر نظر تعمیرکار کولر گازی توضیح داده میشود. بعد از اینکه با مدارات کولر گازی آشنا شدید سراغ اجزای مکانیکی پنل داخلی و پنل خارجی دستگاه میرویم. کلیه قطعات مکانیک پنل ها با برد کولر گازی متصل میباشند؛ پس تمامی مراحل عیب یابی و تعمیرات را پشت سر هم آموزش میدهیم.

متخصصان و تعمیرکاران دکتر آچار با دانش و تخصص خود به راحتی عیب یابی و مشکل را پیدا می کنند و تعمیر را با کیفیت انجام می دهند، تعمیر کولر گازی خود را به تکنسین های دکتر آچار بسپارد. یکی از مشکلات و ایرادهای کولر گازی که باعث وجود مشکل در آسایش میشود صدای غیر معمول کولر اسپلیت میباشد.این صدای ناهنجار ممکن است از یونیت داخلی(پانل) کولر گازی باشد,و یا از یونیت خارجی کولر گازی کندانسور باشد . این صدا های ناهنجار و غیر عادی دلایل مختلفی میتواند داشته باشد,اما بطور کلی و بر حسب مشاهدات مکرر,این صدا میتواند از نا بالانس بودن فن یونیت خارجی اسپلیت یا فن یونیت داخلی کولر گازی باشد.و یا اینکه پایه های کمپرسور کولر گازی لق یا شل شده باشد,که نیاز به آچارکشی داشته باشند. چگونگی کار با ابزار تعمیر کولر گازی و عملکرد هر یک در عیب یابی در کلاس برای شما شرح داده میشود.

خوشبختانه در تهران سرویس کار تمامی کارشناسان با جدیدترین روش های روز دنیا اقدام به تعمیر کولرگازی میکنند و رضایت ۱۰۰% مشتریان گواه تخصص کافی تعمیرکاران میباشد. شما میتوانید برای تعمیر کولر گازی گودمن تان با ما تماس بگیرید و از خدمات تعمیرات ما با قیمت استثنایی بهره مند شوید. آموزش PLC، آموزش پی ال سی S7 1200، آموزش برق صنعتی، آموزش مانیتورینگ صنعتی HMI و WINCC، آموزش سیم پیچی موتور از دوره های پرطرفدار برق صنعتی در آموزشگاه فنون برق است. آموزش جوشکاری برق، آرگون، فلزات رنگی و بازرسی جوش نیز برخی از دوره های در حال برگزاری جوشکاری در مجتمع آموزشی فنون برق است. از ویژگی های خاص کولر گازی پاناسونیک سرمایش سریع ساختمان و دارا بودن ریموت می باشد که سبب رضایت بسیاری از مردم گردیده است.

سپس ورودی برق را در ترمینال اصلی کولر به یکدیگر ارتباط دهید چنانچه سالم باشند دو شاخه و کابل به محض اتصال رابط های اهم متر به دو شاخه عقربه منحرف شده و کمی مشاهد باید کنید. کولر گازی یک اسم آشنا برای تمام افراد است و به طور معمول این روزها در بسیاری از فضاهای اداری، تجاری و مسکونی این کولرها به چشم می‌خورد. برای تخلیه هوا حتماً از پمپ وکیوم و برای سرویس لوله ها و واحد داخلی و خارجی حتماً از کپسول ازت استفاده کنید. این مورد بستگی به مشکل ایجاد شده در دستگاه شما دارد و قیمت ها می تواند کاملا متغیر باشد.

زمانیکه می خواهید از دستگاه برای مدت طولانی استفاده سعی بر انتخاب دمای مناسب داشته باشید تا هم به کمپرسور فشار نیاید هم صرفه جویی در مصرف برق کرده باشید. برای جلو گیری از خوردگی و زنگ زدگی به وسیله رطوبت سینی زیر کولر گازی را رنگ کنید. چنانچه فاز یا نول اصلی مدار قطع شود هم قسمت کمپرسور و موتورفن دچار خرابی میشود.

هزینه تعمیر کولر گازی اسپلیت چقدر است؟

نصب و سرویس و تعمیر فوری کولر گازی مورد نیاز را برای مشتری با بالاترین کیفیت برای وی به ارمغان می آوریم. از جمله مهم ترین دلایل برفک زدگی و یخ زدگی کولر گازی، گرفتی لوله های کولر گازی و یا مشکل گاز کولر گازی می باشد. مدلی که بیشتر در کولرهای گازی وجود دارد مدل پیستونی می باشد از نظر عملکرد تقریبا شبیه به موتور پیستونی در ماشین است.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین فروش کولر آبی کلیک کنید
تنها وجه تمایز برجسته آن در این است که انرژی حرکتی پیستون در ماشین از طریق پاشش بنزین و انفجار آن در سیلند صورت گرفته شده ولی در کولر گازی این انرژی از طریق الکتریکی برای دمش و دهش گاز در کمپرسور وجود دارد. فن را خاموش کنید و بررسی کنید تا سیم های درون پنل دچار اتصال کوتاه نشده باشند که نشان دهنده خرابی موتور فن است. چنانچه اتصال کوتاهی در سیم ها دیده نشود و فیوز همچنان می پرد ایراد در کمپرسور است.

تعمیر تمام برندهای کولرگازی :

تعمیر کولرگازی باید با دانش و مهارت انجام شود تا مشکل پیدا شود و با تخصص از بین برود، متخصصان دکتر آچار برای خدمت رسانی به شما در هر جایی از تهران آماده هستند. کولر گازی تک الکتریک با عملکرد با کیفیت خود در بازار مورد توجه قرار گرفته است، اما اگر خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیر آن را به دست متخصصان دکتر آچار بسپارید تا خدماتی با کیفیت دریافت کنید. کولر گازی توشیبا با عملکرد با کیفیت خود در بازار مورد توجه قرار گرفته است، اما اگر خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد تعمیر آن را به دست متخصصان دکتر آچار بسپارید.

این سیم‌کشی معمولاً توکار است ولی اگر خارج از دیوار باشد، باید حتما بررسی شود. در صورت وجود اتصالی و یا قطعی در سیم‌کشی، ممکن است فن کندانسور عمل نکند و یا برق به یونیت داخلی نرسد. این آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت نموده و پس از اتمام دوره به کارآموزان مدرک معتبر فنی و حرفه ای تعمیرات اسپیلت و کولر گازی اعطا می نماید. اهمیتی ندارد که کولر گازی خود را از کجا خریده اید ، متخصصان با تجربه ما شارژگاز ، نصب ، سرویس و تعمیر کولر گازی را در استان تهران پشتیبانی می کنند. یکی از بدترین اتفاقاتی که در فصل تابستان ممکن است رخ دهد، در واقع، خرابی کولر گازی می باشد. علاوه بر آن با توجه به گرانی های به وجود آمده در انواع کالا ها و خدمات و همچنین تعمیرات شاید تعمیر کولر گازی کمی ترس داشته باشد از جانب قیمت.

نظرات کاربران

با توجه به قیمت اسپلیت نو اصلا مقرون بصرفه نیست که بعد از خرابی و آسیب دیدن کولر گازی آنرا تعویض کنیم. همچنین هزینه های نصب و جابجایی باعث شده تا اگر کولر گازی آسیب دید آنرا تعمیر کنیم. همچنین تعداد زیادی کولر گازی بفروش میرود که این امر میتواند بازار کار بسیار مناسبی برای آنها که میخواهند وارد این شغل شوند بدست آورند. فرایند ثبت درخواست و انتخاب متخصص برای نصب، سرویس کولر گازی در محل آچاره بسیار ساده است. برای جلوگیری از ایجاد هر گونه اشتباه لطفا تا پایان این بخش با ما همراه باشید و سپس اقدام به ثبت درخواست کنید.

نکته دیگری که در تعمیرات انواع کولر گازی اهمیت دارد اورجینال و اصل بودن قطعات تعویض شده میباشد. اگر قطعه فیک برای شما کار گذاشته شود در آینده نزدیک دوباره خراب شده و هزینه های شما چند برابر میگردد. تهران سرویس کار با تعمیرکار کولرگازی مجرب و متخصص آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

با سرویس منظم و دوره ایی از هزینه های اضافی صرفه جویی کنید.سرویس کولر گازی به صورت مرتب می تواند پیشگیری قبل از درمان باشد.قطعا هزینه سرویس کولر های گازی از هزینه تعمیر انها کمتر می باشد و در عین حال کارآمد تر نیز هست. از این رو می توانید برای انجام تعمیرات کولر گازی در تهران می توانید از طریق تعمیرگاه تعمیر24 ثبت سفارش آنلاین یا برای مشاوره از وضعیت پیش آمده از طریق تماس مستقیم با سرویسکاران حرفه ای ما در تعامل باشید. دکتر آچار نمایندگی تعمیر کولر گازی یکی از بهترین نمایندگی های تعمیر کولر گازی در شمال تهران است که این مجموعه از بهترین و مجرب ترین تکنیسین ها تشکیل شده است. چنانچه نیاز به تعمیرکار کولرگازی گری داشتید کافی است با نمایندگی تعمیرات کولرگازی گری در تماس باشید تا در کمترین زمان به عیب یابی کولرگازی گری شما عزیزان بپردازند .

بیشتر افراد به دلیل مشغله ی بسیار و همچنین هزینه سرویس کولر گازی تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه کولر گازی هیچ وقت به سرویس کردن دستگاه توجه نداشته باشند و انجام این کار را بدون دلیل بدانند، ولی بدانید تمامی لوازم و ماشین آلات به سرویس های دوره ای نیازمند هستند. اگر فن داخلی کولر گازی شما کار نمی کند، ابتدا بررسی کنید که چیزی داخل آن گیر نکرده باشد. اگر کویل اواپراتور و مسیر خنک کننده یخ زده بود ابتدا اجازه دهید که یخ ها کامل آب شده و سپس بررسی کنید که فن کار می کند یا نه. در صورتی که همچنان مشکل وجود داشت شما به یک تعمیرکار متخصص نیاز دارید زیرا به احتمال زیاد اجزای داخلی فن مثل تسمه و یا حتی موتور آن نیاز به تعویض دارد و یک فرد متخصص باید آن را بررسی کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد