رویدادهای تشریفاتی

۴۲ بازديد

این باتری که گاهی اوقات درام لاین نیز نامیده می شود، از تله درام، درام چهارگانه، فلاب درام و باس درام تشکیل شده است. امانت گرفتن کفش بر اساس در دسترس بودن یک حسن نیت است جمع آوری کمک های مالی در تمام طول سال ارائه می شود، بنابراین با خیال راحت روی آن هزینه های گروه و نگهبانی کار کنید!

یک کیسه بهداشتی داشته باشید که سریع و آسان بسته بندی شود. این ممکن است شامل مسواک اضافی، دئودورانت و برس مو باشد که برای مسافرت با دانش آموز شما اختصاص داده شده است. این چیزها اغلب فراموش می شوند زیرا موارد استفاده روزانه هستند (یا حداقل امیدواریم!). خانم‌ها، برخی از محصولات بهداشتی زنانه اضافی را وارد کنید، حتی اگر فکر نمی‌کنید به آن نیاز دارید.

8 ساعت و 15 دقیقه خواب باعث بیداری در کم عمق ترین قسمت REM یا چرخه خواب می شود و احساس شادابی و آمادگی برای روز جدید را ایجاد می کند. بیدار شدن یک یا دو ساعت قبل از این بیدار شدن از بخش عمیق‌تری از چرخه خواب است که منجر به گیجی و بی‌حسی می‌شود. بیدار شدن خیلی زود برای بدن ناگهانی است و می تواند روز ناهماهنگی را شروع کند. علاوه بر این، زمانی که فصل راهپیمایی و سال تحصیلی شروع می‌شود، خواب سخت‌تر می‌شود و ممکن است در ساعت‌های فرد باشد، بنابراین مطمئن شوید که تا می‌توانید خوب بخوابید! در نهایت، روز هفتم از هر برنامه تمرینی که استفاده می کنید، یک روز استراحت است. از حرکت دادن اجسام سنگین یا انجام ورزش های فشرده در روز استراحت خودداری کنید.

خوش آمدید Genesis World Class Drum And Bugle Corps

گاهی اوقات کمی طول می کشد تا جمع آوری کمک مالی به حساب دانش آموز شما واریز شود، بنابراین لطفاً از قبل برنامه ریزی کنید. به طور معمول، وقتی در مورد جمع‌آوری کمک‌های مالی صحبت می‌کنیم، در مورد حفاری‌ها یا کارهای خارج از محل یا کارهای امتیازی صحبت نمی‌کنیم، حتی اگر آنها برای تأمین مالی حساب دانشجوی شما خدمت کنند. تمام پول جمع آوری شده از جمع آوری کمک های مالی به حساب Charms دانش آموز شما می رود. کفش های جاز - کفش های جاز توسط هنرمندان گارد رنگ در هنگام اجراهای راهپیمایی می پوشند.

آنها می توانند به شما کمک کنند یا کالای گم شده را پیدا کنید یا یک قطعه قرض برای شما صادر کنند. اگر قطعه گم شده پیدا نشد، ممکن است مبلغ مناسبی از آنها کسر شود. دبیرستان اتحادیه یونیفورم راهپیمایی متشکل از یک ژاکت یکنواخت، شلوار پیش بند و دستکش ارائه خواهد کرد. پس از آخرین کنسرت، دانش آموزان لباس عوض می کنند

کفش‌ها را می‌توانید قبل از بازی/اجرا از پنجره اتاق یکنواخت قرض بگیرید. دانش آموزان باید چیزی مانند کفش های خیابانی یا کارت دانشجویی خود را مبادله کنند که با بازگرداندن کفش های امانت گرفته شده به آنها بازگردانده می شود. موارد گم شده یونیفرم را بلافاصله به مدیر لباس گزارش دهید ().

من سعی نمی کنم شما را دلسرد کنم، اما این چیزی نیست که بتوان یک شبه یا در تابستان شروع کرد. یک جامعه آنلاین اختصاص داده شده به هنرهای راهپیمایی، با تمرکز بر سپاه طبل. همکار شایر پرسئوس به سرعت این کار را یاد می گیرد زیرا شکافی برای پر کردن وجود داشت.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت نخشبی بازدید نمایید
کاپیتان ویل لانگ از محافظان زندگی، افسر مسئول سواری موسیقی، و داماد اسب طبل، سرباز کایران فیلپات، با اچ صحبت کردند.

باند شاپ با هنگ هفتم همکاری رسمی امضا کرد

میدان گروه راهپیمایی با صحنه کنسرت کمی متفاوت است. تشویق کردن علاوه بر کف زدن تشویق می شود. سوت زدن قبل و بعد از اجرای میدانی گروه راهپیمایی مناسب است، اما به طور کلی در طول اجرا نامناسب است. من دقیقاً مطمئن نیستم که چگونه این را بیان کنم، اما راه‌اندازی یک گروه طبل دقیقاً کاری نیست که شما بتوانید در حال پرواز انجام دهید.

در یک آزمون، کارکنان به دنبال استعداد کمی، نگرش عالی و تعهد زیاد هستند. در روز آزمون، اعضای بالقوه می‌توانند انتظار داشته باشند که درباره سازمانی که برای آن تست می‌دهند و حتی بیشتر در مورد آنچه برای عضویت در یک گروه طبل کلاس جهانی لازم است، بیاموزند. بیشتر از همه، آنها باید انتظار داشته باشند که سرگرم شوند. فهرستی از تاریخ های استماع گروهی را که می خواهید به آن ملحق شوید، بررسی کنید.

در طول زمستان گارد، اجراها معمولاً با پای برهنه انجام می شود. Gulp and Go - در طول تمرین گروه راهپیمایی، وقتی آقای کول می‌گوید: «مقداری آب بگیر»، دانش‌آموزان از زمین فرار می‌کنند، «Gulp and Go» درست به نقطه‌ی خود برمی‌گردند تا تمرین را ادامه دهند. شما نمی خواهید آخرین نفری باشید که به نقطه خود باز می گردد... دوت - «دوت» یک تقسیم بندی شفاهی است که برای آماده کردن پرتاب یک تفنگ یا شمشیر در رنگارنگ، نوار کمکی یا محافظ زمستانی گفته می شود. همچنین به‌عنوان تقسیم‌بندی، «Dutting» به‌عنوان بررسی‌های شفاهی عمل می‌کند که مخصوصاً برای خط طبل مفید است تا زمان را حفظ کند و به وارد کردن یک عبارت با هم کمک کند. جوراب‌ها قبل از بازی/اجرا با قیمت 5 دلار برای هر جفت در پنجره اتاق یکنواخت موجود است که از طریق فروشگاه Charms به حساب دانش‌آموز پرداخت می‌شود.

در طول تمرینات آماده سازی برای فصل گروه موسیقی راهپیمایی، دانش آموزان بدن را به چالش می کشند تا فرم بگیرند. برای اینکه این تلاش‌ها مؤثر واقع شوند، دانش‌آموزان باید اجازه دهند بدن پس از هر جلسه تمرینی بهبود یابد. اطمینان حاصل کنید که حداقل 8 ساعت در شب بخوابید. اکثر مردم خوابشان کم است و این می تواند تاثیر بسیار نامطلوبی بر پیشرفت شکل گیری داشته باشد. بسیاری 6 یا 7 ساعت خواب را به اندازه کافی خوب می دانند، اما این درست نیست. به همان اندازه برای کمیت خواب، زمان بیداری مهم است.

گروه جلو - گروه جلویی گروه راهپیمایی بخشی از بخش ضربی در جلوی میدان است. سازهای آن‌ها معمولاً در طول نمایش راهپیمایی قابل جابجایی نیستند، بنابراین آنها مانند یک ارکستر کوچک کوچک برای یک موزیکال خدمت می‌کنند. مته - مته به حرکت یک باند یا عضو نگهبان در زمین راهپیمایی اشاره دارد. وقتی دانش‌آموز شما به خانه می‌آید و می‌گوید: «امروز تمرین خود را برای تصنیف یاد گرفتیم»، می‌دانید که او می‌داند کجا برود و چه زمانی به آنجا برسد. اکنون تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که موسیقی پخش کنند یا بچرخند و به آن حرکت و/یا رقص اضافه کنند! اگر چیزی را که دوست دارید می بینید یا می شنوید، لطفا تشویق کنید!

برای سفارش وارد اکانت CHARMS خود شوید و به فروشگاه آنلاین مراجعه کنید. هنگامی که مورد به عنوان پولی تأیید شد، مورد برای تحویل گرفتن در پنجره اتاق یکنواخت قبل / بعد از اجرا یا در طول جلسات ماهانه UBPC در دسترس خواهد بود. در صورت موجود نبودن برای سفارش تماس بگیرید یک سیستم PA یا سیستم آدرس عمومی برای پخش صدا/موسیقی به یک گروه بزرگ استفاده می شود. این سیستم‌ها در استادیوم‌های ورزشی، کنسرت‌ها، گروه‌های راهپیمایی، رژه‌ها، حراج‌ها، کنفرانس‌های خبری یا هر موقعیتی که نیاز به تقویت صدا یا ساز باشد، استفاده می‌شود.

مراقبت از کسب و کار

شاکو - کلاه یونیفرم گروه راهپیمایی که توسط دانشجویان باحال گروه راهپیمایی مانند خودمان استفاده می شود. شب ارشد - که در طول فصل راهپیمایی پاییز در اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر برگزار می شود، شب سالمندان در یک بازی فوتبال جمعه شب از همه سالمندان تقدیر می کند. بزرگسالان گروه معمولاً در نیمه وقت به همراه والدین خود در زمین تجلیل می شوند. پذیرایی در اتاق بزرگ توپ با کیک و امضای پوسترهای ارشد انجام می شود. Music for All - Music for All یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین سازمان های ملی آموزش موسیقی در حمایت از ساخت موسیقی فعال است. موسیقی برای همه از این نظر منحصر به فرد است که برنامه نویسی در سطح ملی را با حمایت از آموزش هنر ترکیب می کند.

OSSAA - OSSAA مخفف Oklahoma Secondary Schools Activities Association است. OSSAA اغلب برای اشاره به مسابقه رتبه بندی گروه های راهپیمایی ایالتی استفاده می شود که در چهارشنبه نزدیک به پایان فصل گروه موسیقی راهپیمایی برگزار می شود. Grand Nationals - مسابقات قهرمانی برتر گروه های راهپیمایی دبیرستان کشور در استادیوم Lucas Oil در ایندیاناپولیس، ایندیانا برگزار شد. این رویداد توسط BOA و Music for All برگزار می شود. گروه‌های موسیقی اتحادیه معمولاً هر سال شرکت نمی‌کنند. محافظ رنگ از دستکش Ever-Dri برهنه با بالشتک استفاده می کند تا از دستان خود در هنگام گرفتن پرت و چرخش مکرر محافظت کند.

محل نگهداری لباس های نگهبان زمستانی برای هر گروه تعیین می شود.
لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین فروشگاه لوازم موسیقی کلیک کنید
شما مجبور نیستید پولی برای لباس بپردازید. یونیفورم راهپیمایی اموال منطقه است که سالانه برای استفاده دانش آموزان صادر می شود. در صورت تحویل ندادن قسمتی از لباس راهپیمایی در پایان فصل، مبلغ مناسبی از حساب گروه موسیقی دانش آموز اخذ می شود. باتری - باتری کوبه ای یک گروه راهپیمایی است که در زمین فوتبال مناسب است.

این بهانه ای است برای یک روز تماشای تلویزیون، پس از آن استفاده کنید! اگر احساس می‌کنید عضلات پشت را کشیده‌اید یا مچ پا را غلتانده‌اید، برای مدتی با شدت به عقب برگردید تا بدن التیام یابد. تمرین بدنی خوب ترکیبی از فشار دادن محدودیت‌های بدنی است، اما همچنین درک زمانی که بیش از حد پیش رفته‌اید و فرصت دادن به زمان برای بهبودی است. Band Shoppe با انتخاب وسیعی از کفش‌های راهپیمایی، یونیفرم‌های مخصوص راهپیمایی، لباس‌های محافظ رنگی سفارشی، پرچم‌های گارد رنگی موجود، و موارد دیگر به منبع گروه راهپیمایی و محافظ رنگ اعتماد کرد. لباس‌های فصل پاییز روی گاری‌های یکنواخت در اتاق لباس با لباس‌های گروه راهپیمایی ذخیره می‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد