چگونه نواختن ارگ را یاد بگیریم

۴۶ بازديد

آنها می توانند تمرین ها و پروژه ها را به نمایش بگذارند، بازی دانش آموزان دیگر را مشاهده کنند و نظر بدهند، موضوعات انتخابی را آماده و آموزش دهند، و به روش های دیگر کمک کنند. نواختن پدال مستلزم این است که نوازنده بتواند در حالی که به طور ثابت روی نیمکت ارگ نشسته است (یعنی در لبه جلویی نیمکت آویزان نباشد) کلیدهای پدال را با پاشنه بنوازد. با این حال، آموزش تکنیک دستی در حالی که پاها رشد می کنند امکان پذیر است. برای کاهش فشار، به ویژه بر ارگ نوازان سطح اولیه، با تقسیم سرویس هفتگی بین چندین نوازنده ارگ.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت چکاد بازدید نمایید
این همچنین با دادن زمان آماده سازی بیشتر، کیفیت و اطمینان بیشتری را در بازی سرویس تشویق می کند. ما کشف کرده‌ایم که مهم نیست دوره آموزشی چقدر کوتاه یا طولانی باشد، این نتایج همچنان معتبر هستند.

قسمت 2 قسمت 2 از 3: گردآوری هر آنچه که نیاز دارید دانلود مقاله

در این جلسه تکنیک های انگشت گذاری برای رسیدن به خطوط زیبای موسیقی لگاتو بدون استفاده از پدال نگهدارنده معرفی می شود. این جلسه بر روی ثبت اولیه و موثر سرود (ثبت کر - زمانی که هر دو دست در حال نواختن روی یک صفحه کلید هستند) تمرکز خواهد کرد. به مربیان بالقوه فرصت هایی برای کمک به آموزش کلاس های اندام بدهید.

شناخت همتایان خود به شما مشاوره و پشتیبانی خواهد داد. آیا برای تبدیل شدن به یک نوازنده/ارگانیست کلیسا خیلی دیر شده است؟ از 18 سالگی نواختن پیانو را شروع کردم و الان 19 ساله هستم. پدال ها اساسا به عنوان صفحه کلید دیگری برای اجرا کننده عمل می کنند. آنها را می توان به هر یک از راهنماها برای پخش یک رجیستر متصل کرد.

بنابراین الگوی شهریه هر دانش آموز منحصر به فرد است. ممکن است فقط شامل کلاس های اندام، یا درس های انفرادی اندام، یا هر ترکیبی از فرصت های متعددی باشد که ما ارائه می دهیم. برای یادگیری اندام، باید خارج از درس خود تمرین کنید. ارگ یک ساز بزرگ و گران قیمت است، بنابراین قبل از شروع مطالعه جدی اندام، باید اطمینان حاصل کنید که به یک ساز تمرینی دسترسی دارید. با مربی خود در مورد امکان تمرین در استودیو صحبت کنید، از کلیساهای محلی پرس و جو کنید یا یک ارگ کوچک برای خانه تهیه کنید.

جوانانی که چشم انداز خدمات کلیسا را ​​به عنوان یک ارگانیست می بینند، می توانند یک عمر خدمات الهام بخش ارائه دهند. ارگانیست های سن مدرسه عادت دارند مهارت های خود را از طریق تمرین منظم توسعه دهند و در نتیجه به نظر می رسد که به سرعت یاد می گیرند. آنها اغلب با اشتیاق به فرصت هایی برای بازی در جمع و به رسمیت شناختن تلاش هایشان پاسخ می دهند.

ما چند جلسه بازخورد فردی در حال انجام را در تاریخ بعدی اضافه خواهیم کرد. همه رویدادها رایگان هستند و در دسترس پیانیست ها و ارگانیست ها در هر مکانی هستند! برای رفتن به منطقه مورد علاقه خود، روی پیوندهای بالا کلیک کنید. آنچه ممکن است به عنوان یک دعوت واحد برای نواختن ارگ برای جلسه کشیشی آغاز شود، ممکن است به تعهد مادام العمر به مطالعه اعضا تبدیل شود. در نهایت، iRCO یک ابزار یادگیری آنلاین قدرتمند را برای نوازندگان ارگ و مدیران گروه کر در هر کجای جهان که هستند فراهم می کند. IRCO شامل طیف گسترده ای از منابع آموزشی صوتی، دیداری و بصری و نوشتاری است که اعضا و کاربران مهمان می توانند در صورت تمایل به آنها دسترسی داشته باشند.

به این ترتیب معلم کاملاً روی شما متمرکز است و آموزش مناسب شما را ارائه می دهد. با صفحه کلید آشنا شوید قبل از اینکه بتوانید نواختن ارگ را یاد بگیرید، باید کمی تجربه در پیانو داشته باشید. در واقع بسیاری از اساتید ارگ شما را بدون حداقل یک سال آموزش پیانو نمی پذیرند. سفر خود را با یادگیری در مورد کیبورد پیانو آغاز کنید.

آنها می توانند به سادگی با مثال، همسالان خود و حتی نوازندگان مسن تر را به مطالعه ارگ ​​تشویق کنند. ما متعهد به ارائه شهریه هستیم که به اندازه نیاز دانشجویان ما انعطاف پذیر باشد. تعهد شما فقط به درس یا رویداد فردی است که رزرو کرده اید. ما هرگز از شما نمی خواهیم که به یک ترم یا دوره کامل درس متعهد شوید.

مقالات پرطرفدار

اکثر فروشگاه های موسیقی چنین کتابی را حمل می کنند. با مربی اندام خود در مورد کتابی صحبت کنید که توصیه می کند در کنار تدریس به خوبی کار کند. از آنجایی که ارگ ​​یک ساز پیشرفته در نظر گرفته می شود، بیشتر معلمان از شما انتظار دارند که قبل از شروع مطالعه ارگ ​​بتوانید نت بخوانید.

نحوه نواختن ارگ را بیاموزید

و نت های درس روی ارگ در مقایسه با پیانو و سازهای دیگر برای ارگ کمیاب است. خوشبختانه برای شما، ما درس های آنلاین خود را برای آسان کردن یادگیری تنظیم کرده ایم. تمام تمرینات اندام باید طوری طراحی شود که جرقه آن آتش بزند. هر جرقه علاقه ای که یک جوان در یادگیری نواختن ارگ نشان می دهد باید با اشتیاق والدین و رهبران کشیشی مطابقت داده شود. دسترسی منظم و آسان به ارگان کلیسا برای تمرین باید فراهم شود.

پدال‌ها عمدتاً برای پخش پایین‌ترین نت‌ها در قطعه موسیقی استفاده می‌شوند و امکان پخش موسیقی پیچیده‌تری را در دفترچه‌های راهنما فراهم می‌کنند. سعی کنید از طریق eBay، Craigslist یا فروشگاه های موسیقی محلی به دنبال یک ارگ استفاده شده بگردید. همچنین، اگر کلیسایی در نزدیکی شما باشد، ممکن است به شما اجازه دهند با استفاده از اندام خود تمرین کنید. نواختن ترازو سنگ بنای تسلط بر تکنیک پیانو است.

برای نواختن ارگ باید فرم و تکنیک مناسب پدال را تمرین کنید. سعی کنید پاشنه های خود را همیشه کنار هم نگه دارید. علاوه بر این، زانوهای شما نیز باید لمس شوند. در نهایت روی قسمت داخلی پای خود بازی کنید، یعنی مچ پای خود را به داخل بچرخانید. مطالب خود را با مربیان بالقوه به اشتراک بگذارید. حتی با حداقل آموزش، ارائه طرح‌های کلی، یادداشت‌های کلاس، جزوه‌ها و مواد منبع می‌تواند به دانش‌آموزان اعتماد به نفس لازم برای ارائه آموزش به تنهایی را بدهد.


لطفاً جهت دسترسی به لیست برترین آموزش ساز زهی کلیک کنید
چند مقیاس پایه پیانو را یاد بگیرید، از مقیاس های ساده دو انگشتی شروع کنید و سپس به مقیاس های سه انگشتی بروید. این جلسه مقدمه ای بر کنسول ارگ شامل تقسیم بندی دستگاه های ارگ و کنسول مانند پیستون شست و ناودانی انگشت پا، پدال های بیان و کرشندو و سایر وسایل کمکی ثبت نام است. سخنرانی ها یک ویدیوی از پیش ضبط شده از ساعت 7 تا 8 بعد از ظهر به وقت کوهستان، چت تعاملی با مربی در طول ویدئو و سپس یک سوال زنده ارائه می کنند.

برای اطمینان از اینکه شما به طور مداوم به سمت اهداف شخصی خود حرکت می کنید، پیشرفت شما را با معلمان خود به دقت بررسی می کنیم. رویه‌های ما شامل مروری با معلم اندام خود می‌شود، که در آن می‌توانید در مورد پیشرفت خود به سمت اهداف خود فکر کرده و در مورد آن بحث کنید و اهداف بعدی را برای آینده تعیین کنید. به این ترتیب، از آموزش های حرفه ای بسیار سود خواهید برد. هنگامی که معلمی را در منطقه خود پیدا کردید، برنامه منظمی از دروس ایجاد کنید. دریابید که آیا چیزی وجود دارد که باید در هر درس با خود داشته باشید. سایر تعهدات زندگی خود را طوری سازماندهی کنید که با زمان درس شما در تضاد نباشد.

چندین منبع آنلاین و کلاس های آموزشی برای شما وجود دارد. آنچه شما فقط نیاز دارید جریان شور و اشتیاق روحی شماست، یک اندام مقرون به صرفه، و… بله! در اینجا لیستی از سؤالات متداول در مورد یادگیری از طریق این رسانه و کلاس‌های عضو آنلاین ما آمده است. "من آموختم که کلید تسلط بر هر ساز موسیقی تمرین منظم است." با سایر ارگانیست ها در منطقه خود آشنا شوید. این گروه نسبتاً کوچکی از مردم است و به شدت به هم مرتبط هستند.

یادگیری خواندن موسیقی در ابتدا می تواند چالش برانگیز باشد، اما برای تسلط بر هر ساز موسیقی، از جمله پیانو و ارگ، مهارتی حیاتی است. از کلیساها، کالج ها، یا فروشگاه های موسیقی محلی پرس و جو کنید. بسیاری از کالج ها دارای برنامه های کارشناسی در ارگ کاربردی و به طور کلی تئوری موسیقی هستند. همچنین می توانید نشریات مربوط به اعضای بدن را برای معلمان بررسی کنید. اما بهترین راه این است که با بخش محلی انجمن ارگانیست های آمریکا تماس بگیرید و از طریق آنها معلمی را جستجو کنید. اگر تصمیم دارید با یک ارگانیست محلی کلیسا صحبت کنید، مطمئن شوید که آنها واجد شرایط تدریس هستند.

هنگامی که با ترازوهای پیانو راحت شدید، و شاید شروع به نواختن چند آهنگ ساده کردید، باید یاد بگیرید که از هر یک از دستان خود به طور مستقل استفاده کنید. در نهایت باید بتوانید دو حرکت مختلف را همزمان انجام دهید. قبل از اینکه بتوانید به نوازندگی ارگ بروید، باید این نوازندگی همزمان را مسلط کنید. این جلسه شما را برای به کارگیری تکنیک های پایه پدال در انتخاب رکاب زدن موثر در نوازندگی سرود آماده می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد