بهترین درس و دوره آنلاین تنبک در سال 2022

۴۵ بازديد

دانش آموزان ممکن است شاهد اجرای برخی از برترین نوازندگان تمبک جهان در کنسرت باشند. این یکی از بهترین مکان های آنلاین برای همه درامرها برای یادگیری است. در این سایت با روش های مختلف نگه داشتن چوب طبل، تسلط بر تکنیک دست، ایجاد ریتم، درک شیارها، تمرین و موفقیت به تنهایی آشنا خواهید شد. در ایران از طبل جامی به نام تمبک یا ضرب استفاده می شود. طبل ایرانی از سازهای کوبه ای ضروری موسیقی کشور محسوب می شود.

برای زنگ زنگ، تمبک عموماً به صورت مورب در سرتاسر نیم تنه قرار می گیرد و یک یا چند انگشت یا کف نوازنده روی سر طبل قرار می گیرد. صدای حلقه های انگشت فلزی متصل به طبل تمبک می تواند یک "کلیک" ضربه ای اضافی بر روی پوسته درام ایجاد کند. هنرپیشه های تمبک تک نوازی ده دقیقه ای یا بیشتر می نوازند. برای اجرای این ضربه با دست راست، انگشت شست خود را در کنار درام قرار دهید تا به دست شما ثبات بدهد.

بازوی چپ روی بدنه درام قرار می گیرد تا انگشتان به راحتی به پوست برسد. بیشتر ضربات تنبک عمدتاً با حرکات مچ دست و نه فقط انگشتان دست انجام می شود. دانش آموزان یک برنامه مترونوم را برای کمک به بهبود سرعت تمبک خود قرار داده اند. دانش‌آموزان از منابع آموزشی به‌روز شده که دائماً در اینترنت ارسال می‌شوند، بهره‌مند خواهند شد.

ما نمی توانیم موسیقی را که یکی از جنبه های ضروری زندگی ماست، نادیده بگیریم. ارتباط این مفهوم را می توان با رایج بودن آن در همه ملت ها، تمدن ها و کشورها نشان داد. موسیقی یک زبان متحد عشق، صلح و رفاه است که در ژانرهای مختلف با ابزارها و اهداف بسیاری نوشته شده است. Gemtracks بازاری برای بیت های اصلی و آهنگ های پشتیبان ساز است که می توانید برای آهنگ های خود استفاده کنید.

دانش‌آموزان می‌توانند از جلسات تمرینی خود فیلمبرداری کنند و سپس آنها را به عنوان ویدئو برای بازخورد مربیان منتشر کنند. دانش آموزانی که ثبت نام کرده اند می توانند به هشتصد درس آموزشی دسترسی داشته باشند. از برخی از بهترین نوازندگان تمبک جهان که از طریق دوره های آموزشی خود در سایت محبوبیت کسب کرده اند، بیاموزید.

Drumeo


لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین پخش لوازم موسیقی کلیک کنید
پاشنه دست شما به لبه طبل و نوک انگشتان به پوست برخورد می کند. Teacheron.com وب سایتی است که می تواند به شما در یافتن مناسب ترین مربی برای هر موضوع یا مهارتی که ممکن است بخواهید به صورت آنلاین یاد بگیرید کمک کند. Teacheron.com یک سرویس رایگان است که به شما امکان می دهد معلمان را بر اساس مکان جستجو کنید. شما با اصول اولیه شروع خواهید کرد و به موضوعات پیچیده تر در این وب سایت خواهید رسید.

Gemtracks به شما امکان دسترسی اولویت به استودیوهای ضبط کلاس A را در سراسر جهان می دهد. Gemtracks فهرستی از خوانندگان حرفه ای دارد که می توانند یک آهنگ دمو برای شما ضبط کنند. صدای باس در تنبک توسط نوک انگشتان به هم پیوسته دست راست شما انجام می شود.

ویدیوها کیفیت خوبی دارند و دانش‌آموزان می‌توانند برای درک بهتر مفاهیمی که یاد می‌گیرند، آن‌ها را تماشا و مطالعه کنند. جدای از راتاماکیو اولیه، کلاس‌های تمبک پیشرفته شامل بوسا نوا، برش‌ساز معکوس و رول نه ضربه‌ای است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت نوافرین بازدید نمایید
مربیان یک راهنمای ساده ارائه می دهند که به دانش آموزان در تمرین و پیگیری پیشرفت خود کمک می کند.

سکته میانی میانه

بازخورد دانشجویان نشان می دهد که دوره های Udemy برای دانشجویان سابق مفید بوده است. ارزشیابی مثبت بهترین راه برای انتخاب دروس برتر است. کلاس‌های دیگر نیز برای کمک به دانش‌آموزان به عنوان «پرفروش‌ترین مواد» تعیین شده‌اند. علاوه بر این، انتخاب سخنرانی ها ساده است، زیرا دروس سطوح خود را برای ساده کردن همه چیز اختصاص داده اند. دانش‌آموزان می‌توانند رویکردهای جدیدی برای بهبود صدا، توسعه الگوهای تمبک، و تولید آهنگ‌های تمبک کشف کنند. این سایت ویژگی هایی را ارائه می دهد که به دانش آموزان کمک می کند تا نمرات خود را پیگیری کنند.

در کتابخانه آنلاین وب سایت، مجموعه وسیعی از منابع وجود دارد. هر هفته، مهمانان جدیدی برای انتقال دانش‌های مختلف وارد می‌شوند. دانش‌آموزان به مجموعه‌ای از آهنگ‌های موسیقی دسترسی پیدا می‌کنند که می‌توانند همراه با آنها در طول جلسات تمرین پخش کنند. نوازندگان حرفه ای تمبک ضبط صدا و تصویر را ضبط و آپلود کرده اند.

Udemy

دانش آموزان می توانند با استفاده از کلاس های موجود در این سایت این کار را دنبال کنند. این ضربه با انگشت حلقه یا انگشت وسط و حلقه انجام می شود. انگشتان دست راست خود را صاف کرده و به لبه پوست ضربه بزنید. برای پخت دست چپ، دست خود را از درام بلند کنید، یک حرکت سریع به سمت پایین انجام دهید و انگشتان خود را برای ضربه زدن به لبه "پرتاب کنید".

پس از ثبت نام به دانش آموزان اجازه داده می شود تا به این مواد آموزشی دسترسی داشته باشند. این کار را با همه انگشتان می توان انجام داد، اما در حال حاضر از رایج ترین آنها، انگشت حلقه و وسط دست چپ استفاده کنید. انگشت روی انگشت شست قرار می گیرد و سپس به لبه آن می چسبد.

ابزارهای یادگیری اضافی از جمله ایده هایی برای ساخت ریتم های تمبک بهتر و تولید صداهای بهتر در سایت ارائه شده است. یک کتابخانه گسترده در اینترنت وجود دارد که صدها مواد آموزشی مختلف را ارائه می دهد. همچنین یک وب سایت سازگار با موبایل است که هم از طریق دستگاه های تلفن همراه و هم از رایانه های رومیزی قابل دسترسی است. این درس ها شامل یادگیری شیارها، پر کردن، استقلال و سرعت با حفظ ضربان مناسب است.

با 149 دلار ارزان، بیت‌های یک‌باره تولیدکنندگان برتر را بخرید تا در آهنگ‌های خود استفاده کنید. اطلاعات در مورد بسیاری از زمینه های طبل زدن نیز در مقالات گنجانده شده است. بسیاری از دانش آموزان ارزیابی هایی را ارسال کرده اند که می گویند از ثبت نام درس خود راضی هستند. برای افرادی که از موسیقی لذت می برند و می خواهند تمبک یاد بگیرند، مدارس بسیاری در سراسر جهان وجود دارد. اما اگر دوست دارید تمبک را در خانه و بدون مشکل یاد بگیرید، این وب سایت ها می توانند کمک کننده باشند. مهندسان در استودیو شما را تنظیم می کنند و شما را در فرآیند ضبط راهنمایی می کنند.

این تکنیک که به روش صحیح اجرا شده است، یک رول یکنواخت، قابل مقایسه با رول روی یک درام تله می دهد. با دست راست با انگشت شست و بیشتر از انگشتان دیگر، با دست چپ فقط انگشتان به طبل ضربه می زنند. شما به هر انگشت جداگانه فکر نمی کنید، بلکه فقط یک حرکت از مچ انجام دهید.

شیوه نواختن این ساز با کار استادان بزرگ تنبک در قرن اخیر، به ویژه استاد حسین تهرانی که بشر او را پدر تنبک نوازی مدرن می‌داند، غنی‌تر و گویاتر شد. حتی اگر هیچ دانش قبلی در زمینه نوازندگی تمبک ندارید، شروع کار با وب سایت ما ساده است. بازدیدکنندگان وب سایت می توانند برای کلاس های آزمایشی رایگان ثبت نام کنند. دروس رایگان شامل بیش از چهل درس رایگان درام است که اصول مفاهیم اولیه دوره را پوشش می دهد. این احتمالاً مشخص ترین صدای تنبک است و تسلط بر این تکنیک بسیار دشوار است.

قبل از ثبت‌نام در درس‌ها، باید توضیحات را مرور کنید تا ببینید آیا محدوده موضوعاتی را که باید مطالعه کنید پوشش می‌دهد یا خیر. دانش‌آموزان در Udemy در صورتی که از درس‌های خریداری‌شده ناراضی باشند، ضمانت بازگشت وجه دریافت می‌کنند. طراحی سایت فوق العاده است و استفاده از آن ساده و آسان است. علاوه بر این، برخی از کلاس ها برای جوانان مناسب هستند و می توانند با استفاده از مراحل ساده و سرگرم کننده دنبال شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد