7 گام آسان برای راه اندازی کسب و کار تدریس خصوصی

۷۷ بازديد

همچنین مطمئن شوید که بیمه مسئولیت خوبی دارید، در صورتی که دانش آموز شما در محل شما آسیب ببیند. شاید شما عاشق آموزش به کودکان خردسال باشید، یا شاید از کمک به بزرگسالان جوان در فرآیند یادگیری لذت ببرید. تشخیص اینکه چه سنی را می خواهید آموزش دهید اولین گام برای شروع به گسترش کسب و کار تدریس خصوصی است زیرا این افراد مخاطب هدف شما خواهند بود. با این حال، این ممکن است به شما امکان دهد هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت کنید. علاوه بر این، تحقیق کنید تا مشخص کنید در صورت وجود چه مجوزها یا مجوزهایی برای راه اندازی یک کسب و کار تدریس خصوصی در منطقه شما مورد نیاز است. این امر به ویژه در صورتی مهم است که یک برنامه آموزشی مبتنی بر مرکز را اجرا می کنید که دارای حق امتیاز است یا اگر قصد دارید به سرعت مقیاس بندی کنید.

چگونه یک مدرسه سفارش پستی باز کنیم

همانطور که قبلا ذکر شد، برخی از جذاب ترین ویژگی های این تجارت شامل سربار کم و استقلال کامل است. با این حال، اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید و دیگر زمانی برای خدمات رسانی به همه مشتریان بالقوه در منطقه خود ندارید، ممکن است زمان گسترش آن فرا رسیده باشد. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید با فردی در یک منطقه دیگر شریک شوید، می‌توانید به طور جمعی به افراد بیشتری نسبت به هر فرد در یک منطقه خدمت کنید.

اگر عاشق دیدن موفقیت دیگران هستید و در تدریس مهارت دارید، فرصت‌های زیادی برای کمک به دانش‌آموزان، از پیش‌دبستانی گرفته تا دانش‌آموزان کالج، وجود دارد تا در تحصیلات خود برتر باشند. راه اندازی یک کسب و کار تدریس خصوصی می تواند راهی عالی برای کسب درآمد با شرایط شما باشد. از مهارت هایی که قبلاً دارید استفاده می کند و می تواند کاملاً سودآور باشد. آموزش آنلاین در حال ظهور است، بنابراین دیگر محدود به منطقه محلی خود نیستید.

داشتن یک درس یکباره با دانش آموز و پایان دادن آن در آنجا، یک دوره آموزشی خوب را جبران نمی کند. در نهایت، بسته به مدل کسب‌وکارتان و میزان بزرگی که می‌خواهید کسب و کار تدریس خصوصی خود را توسعه دهید، می‌توانید خدمات تدریس خصوصی خود را از چندین روش ارائه دهید. این به تعیین نوع حمل و نقل، تجهیزات و حتی بیمه های تجاری که برای موفقیت به آن نیاز دارید کمک می کند. با این حال، همه با اجرای مؤثر برنامه درسی خواندن مرتبط خواهند بود. با احتساب آموزش های جهت یابی و پیش از خدمت، حداقل 36 ساعت آموزش در زمینه سوادآموزی و توسعه خواندن توصیه می شود.

همچنین می‌توانید در وبلاگ‌های آموزشی یا وبلاگ‌های مرتبط با رشته خود به انتشار مهمان بپردازید – این به شما کمک می‌کند زمانی که شخصی به دنبال آموزش تخصصی‌تر است، نامی شناخته‌تر شوید. در نهایت، اهمیت نمایش نظرات مشتریان در وب سایت و صفحه رسانه های اجتماعی خود را دست کم نگیرید. دانش‌آموزان شما تمایل دارند هزاره‌ها یا جوان‌تر باشند، و آنها دوست دارند قبل از اینکه متعهد به پرداخت هزینه خدمات شما شوند، در مورد تجربیات دیگران تحقیق کنند. اگر دانش تخصصی و توانایی به اشتراک گذاشتن تخصص خود را به روشی واضح و مختصر دارید، پس راه اندازی یک کسب و کار تدریس خصوصی در خانه را در نظر بگیرید. به طور سنتی، معلمان به کودکان سن مدرسه کمک می کنند تا مفاهیم را از برنامه درسی روزانه خود تسلط دهند. در حالی که تقاضا برای این خدمات ادامه دارد، زمینه های تمرکز اضافی شامل آمادگی برای امتحان ورودی کالج، کمک به دوره های کالج و حتی آمادگی برای شروع مهدکودک است.

آخرین به روز رسانی ها را در مورد استراتژی های رشد برای صنعت معلم دریافت کنید

منابع خواندن ما به والدین، معلمان و سایر مربیان کمک می کند تا به خوانندگانی که دچار مشکل هستند کمک کنند تا مهارت های روانی، واژگان و درک مطلب را ایجاد کنند. زمان آن فرا رسیده است که از طریق بازاریابی در مورد کسب و کار تدریس خصوصی خود صحبت کنید. روش های بازاریابی شما ممکن است متفاوت باشد، بسته به نوع مدل کسب و کاری که انتخاب کرده اید و مشتریان شما چه کسانی هستند. برخی از بهترین راه های تبلیغاتی برای کسب و کار تدریس خصوصی عبارتند از موتورهای جستجوی آنلاین، رسانه های اجتماعی و تاکتیک های بازاریابی محلی، مانند بروشورهای پستی یا تبلیغات رادیویی. به عنوان مثال، اگر شما در حال تدریس ریاضی، انگلیسی، پیانو یا گیتار هستید، به شما کمک می کند که بدانید این موضوع از نظر تدریس آنلاین تا چه حد ترند است. آموزش چیزی تخصصی عامل اصلی است که به شما امکان می دهد هزینه های پرسودی دریافت کنید.

با این حال، اگر در مورد تدریس خصوصی آکادمیک صحبت می کنیم، باید در نظر بگیرید که چه موضوعی در تدریس بهترین خواهید بود. آیا واقعاً جبر است؟ شاید یک دوره مبتدی در هندسه یا اسپانیایی؟ چندین معلم خصوصی علاوه بر موضوعات در امتحانات استاندارد خاص مانند SAT یا ACT تخصص دارند. بدون توجه به اینکه چه نوع شرکتی را می خواهید راه اندازی کنید، عناصر هیجان انگیز و سایر بخش های نه چندان سرگرم کننده وجود خواهد داشت. برای مثال، یک سایت ساز با کاربری آسان مانند Squarespace، صیقل دادن و انتشار وب سایت آموزشی شما را ساده می کند. جنبه مشکل ساز این است که مشتریان هدف شما از وب سایت شما بازدید کنند و برای خدمات شما ثبت نام کنند. یکی دیگر از بخش های چالش برانگیز راه اندازی یک شرکت آموزشی، یافتن مشتری است.

جدای از t t، همیشه گروه های فیس بوک در مورد این موضوع وجود دارد که ممکن است در گسترش شبکه آموزشی شما بسیار مفید باشد. پیوستن به چند گروه را در نظر بگیرید تا بخشی از یک انجمن آموزشی با علایق مشابه شوید. آیا می خواهید فقط با دانش آموزان محلی تدریس کنید یا فقط به صورت آنلاین؟ شاید بخواهید هر دو را انجام دهید. اگر می خواهید به دانش آموزان محلی آموزش دهید، جلسات را کجا برگزار می کنید؟ توجه داشته باشید، اگر قصد دارید در خانه خود به تدریس خصوصی بپردازید، می‌خواهید با بخش منطقه‌بندی شهر/شهرستان خود مشورت کنید.

قسمت 1 قسمت 1 از 4: ایجاد دانش و مهارت های شما

امتیاز دیگر این است که مشاغل تدریس خصوصی به هزینه های سربار یا راه اندازی زیادی نیاز ندارند، به خصوص اگر قصد ندارید دفتری برای کار خود داشته باشید. معلمان دوره گرد می توانند با مشتریان در خانه، کتابخانه، مدرسه یا کافه های خود ملاقات کنند و در هزینه اجاره ماهانه صرفه جویی کنند. به علاوه، دانش‌آموزان در حال حاضر بیشتر کتاب‌ها و لوازمی را که ممکن است برای یک جلسه آموزشی به آن‌ها نیاز داشته باشند، خواهند داشت. به آموزش آنلاین پایبند باشید، و هزینه های شما می تواند حتی کمتر شود. در خطر بیهوده به نظر رسیدن، راه اصلی برای کسب و کار آموزشی خانگی سودآورتر، دانشجویان بیشتر است، و مسیر اصلی برای دانش آموزان بیشتر، تبلیغات بیشتر است. علاوه بر تبلیغاتی که قبلاً ذکر شد از طریق چاپ، تلویزیون، رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌سازی با مدارس محلی و مراکز اجتماعی، ممکن است کارگاه‌ها یا سمینارهای رایگان را در مدارس و کالج‌های محلی ارائه دهید.

باید تمرکز خود را محدود کنید و یک حوزه را برای تخصص انتخاب کنید. قانون اساسی در تجارت این است که هر چه متخصص تر باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که افرادی را بیابید که مایلند برای چیزی که ارائه می دهید پول بپردازند. یافتن جایگاه خود مستلزم ارزیابی دانش موضوعی و همچنین نقاط قوت و کاستی های شما است تا مشخص کنید کدام موضوع را در مربیگری بهتر می دانید. اگر بخواهیم رویکردی گسترده در پیش بگیریم، از نظر تئوری تقریباً همه چیز را به کسی آموزش می دهید.

در ابتدا کلاس های تدریس خصوصی آنلاین به منظور دسترسی بیشتر به آموزش برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه رفتن به موسسات برای یادگیری را ندارند، آغاز شد. و با توجه به وضعیت فعلی و عدم وجود راه حل، کل انجمن آموزشی مجبور شد به همین ایده متوسل شود. و اکنون این به وسیله ای برای تدریس برای هر زمینه ای تبدیل شده است، خواه هنرهای زیبا، موسیقی، رقص و غیره بازار تدریس خصوصی تا سال 2023 7.37 میلیارد دلار رشد خواهد کرد. از آنجایی که شما هزینه ساعتی دریافت می کنید، برخی از بهترین مشتریان شما کسانی خواهند بود که والدینشان در تلاش برای کمک به موفقیت آنها در یک درس در مدرسه هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت فرزند پرتال بازدید نمایید
اگر آنها به اندازه کافی زود با شما تماس بگیرند، ممکن است برای یک یا دو ترم - بین 16 تا 32 هفته - به آنها آموزش دهید. جدای از آن، برخی از بهترین مشتریان شما دانشجویان و دانش‌آموزان بزرگسال خواهند بود، زیرا این گروه‌ها متوجه می‌شوند که جلسات با شما سرمایه‌گذاری برای پس‌انداز یا کسب درآمد بیشتر است.

برای ثبت نام باید بازی کنید و هرگز هیچ هشداری دریافت نکنید، اگرچه می دانم که والدین به دنبال معلمان ریاضی سطح بالاتر هستند. متروی بزرگ جایی است که من زندگی می کنم دارای تابلوهایی است که می گوید فقط تدریس رایگان در هر کتابخانه مجاز است. خیلی دوست دارم دوباره به صورت پاره وقت تدریس کنم، اما احساس گیر کردم. برای تبدیل شدن به یک معلم خصوصی، با شناسایی موضوعات و سطوح پایه ای که در تدریس آن احساس راحتی می کنید، شروع کنید. اگر نیاز دارید، آن موضوعات را بررسی کنید تا کاملاً برای کمک به دانش‌آموزان خود آماده باشید.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین معلم خصوصی کلیک کنید
سعی کنید در مورد محل برگزاری دوره آموزشی انعطاف پذیر باشید، زیرا ممکن است برخی از والدین بخواهند شما به خانه آنها بیایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد