تعویض و جابجایی لولا با هوم سرویز

۴۴ بازديد

برای تعمیر وسایل چوبی در منزل می توانید از یک نجار سیار کمک بگیرید. ممکن است جابجایی برخی لوازم چوبی و انتقال آن ها به کارگاه نجاری برای تعمیرات سخت باشد و آسیب مضاعفی به وسایل چوبی وارد شود، از این رو سفارش نجاری در محل تنها راه چاره است. لولا کابینت نرم بستن اصطلاح "بستن نرم" اساساً نحوه بستن درهای کابینت را به تنهایی توضیح می دهد.

تعمیرات به خصوص برای کابینت مزایای زیادی به دنبال دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به صرفه جویی در هزینه و همین‌طور وقت اشاره کرد. پس از انجام تعمیرات آشپزخانه، لازم است برخی از کارها مانند چرب کردن لولاها، تمیز کردن درهای کابینت، چک کردن غلطک‌های کشو و... گاهی قسمت زیرین کشوها تاب برمی‌دارد و ممکن است سطح ناصافی ایجاد شود که هم در باز و بسته کردن کشو تاثیر بگذارد و هم در گذاشتن وسایل داخل کشو مشکل به وجود بیاورد. می‌توانید از صفحه‌ی چندلایه چوبی یک صفحه به اندازه‌ی ابعاد سطح کشو جدا کنید و به سطح زیر کشو بچسبانید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین تعویض لولای کابینت کلیک کنید
در این مرحله از تنظیم لولای درب کابینت نوبت به رگلاژ آنها می‌رسد.

راهکارهای رفع صدای لولای کابینت

در این صفحه از سایت تجهیز یراق بهترین مدل‌ های ایرانی و خارجی لولای کابینت در اختیار شما قرار داده شده است. همچنین صدها خدمات دیگر در هوم سرویز تحت عنوان خدمات فنی توسط همیاران متخصص هوم سرویز انجام می شود. در این مطلب دربارهروش روغن کاری لولای کابینت برای رفع صدای لولای کابینت، خواندیم. این روش‌های روغن کاری لولای کابینت، می‌توانند هم بدون جدا کردن لولای کابینت و هم پس از جدا کردن آن انجام شوند. ضمنا از روش‌های مطرح شده در این مطلب، می‌توانید برای رفع صدای لولای کابینت از هر جنس و نوعی استفاده کنید. یعنی در واقع روشرفع صدای لولای کابینت ام دی اف، با سایر انواع کابینت یکی است و مهم‌ترین نکته در این روش‌ها، به حداقل رساندن سایش پین‌های لولای در کابینت، با چرب کردن آن است.

این لولاها معمولاً شکل ظاهری یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها در ابعاد لولا و رنگ نمای آن است. به همین جهت لولای درب های شیشه ای در بازار به رنگ های مختلفی چون طلایی، نقره ای و رزگلد به چشم می‌خورند. جالب است بدانید در میان انواع لولا گازور شیشه، نوع ۳۵ میلیمتری آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و فروش بیشتری دارد.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب ساده انواع یراق آلات تنها کافی است مقالاتی چون ” آموزش نصب جک کابینت بدون نیاز به نصاب! یکی از مهم‌ترین یراق ‌آلاتی که در کابینت سازی استفاده می‌شود، لولا می باشد. کار لولا شباهت زیادی به مفصل داشته و بدنه را به درب وصل می نماید. لولا گازور شیشه، آرام بند، ساده، متری، لب به لب، بادبزنی یا دو طرفه و تزیینی یا فانتزی از انواع لولا درب کابینت و کمد می باشد.

اگر لولای کابینت خراب شده باشد، بهتر است بجای کار با لولاهای قدیمی، همهٔ لولاهای خود را تعویض کنید. لولاهای موجود را باز کرده و سپس لولاهای جدید را نصب کنید. یک پیچ گوشتی را در دست بگیرید و درب کابینت و لولا گازور کابینت کاملاً جدا کنید.

از بین رفتن رنگ و رویه کابینت ممکن است با ایجاد ظاهری نامناسب هماهنگ باشد. در این حالت تعمیر کابینت با تغییر رنگ و روکش کابینت همراه است. گاها برای ایجاد هماهنگی بین تغییرات دکوراسیون منزل و آشپزخانه از این روش تعمیر کابینت استفاده می‌کنند.

لولای کابینت فانتونی کیفیت مطلوبی داشته و با تنوع بالایی که در انواع روکار و توکار دارد، از جمله پرفروش ترین برندها محسوب می گردد. دو پیچ دیگر که در یک راستا و بر روی لولا وجود دارند؛ برای تنظیم درب از سمت بیرون و داخل می باشد. با تنظیم این پیچ درب به سمت داخل و یا بیرون تنظیم می شود. کافیست به هنگام شل و یا سفت کردن درب، چندین بار درب را باز و بسته نمایید و با دستتان به درب ضربه وارد نمایید. در صورتی که درب کابینت لق بخورد، باید پیچ را شل و یا سفت کنید و با تکرار این عمل از صحت در عملکرد درب اطمینان حاصل نمایید. لولای گازور مخفی قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را دارد، اما ضروری است که ضخامت درب حداقل 1.27 سانتی متر ( 0.5 اینچ ) باشد.

به بیان دیگر، گاهی می‌توان با کار ساده‌ای همچون رگلاژ درب‌ کابینت و محکم کردن لولاگازور روی بدنه، نسبت به رفع جیر جیر لولا کابینت اقدام کرد. لولا مخفی از جمله شیک ترین و زیباترین انواع لولا است که به نام لولا اروپایی نیز شناخته شده است. با نصب لولا گازور مخفی بر روی کابینت، ظاهری تمیز از بیرون و حتی از داخل درب کابینت خواهید داشت. در واقع این لولا از حاشیه درب و بدنه در داخل پنل کابینت قرار می گیرد.

در حالیکه لولاهای معمولی زاویه ای در حدود 95 تا 105 درجه را فراهم می آورد. یکی از خاصیت های این لولا، قابلیت تنظیم روکار و نیمه روکار بودن درب کابینت است. در حقیقت شما به سادگی و توسط سفت کردن پیچ دوم، می توانید درب کابینت را از حالت نیمه رو کار، به تمام روکار تبدیل نمایید.

از پیچ های تنظیم برای تراز کردن موقعیت در هنگام بسته استفاده کنید. برای دستیابی به نصب عالی، درب باید تناسب خوبی داشته باشد. درب را تست کنید تا مطمئن شوید که به آرامی باز می شود تا از مواردی که بعداً به دلیل نصب نامناسب آسیب می بیند، جلوگیری کنید. پس از علامت گذاری محل لولا جدید ، اکنون وقت آن است که سوراخ های لولا جدید را ایجاد کنید.

لولا سه پارچه گژنپین سمبلانس میل ضخیم سایز 50


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ارینب بازدید نمایید
برای رنگامیزی این‌نوع رنگ شما نیاز به‌یک غلتک رنگ دارید و برای‌استفاده از این‌نوع قلم باید ابتدا کاملا آن‌را تمیز کنید و سپس با رنگ آغشته نمایید و سپس‌بر روی کابینت قرار دهید. مابه‌شما استفاده از رنگ آکریلیک براق را پیشنهاد میکنیم چراکه میتوانند باعث مدرن شدن آشپزخانه‌تان‌شوند . کابینت ها هسته اصلی آشپزخانه و سرویس بهداشتی محسوب میشوند.

تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که طول کل (از جمله درپوش پایانی) ریل لولا اصطکاک در قاب ثابت است. ما عموماً نگران طول بازو که روی قاب باز شده است، نیستیم. درلولاهای بازشو به کنار در مقایسه با لولاهای بازشو به سمت بالا، بازوهای متحرک معمولاً طولانی تر هستند. نکته حائز اهمیت اینجاست که این سامانه های خدماتی به واسطه ی نظارتی که بر روی عملکردشان وجود دارد از افراد مطمئن و کارآزموده برای فعالیتهای خود استفاده می کنند . همچنین باید مجدد زمانی را به پیدا کردن مرکز دیگری اختصاص دهید. اما حال اگر همان ابتدا به مجموعه ای مراجعه کنید که سرویس دهی به نقاط مختلف تهران را داشته باشد، چنین نگرانی برای شما پیش نخواهد آمد.

اما مدل آرام بند این محصولات بسیار با دوام تر و کاربردی تر از نمونه ساده میباشد. یک ساعت بعد از تماس منزل ما حضور پیدا کردن و به بهترین شکل مشکل کابینت های ما رو حل کردن. ممنون از سایت آنلاین تبلیغ که بهترین ها رو معرفی میکنن. زمانی که می خواهید به مرکزی برای تعمیرات کابینت در تهران یا شهرستان ها مراجعه کنید، حتما توجه داشته باشید که امکاناتی تحت عنوان تعمیر در محل را به مشتریان ارائه دهد. حال اگر برآمدگی زیاد بود و با چسب چوب برطرف نشد، باید تعمیر کابینت خود را به کابینت سازها بسپارید. به طوری که آن ها با استفاده از دستگاه مخصوص سنباده زنی این مشکل را برطرف می کنند.

می‌توانید قفل آهن‌ربایی مخصوص کابینت را خریداری کنید و به راحتی روی چهارچوب و صفحه‌ی در کابینت وصل کنید. با توجه به مقاوم نبودن ملزومات چوبی نسبت به رطوبت و آب برای جلوگیری از تعمیر کابینت،تدابیری اندیشیده شده. که از مواد پلاستیکی یا pvc استفاده نمایند.که در اثر برخورد مستقیم آب و قرارگرفتن در رطوبت زیاد ماهیت خود را از دست نمیدهد. بعد از اینکه لولای جدید را جایگزین کردید ، درب را روی بدنه کابینت قرار دهید و از پیچ های موجود برای اتصال آنها به بدنه استفاده کنید. اگر لولای شما شکسته و یا کلا از کار افتاده است ، باید آنرا تعویض کنید. برای این کار ابتدا دو پیچی که لولا را به بدنه اصلی کابینت ممتصل کرده را باز کنید تا درب از بدنه جدا شود.

گریس سفید علاوه به کمک به رفع صدای لولای کابینت ام دی اف، سطح لولا را هم می‌پوشاند و از زنگ زدگی مجدد، جلوگیری می‌کند. چربی گریس همچنین بدون اینکه خشک شود، روی لولاها دوام بیشتری خواهد داشت. برای مالیدن گریس سفید روی پین‌ها، از یک دستمال کاغذی یا یک تکه پارچه استفاده کنید. ضمنا برای از بین بردن زنگ‌زدگی‌های سطحی لولای کابینت، می‌توانید ازروغن موتورهم استفاده کنید.

محبوب ترین مطالب

دربی که بر روی تجهیزات توکار نصب می گردد، دقیقا مشابه با کابینت ها بوده و فرد بیننده یک فضای یکدست و منظم را ملاحظه می نماید. از طرفی، تعمیر رویه کابینت، تعمیر کابینت باد کرده، و سایر تعمیرات اساسی و جزئی (مانند رنگ آمیزی کابینت، تغییر متریال آن و یا تعویض روکش کابینت mdf) را باید به دست تعمیرکار متخصص سپرد. اتصال درب کابینت به بدنه و هم‌چنین باز و بسته کردن درب کابینت، توسط لولای مخصوصی به نام لولا گازور انجام می‌شود. در هنگام خرید تمامی یراق آلات و تجهیزات کابینت به جنس آن ها دقت کنید تا در مدت کمی پس از نصب، نیازی به تعمیر یا تعویض آن ها پیدا نکنید. بعد از جدا کردن ریل ها، چسب های‌خشک شده را سنباده کاری‌نمایید.

لولاها قسمتی از کابینت ها هستند که اکثرآ برای تعمیر آنها نیازی نیست که آنها را از بدنه اصلی جدا کنید و می‌توان در همان محل به تعمیر آن پرداخت. رفع زنگ زدگی، روغن کاری، تعویض لولا، تعمیرات جزئی و ... همگی از جمله اقداماتی است که می‌توان آنها را در دسته تعمیرات لولای کابینت قرار داد. این نوع لولا قیمتی بسیار مناسب دارد و بیشترین استفاده را در کابینت سازی دارد. لولا گازور ساده برای درب کابینتی مناسب است که به صورت عادی باز و بسته می شود و توکار نیست. اگر کابینت های شما از این نوع است، می توانید هنگام تعویض و جابجایی لولا، از این نوع لولا استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد