بهترین شیوه های تدریس خصوصی

۷۶ بازديد

این یافته نشان می‌دهد که آشنایی با سیستم‌ها و شیوه‌های تدریس آنلاین می‌تواند تا حد زیادی به کاربران کمک کند تا با این تجربه سازگار شوند. می توان پیشنهاد کرد که کاربران پس از آموزش با ابزارها راحت تر خواهند بود و بنابراین جلسات آموزشی آنلاین مؤثرتری ارائه می دهند. من شخصاً متوجه می شوم که از افراد نزدیک به سنم بهتر یاد می گیرم، زیرا آنها معمولاً به زبان من صحبت می کنند. شما می‌توانید به افراد هم سن و سال خود در موضوعاتی که اکنون در آنها عالی هستید، آموزش دهید، یا می‌توانید به بچه‌های کوچک‌تر در موضوعاتی که قبلاً در آنها خوب عمل می‌کردید، آموزش دهید.

نکاتی برای معلمان

اگر جلسات طولانی‌تری برای آموزش آنلاین خود در نظر گرفته‌اید، از معلم خود بپرسید که آیا می‌توانید پنج دقیقه استراحت بیندازید تا پاهای خود را دراز کنید و نوشیدنی بنوشید. این نادرست است که فرض کنیم یک معلم خوب همیشه معلمان زیادی دارد که در حال بازگشت هستند که در صف انتظار هستند. اگر یک مربی فقط با کمک شما بتواند کار خود را انجام دهد، چه اتفاقی می‌افتد وقتی دیگر برای توضیح آن‌جا نیستید، در کلاس درس یا شرکت در امتحانات؟ به مربی در یافتن منابع دیگر و توسعه راهبردهای مطالعه مناسب کمک کنید.

این یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ها نسبت به درس‌های کلاسی سنتی است، جایی که هر کسی نمی‌تواند وقتی چیزی را نمی‌فهمد بپرسد. در آن مرحله است که خاموش کردن آن آسان است و شکاف های دانش شروع به ظاهر شدن می کنند. در ابتدا می‌تواند کمی تغییر ذهنی باشد، اما باید جلسات تدریس آنلاین خود را بیشتر شبیه یک مکالمه با معلم خود بدانید، نه چیزی که خیلی آموزنده باشد. علاوه بر ساختار مؤثر جلسه آنلاین، یکی دیگر از موارد مهم در لیست نکات تدریس خصوصی آنلاین، ثبت و نظارت بر پیشرفت دانش‌آموز است.

ارتباط و همکاری با همه ذینفعان از عوامل کلیدی موفقیت دانش آموزان است. وقتی معلمان بر روی هدف گذاری، ایجاد معیارها و برنامه ریزی معکوس تمرکز می کنند، دانش آموزان را برای پیشرفت تحصیلی آماده می کند. مربیان موفق با دانش آموزان خود برنامه های یادگیری فردی را با همکاری والدین و معلمان ایجاد می کنند تا از بینش بزرگسالان کلیدی در زندگی دانش آموزان بهره ببرند و برنامه بهتری برای موفقیت و مسئولیت پذیری ترسیم کنند.

همچنین، دانشجویان ما 86 درصد بیشتر احتمال داشت که اهدافی را تعیین کنند، از دستور کار هفتگی خود استفاده کنند و مهارت های مطالعه عمومی و استراتژی های سازمانی خود را بهبود بخشند. مهم است که به یاد داشته باشید که درس های تدریس خصوصی آنلاین شما مانند کلاس های مدرسه نیست.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت زبان آموزان پیشرو بازدید نمایید
در کلاس، همیشه نمی توانید آنچه را که مطالعه می کنید و نحوه مطالعه آن را کنترل کنید.

مطالعه

همچنین مهم است که مربیان محتوایی را که قصد دارند قبلاً تدریس کنند، مرور کنند، به خصوص اگر مدتی است که آن را مرور نکرده باشند. پیگیری محتوای تدریس شده را می توان با استفاده از برنامه درسی به عنوان یک راهنما به طور موثر به دست آورد. یکی از رایج ترین نکاتی که دانش آموزان می دادند این بود که خودتان باشید. آموزش آنلاین می تواند به گونه ای برای شما شخصی سازی شود که یادگیری کلاس نمی تواند. بنابراین اگر متوجه شدید که بیشتر فردی درونگرا هستید و برای شنیدن سوالات خود در مدرسه تلاش می کنید، آموزش آنلاین می تواند وسیله ای عالی برای یادگیری و دریافت بازخورد برای شما باشد. برای مثال، اگر می‌دانید که تمایل به سازماندهی کمتر دارید، با معلم خود در مورد آن صحبت کنید و از آنها کمک بخواهید.

به طور کلی این مطالعه به این نتیجه رسید که در مقایسه با آموزش حضوری، یادگیری آنلاین تجربه موثر مشابهی را برای معلمان و دانش آموزان فراهم می کند. از بازخورد دانش‌آموزان، همچنین مشخص است که تدریس خصوصی از طریق تماس تصویری، پشتیبانی و ابزارهای مورد نیاز معلمان را در اختیار آنها قرار می‌دهد. این نشان می دهد که تدریس آنلاین یک جایگزین قابل دسترس و قابل اعتماد برای آموزش حضوری است. دومین مطالعه مورد بررسی در این مقاله نیز یک مطالعه خود گزارشی است که توسط کارولین جانز انجام شده است.

بیش از حد انجام ندهید، اما به اندازه کافی برای سوق دادن دانش آموزان خود به سمت اهدافشان. روی کارهایی که دانش‌آموزانتان به خوبی انجام می‌دهند تمرکز کنید، راه‌هایی برای بهبود نقاط ضعف‌شان با هم پیدا کنید. برخی از دانش آموزان به تنهایی بهتر کار می کنند، در حالی که برخی دیگر در گروه یا با یک راهنما بهتر یاد می گیرند.

مدرس متعادل سازی


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی زبان مدرسه کلیک کنید
در واقع، برنامه‌های فراحرفه‌ای مانند مدرک دو ساله در آموزش ابتدایی دوران کودکی یا آموزش معلمان، مدارک خوبی برای مربیان دانش‌آموزان K-12 هستند. برخی از ارائه دهندگان تدریس خصوصی آنلاین به دلیل عدم انجام این کار و در عوض جفت کردن دانش آموزان با معلمان مختلف در هر جلسه مورد انتقاد قرار گرفته اند. حضور در کلاس های آموزشی معمولاً برای اکثر دانش آموزان یک فعالیت هیجان انگیز نیست، با این حال راه های مختلفی برای حفظ انگیزه دانش آموزان و حفظ توجه آنها در طول مدت درس وجود دارد. بنابراین استفاده از روش‌های مختلف در تدریس که فراتر از بحث صرف در مورد محتوا با دانش‌آموزان است، بسیار مهم است. نمونه‌هایی از راه‌های دستیابی به این هدف می‌تواند شامل نشان دادن طیف وسیعی از فیلم‌های مرتبط به دانش‌آموزان، رسم نمودارها برای نشان دادن مفاهیم خاص و اثبات طیف وسیعی از سؤالات گذشته برای تکمیل دانش‌آموزان باشد.

چند راه برای اینکه به دانش آموزان نشان دهید که متعهد هستید که معلم آنها باشید، حضور به موقع و در دسترس بودن و حضور در تمام جلسات آموزشی است. با توجه به کالج های اجتماعی کالیفرنیا، جلسات آموزشی موثر باید به خوبی ساختاردهی شوند. تحقیقات نشان می دهد که جلسات تدریس خصوصی باید به سه مرحله تقسیم شود.

بنابراین، به آنها فرصت دهید تا به روش ترجیحی خود کار کنند و یاد بگیرند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا به اهداف خود نزدیک‌تر شوند و پیشرفت چشمگیری را درک کنند. شهریه را از حضوری به آموزش آنلاین از طریق وب کم تغییر دهید، در صورتی که دانش آموز شما نمی تواند به موقع کلاس را برگزار کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد