بزرگترین مزایای معلم خصوصی بودن

۸۳ بازديد

یکی از بزرگترین مزایای معلم خصوصی بودن این است که شما می توانید تغییرات عظیمی در زندگی یک کودک ایجاد کنید. به عنوان مثال، معلمان آمادگی آزمون به دانش آموزان خود کمک می کنند تا نمرات بالاتری کسب کنند، که می تواند به آنها کمک کند تا وارد کالج های رویاهای خود شوند. آموزگاران در سطح مدرسه به ایجاد مهارت‌های خواندن کمک می‌کنند و خوانندگانی را که در تلاش هستند به خوانندگان پرشور مادام‌العمر تبدیل می‌کنند.

برای استفاده از سایت، باید حداقل سه سال سابقه کار به عنوان مدرس زبان دوم را داشته باشید. برای شروع تدریس آنلاین، باید به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی یا فرانسوی تسلط داشته باشید. کلاس ها به دلیل زندگی دانش آموزان و معلمان در مناطق زمانی مختلف به صورت شبانه روزی برگزار می شود.

ما همچنین خدمات مروری را برای نوشتن، ریاضی، و پوشش نامه/رزومه ارائه می دهیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت استاد بانک بازدید نمایید
ما به فراگیران در تمام سنین و مراحل کمک می کنیم - از مهدکودک تا کالج، تحصیلات تکمیلی، آموزش مداوم و حرفه. اگرچه تدریس خصوصی برای بسیاری از دانش‌آموزان یک انتخاب رایج و مؤثر است، اما پیدا کردن و انتخاب مربی مناسب می‌تواند دشوار باشد و دانش‌آموزان و والدین اغلب سؤالاتی دارند.

تدریس خصوصی نه تنها به تقویت درک مطلب کمک می کند، بلکه به تقویت اعتماد به نفس و ایجاد مهارت های یادگیری قابل توجه کمک می کند.

یک مطالعه نشان می‌دهد که آموزش خواندن مبتنی بر واج‌شناسی برای دانش‌آموزان کلاس اولی که در معرض خطر ناتوانی یادگیری هستند، می‌تواند توسط غیر معلمان ارائه شود. در این مطالعه، معلمان غیرمجاز به دانش‌آموزان به مدت 30 دقیقه، 4 روز در هفته و به مدت یک سال تحصیلی، به دانش‌آموزان آموزش خصوصی دادند. دانش‌آموزان در مقیاس‌های خواندن، املا و رمزگشایی از دانش‌آموزان کنترل‌نشده بهتر عمل کردند. این آموزش شامل آموزش مهارت‌های واج‌شناسی، مکاتبات حروف-صدا، رمزگشایی صریح، تجزیه و تحلیل خط، نوشتن، املا و خواندن متن با کنترل آوایی بود. اگرچه این تأثیرات در پایان کلاس دوم کاهش یافت، اما دانش‌آموزان آموزش‌دیده همچنان در رمزگشایی و املای دانش‌آموزان غیرآموزنده عملکرد قابل توجهی داشتند. هنگام پیدا کردن معلم آنلاین خود، بهتر است چندین چیز را در نظر بگیرید.

کار با معلم خصوصی به دلایل مختلفی می تواند مفید باشد و تدریس خصوصی، چه به صورت آنلاین و چه حضوری، چیزی است که بسیاری از دانش آموزان ممکن است بخواهند در مقطعی از حرفه دانشگاهی خود به آن توجه کنند. FEV Tutor با ایجاد برنامه های آموزشی استراتژیک، شخصی و مؤثر بر یادگیری دانش آموزان تأثیر می گذارد. تیم ما برای هر دانش‌آموز برنامه‌های یادگیری فردی ایجاد می‌کند و خدمات مشارکت خانوادگی مداوم را برای آگاه نگه داشتن والدین و همسو با اهداف یادگیری ارائه می‌کند.

چگونه با پشتیبانی مشتری تماس بگیرم؟

به صورت هفتگی، داده‌های دانش‌آموز را دنبال می‌کنیم و سفر یادگیری را در صورت لزوم تنظیم می‌کنیم. با استفاده از داده‌های معیار مرتبط با داده‌های پلتفرم ما، تجزیه و تحلیل دوره‌ای تأثیر تحصیلی را در اختیار مربیان قرار می‌دهیم تا بهبود و موفقیت را در اهداف مشترک نتایج تحصیلی نشان دهیم. شما ایده ها و توصیه هایی در مورد نحوه تنظیم زمینه، نحوه شفاف سازی زبان و بررسی درک، نحوه ارائه تمرین و نحوه تصحیح خطا به صورت آنلاین خواهید داشت. از آنجایی که بین ما فاصله وجود دارد، فکر می‌کنم مهم است که تلاش کنیم و تا آنجا که ممکن است دانش‌آموزان را به صورت جداگانه بشناسیم.

فرا گرفتن

به عنوان یک راه حل منطبق با ESSA، برنامه های آموزشی ما از تحقیقات و داده ها برای شخصی سازی خدمات تدریس خصوصی برای هر دانش آموز استفاده می کند.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی زبان مدرسه کلیک کنید
ما در طول جلسات برنامه ریزی شده، هر یادگیرنده را با یک معلم خصوصی جفت می کنیم تا یکنواختی آکادمیک را حفظ کنیم و یک روال یادگیری درگیر ایجاد کنیم. برای اطمینان از رضایت و رشد، دانش آموزان از هر جلسه با ارائه بازخورد در مورد تجربه خود خارج می شوند. این فرآیند به FEV Tutor اجازه می دهد تا سطوح تعامل را تجزیه و تحلیل کند و درس ها، معلمان، سبک های یادگیری و محتوا را تنظیم کند تا زمانی که دانش آموزان از جلسه خود راضی شوند.

آنها می توانند آموزش جامعی ارائه دهند که به طور گسترده مهارت های علمی کاربردی را آموزش می دهد، یا می توانند از دانش آموزان در هنگام تکمیل تکالیف خود حمایت کنند. دانش‌آموزانی که برای یک آزمون بزرگ درس می‌خوانند یا دوره‌های چالش برانگیزی را برای غنی‌سازی تحصیلی می‌گذرانند نیز می‌توانند از تخصص معلمان برای تقویت آنها بهره‌مند شوند. موثرترین راه برای کسب درآمد از خانه و جذب سریع دانش آموزان، پست کردن مشخصات خود در پلتفرم های اختصاصی آموزش آنلاین است. برای مثال، Classgap مستقیماً معلمان و دانش آموزان را به هم مرتبط می کند.

موضوعات ما:

با این حال، اگر زبان شما تقاضای کافی نداشته باشد، ممکن است مدتی منتظر بمانید. می توانید برنامه و نرخ های خود را تنظیم کنید و از طریق PayPal یا Moneybookers پرداخت ها را دریافت کنید. Myngle برای دسترسی به پایگاه داده دانش‌آموزان و استفاده از کلاس‌های مجازی‌اش 18 درصد کمیسیون برای هر درس دریافت می‌کند. یکی از محبوب ترین پلتفرم های آموزش آنلاین است، اما برای ثبت نام باید واجد شرایط کار در ایالات متحده یا کانادا باشید. تمرکز این سایت بر آموزش زبان انگلیسی به کودکان چینی در مقطع ابتدایی است.

شروع به کار در این وب‌سایت آسان است - فقط باید یک حساب کاربری ثبت کنید، مشخصات معلم خود را پر کنید و انتخاب کنید. شرایط لازم برای معلم شدن در BuddySchool به اندازه سایر پلتفرم ها سختگیرانه نیست، اما این به معنای رقابت بیشتر برای دانش آموزان در موضوعات موجود است. برای متمایز شدن، می‌توانید نظرات مثبت دانش‌آموزان را جمع‌آوری کنید و تبلیغات را در پلتفرم آموزش آنلاین اجرا کنید. آموزگاران غنی سازی مجموعه ای عمیق تر از مهارت ها یا دانش را به دانش آموزانی که در حال حاضر پایه و اساس و علاقه ای به یک حوزه خاص دارند، ارائه می دهند. به عنوان مثال، یک مربی غنی سازی ممکن است مهارت های ریاضی سطح بالا را به یک کودک با استعداد که در ریاضیات پیچیده استعداد نشان می دهد، آموزش دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد