آموزش ادبیات انگلیسی مدرن اولیه از آرشیو

۸۵ بازديد

امتیاز 4.6 است که نشان می دهد دانش آموزان برای یادگیری انگیزه دارند. سوال سوم از دانش‌آموزان می‌خواهد که پاسخ دهند آیا نتایج یادگیری آن‌ها با معرفی اجرای نمایشی افزایش می‌یابد یا خیر، و نمره 4.6 است که نشان می‌دهد دانش‌آموزان تأثیرات یادگیری مثبت را تشخیص می‌دهند. سوال چهارم از دانش‌آموزان می‌خواهد که بررسی کنند که آیا روش این درس به آنها کمک می‌کند تا سؤالات خود را مطرح کنند و فعالانه در بحث با همکلاسی‌ها یا معلم خود شرکت کنند و نتیجه آن 4.6 است.

این امر بر ارزش ارائه طیف وسیعی از رویکردها و ابزارهای انتقادی مختلف برای تفسیر متون به دانش آموزان تأکید می کند. همچنین به نیاز به سازماندهی آموزش ادبیات پیرامون موضوعات و موضوعات مورد علاقه نوجوانان امروزی می پردازد. نویسندگان با استفاده از معضلات معتبر و مسائل معاصر، معلمان انگلیسی و مربیان آنها را تشویق می‌کنند تا پرسش‌های مبتنی بر تحقیق را مطرح و بررسی کنند که بر آموزش انواع متون ادبی، کلاسیک و معاصر، سنتی و دیجیتال متمرکز است. در سطح کالج، تدریس ادبیات سنتی معمولاً یک فرآیند غیرفعال است زیرا دانش‌آموزان معمولاً نقش شنوندگان را ایفا می‌کنند. اگر از آنها خواسته شود گزارش های شفاهی ارائه کنند، سخنرانان نقش فعال را بر عهده می گیرند در حالی که دیگران همچنان منفعل هستند.

اولین شغل تدریس من پس از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد، در کالج لی بود، یک کالج جوان در بای تاون، تگزاس، و متوجه شدم که "تئوری" تدریس ادبیات که چهار سال اول خود را در Wa Dai و UT توسعه داده بودم، بلافاصله در کلاس های من قابل استفاده است. در لی در سال‌های پس از آن در لی و بعداً کالج کوچیز، دلیل کمی برای تغییر الگوی اولیه‌ای که کشف کرده بودم، اما اختراع نکرده بودم، برای خودم نداشتم. در دوره های کارشناسی ادبیات، آموخته بودم که چگونه از نزدیک برای شکل و معنا بخوانم، و به هر یک از دوره ها دانشی از انسان شناسی، روانشناسی، تاریخ، حتی علم آورده بودم، اولین رشته تحصیلی ام در مقطع کارشناسی. آموزش مکالمه زبان انگلیسی به من آموخت که چگونه روی هر دانش آموز تمرکز کنم و چگونه به سخنرانی های رسمی وابسته نباشم. اگرچه متوجه شدم از گفتن داستان و صحبت کردن درباره ادبیات لذت می برم، اما فهمیدم که یکی از اهداف اعلام شده من برای اینو این بود که دانش آموزان را وادار کنم فراتر از مکالمه انگلیسی بروند و درباره ایده ها به زبان انگلیسی بحث کنند. در ابتدای هر ساعت و نیم کلاس، پیشینه رمان ها و داستان نویسان را بیشتر به صورت یک سخنرانی غیررسمی معرفی می کردم تا یک سخنرانی.

او اخیرا تمام پایان نامه خود را برای دکترا در زبان انگلیسی در یکی از دانشگاه های کالیفرنیا به پایان رسانده بود و در تئوری ادبی و تئوری تدریس بسیار بیشتر از من جاری بود. او برای لحظه ای فکر کرد، سپس اعتراف کرد که احتمالا هنوز از رویکرد نقد جدید استفاده می کند. از خواندن دقیق برای شکل و معنا، اما آن را با هر چیزی که خود کار به نظر می‌خواست می‌آمیخت، می‌گفت، اما او عمدتاً می‌گفت کاری که انجام می‌دهد تا حد زیادی به دانش‌آموز و سابقه تجربه و آمادگی او بستگی دارد. او پرسید که چرا پرسیده‌ام، و من توضیح دادم که چگونه هرگز فرمول یا نظریه‌ای را پیدا نکرده‌ام که برای همه کارساز باشد، که هر نظریه تدریس در بهترین حالت هراکلیتی است. به جای اینکه نتوانید دو بار پای خود را در یک رودخانه بگذارید، متوجه می شوید که واقعاً نمی توانید بینی خود را دو بار به یک رمان یا شعر بچسبانید.

این امتیاز نشان می دهد که ساخت یک نمایشنامه، فراگیران را به تفکر تحریک می کند و آنها را ترغیب می کند تا با دیگران کار کنند. سوال آخر این است که آیا این دوره به دانش آموزان کمک می کند تا آنچه را که آموخته اند به عمل آورند یا خیر. با نمره 4.6 دانش آموزان موافق هستند که این درس برای آنها کاربردی و مفید است.

آموزش ادبیات از طریق ساخت درام انگلیسی کودکان: دیدگاه ویگوتسکی

دانش‌آموزان موافق هستند که متفاوت از یک دوره ادبیات سنتی، این دوره فرصتی را به آنها ارائه می‌دهد تا آنچه را که آموخته‌اند در یک سناریوی واقعی تمرین کنند. شش سوال در این پرسشنامه وجود دارد که بر اساس مقیاس رتبه بندی پنج درجه ای لیکرت است. سوال یکی می پرسد آیا دانشجویان از روش این درس یعنی اجرای نمایشنامه راضی هستند؟ نتیجه 4.4 است که نشان دهنده رضایت دانشجویان از طراحی این درس است. سوال دوم انگیزه دانشجویان را پس از ادغام نمایشنامه در این درس بررسی می کند.

درباره پیشینه رمان و نویسنده صحبت می‌کردم، اما صحبت‌هایم را محدود به موضوعات خاصی می‌کردم که زودتر اعلام کردم. کتابخانه وا دای در پاییز 1951 منابع کمی در ادبیات آمریکا داشت که این یک موهبت بود. این بدان معنی بود که دانش آموزان باید روی خود کار تمرکز می کردند. پس از بیش از یک قرن تجربه، حرفه آموزش/یادگیری زبان دوم/خارجی همچنان از فقدان روش شناسی مناسب، همه و تنها یا از فقدان برنامه درسی فراگیر و بی عیب و نقص رنج می برد. با توجه به اولی، دوران پس از روش به اندازه کافی قانع کننده است که ما را به کفایت روش ها شک می کند. در مورد دومی، و علیرغم تلاش های بی شماری که از برنامه درسی مبتنی بر ساختار تا برنامه درسی مبتنی بر تکلیف انجام شده است، هنوز هیچ پاسخ قطعی بله / خیر برای سؤال برنامه درسی وجود ندارد.

این مطالعه نشان می دهد که آموزش ادبیات انگلیسی تا حد زیادی باعث بهبود عملکرد زبان آموزان EFL در زبان انگلیسی می شود. این محقق توصیه می کند که معلمان باید روش ها و استراتژی های موثری را برای آموزش ادبیات انگلیسی برای زبان آموزان EFL ایجاد کنند تا عملکرد آنها را در زبان انگلیسی افزایش دهند. اصالت و صداقت که ذاتاً در ادبیات وجود دارد، از عوامل اساسی در فراگیری زبان، به ویژه در کلاس های درس است.

نمونه ای از نحوه استفاده از ادبیات در کلاس های انگلیسی

بنابراین، دستورالعمل‌های نظری و روش‌شناختی برای آموزش تولید گفتاری حرفه‌ای انگلیسی از جمله مشکلات مهم است. با هدف غلبه بر برخی چالش‌های مرتبط، ما این مطالعه را برای بررسی کارایی استفاده از سخنرانی‌های ارائه بر اساس مطالب ویدیویی معتبر انجام دادیم. هدف اصلی پژوهش، تحلیل مسئله از منظر روش‌شناختی و آموزشی و اثبات اصول نظری و روش‌شناختی آموزش حرفه‌ای دانش‌آموزان تک‌زبانه از طریق تأیید تجربی اثربخشی روش پیشنهادی بود. برای دستیابی به اهداف این مطالعه، در مرحله اول، کارایی شرایط آموزشی برای توسعه صلاحیت زبان خارجی دانش آموزان را تعیین کردیم. سپس کارایی استفاده از سخنرانی های ارائه را در آموزش تولید گفتاری بررسی کردیم.

منطقه توسعه نزدیک ویگوتسکی ابزار مفیدی را برای افزایش ظرفیت یادگیرندگان به معلمان ارائه کرده است. من در مقطع لیسانس خود نه در زبان انگلیسی تحصیل کرده بودم و نه در مقطع کارشناسی، در واقع فقط دو سال زبان انگلیسی، یک سال آهنگسازی سال اول، یک سال ادبیات سال دوم، در مورد من یک ترم مقدمه شعر و یک نظرسنجی را گذرانده بودم. سپس در فاصله بین فارغ التحصیلی ام از دانشگاه تگزاس و تدریس مکالمه انگلیسی در وا دای، نوشته های لیونل تریلینگ، ادموند ویلسون و آلفرد کازین را کشف کرده بودم و تحت تأثیر خواهرم جین و چند تن از او قرار گرفته بودم.

این جلد مجموعه‌ای از آرشیوهای فیزیکی و مجازی را از 1473 تا 1700 مورد بحث قرار می‌دهد که در آموزش ادبیات مدرن اولیه مفید هستند - هم منابع اصلی و هم مجموعه‌های غنی که کمتر شناخته شده‌اند. Fosnot مدلی را توسعه داد تا نشان دهد که یادگیری سازنده چگونه عمل می کند و نشان می دهد که فرآیند یادگیری هرگز "خطی" نیست بلکه "تعامل" عوامل مختلف است. بنابراین خود تحت تأثیر نمادهای مختلف، رسانه ها و افراد دیگر رشد کرد (ص. 28). با استفاده از کار Fosnot در آموزش نمایش، مدل مشابهی را می توان همانطور که در شکل 1 ارائه شده است بازیابی کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت ایران مدرس بازدید نمایید
"نماد" با "درام" جایگزین شده است که توسط نمادهای زیادی تشکیل شده است.

آموزش ادبیات و زبان از طریق متون چندوجهی، بینش‌های نوآورانه‌ای را در مورد روش‌های تدریس چند زبانه برای آموزش زبان از طریق ادبیات در زمینه آموزش ابتدایی، متوسطه و عالی ارائه می‌دهد.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید
این کتاب طیف وسیعی از ایده‌های نوآورانه و تمرین خوب را پوشش می‌دهد و بینش‌هایی در مورد تأثیر چنین تمرین‌هایی بر زبان‌آموزان ارائه می‌کند، با این هدف که معلمان دیگر را تشویق کند تا در شیوه‌های تدریس خود تجدیدنظر کنند. این یک منبع مرجع حیاتی برای مربیان، متخصصان، مدیران مدارس، محققان و پزشکان علاقه مند به آموزش ادبیات و زبان از طریق متون چندوجهی است. در چند دهه گذشته، علاقه فزاینده ای به مزایای مرتبط کردن یادگیری یک زبان خارجی به مطالعه ادبیات آن وجود داشته است. در نتیجه، بررسی آخرین پیشرفت‌ها در آموزش مبتنی بر متن که در آن زبان، فرهنگ و ادبیات به‌عنوان پیوسته تدریس می‌شوند، حیاتی است.

همانطور که در مورد کار محول شده صحبت می کردم، کلمات جدید را روی تخته سیاه می نوشتم، توقف می کردم و مطمئن می شدم که کلاس معنی واژگان جدید را می داند و سپس ادامه می دادم. با پرهیز از تکالیف در منابع ثانویه در تاریخ ادبی و نقد، چون زمان کافی وجود نداشت، توانستیم روی خود رمان ها تمرکز کنیم. از همان ابتدا تصمیم گرفتم بیش از یک چهارم یا یک سوم وقت کلاس را برای «سخنرانی» یا صحبت در مورد نویسنده یا دوره استفاده نکنم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد