چرا کتاب با صعودهای آلپاین؟

۶۳ بازديد

آب ظرف را صاف کرده و تمام مواد جامد باقیمانده را در بسته بندی کنید. در مناطق پرکاربرد، از سرویس های بهداشتی مستقر استفاده کنید. در غیر این صورت، زباله های جامد انسانی را از طریق "کیسه های آبی" یا تکنیک های دیگر جمع آوری کنید. اگر بسته بندی تمام زباله های جامد انسانی به دلیل مدت زمان سفر امکان پذیر نیست، به پروتکل های محلی در مورد نحوه دفع زباله های انسانی مراجعه کنید. همه چیزهایی را که با خود حمل می کنید از جمله زباله، زباله و سوخت اضافی را بسته بندی کنید. زباله های رها شده در ارتفاع یا در شکاف ها تجزیه زیستی نمی شوند.

ما با انتقال آموزش و ادبیات Leave No Trace به هر کوهنورد Alpine Ascents به تسهیل این تلاش کمک می کنیم. ضایعات مایع انسانی را در یک ادراری تعیین شده در شیب پایین کمپ و دور از منبع آب تعیین شده جمع آوری کنید. استفاده از "بطری ادرار" را در کمپ برای تسهیل دفع در نظر بگیرید.


لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین فروش لوازم کوهنوردی کلیک کنید
در قلمرو انگیزه‌های غیرورزشی، انگیزه‌های صرفاً هدفمند را شامل می‌شود، مانند انگیزه‌های احساسی و زیبایی‌شناختی، به عنوان مثال. فعالیت‌هایی که برای انگیزه‌های صرفاً هدفمند انجام می‌شوند، برای مثال، زمانی که «کوه‌نوردی» در دوران باستان انجام می‌شد، به‌عنوان مثال، می‌شود. توسط شکارچیان کریستال، یا در دوران معاصر، زمانی که کوهنوردی توسط تیم های نجات کوهستان یا بخش های ویژه نیروهای مسلح انجام می شود.

رویکرد سنتی به کوهنوردی بر تعدادی از رشته های کوهنوردی تأثیر می گذارد. یک دیدگاه تعیین کننده برای طبقه بندی این گروه ها، دیدگاه اخلاقی است. اصل اساسی کوهنوردی سنتی این است که زمین طبیعی پس از صعود به همان وضعیتی که قبل از صعود ما بود، باقی بماند. ایده "بازی جوانمردانه" نسبت به فضای باز به شدت در این اصل گنجانده شده است.

اشکال کوهنوردی

برعکس، انتشار یا اختلاط رشته‌های مختلف و مفاهیم آنها معمولاً در چندین سطح مختلف رخ می‌دهد. این امر به ورزش کوهنوردی کیفیتی چندوجهی و متنوع می بخشد. با افزایش محبوبیت کوله‌پیمایی و کوهنوردی، کوه‌ها در سراسر جهان توسط تعداد فزاینده‌ای از مردم بازدید می‌شود. ما به خاطر زیبایی، خلوص، دوری، ناهمواری و چالش‌های منحصربه‌فردی که ارائه می‌کنند به سمت کوه‌ها کشیده می‌شویم.

کوه‌ها خانه ما هستند، و گاهی اوقات نمی‌توان ردی از خود باقی گذاشت و زیبایی طبیعی مناطق بیابانی را که کاوش می‌کنیم، چالش‌برانگیز باشد. در Alpine Ascents، ما اصول و روش‌های Leave No Trace را بسیار جدی می‌گیریم. کوه ها خانه ما هستند و ما حاضر نیستیم حفظ آنها را فدای اهداف انسانی کنیم.

جدای از رابطه ما با طبیعت، این معمولاً در اصولی بیان می شود که مستلزم آن است که شخص در رفتار خود به شیوه ای طبیعی عمل کند. فرد باید با استفاده از توانایی های خود اعم از قدرت، چابکی و استقامت، صعود را انجام دهد و با استفاده از وسایل فنی طبیعت را تسخیر نکند. صعود باید رقابتی محض بین تلاش انسان و صعب العبور بودن طبیعت باشد.

بسته به شدت عملکرد کوهنوردی، می‌توان کوهنوردی را مانند سایر ورزش‌ها بر اساس سطح اوج، سطح عملکرد و سطح تفریحی تقسیم کرد. یکی دیگر از کوهنوردی های چشم انداز را می توان به فصل هایی تقسیم کرد که در آن کوهنوردی انجام می شود. بنابراین می توانیم بین کوهنوردی تابستانی و زمستانی تفاوت قائل شویم. کوهنوردی را نیز می توان با توجه به محیطی که در آن انجام می شود طبقه بندی کرد. این محیط می تواند صخره، کوه، کوه های بلند با برف و یخ در تمام طول سال، دیواره های سنگ نوردی مصنوعی و غیره باشد. مسابقات در رشته های خاص کوهنوردی برگزار می شود تا بتوانیم کوهنوردی را به رقابتی و غیر رقابتی متمایز کنیم.

هنگام سفر، برای ادرار کردن از مسیر خارج شوید، تا دیگران مجبور نباشند از میان برف های زرد پیاده روی کنند. برای اشکال سنتی کوهنوردی، هدف همچنان بالا رفتن از کل مسیر تا قله کوه یا برج، یا نقطه منطقی دیگری در زمین است. پایان دادن به 5 متر زیر قله مانند این است که گویی اصلاً هیچ صعودی نداشته است. راهنماها راهنمایان ما بخشی جدایی ناپذیر از صعودهای آلپاین هستند زیرا آنها اصول کوهنوردی ما را درک کرده و به اشتراک می گذارند. این افراد وقف به اشتراک گذاری برتری خود با دیگران هستند. بسیاری از راهنمایان ما بیش از پنج سال است که با صعودهای آلپاین همراه بوده اند، با تعداد انگشت شماری از کهنه سربازان در بیشتر دوران کاری خود با ما کار می کنند.

چرا کتاب با صعودهای آلپاین؟

در اینجا شخص باید توانایی مقاومت در برابر ترس را داشته باشد. احتیاط یا به طور خاص تواضع همراه با تدبیر، اهمیت کمتری ندارد. از طریق ترکیب جزئی تمام دیدگاه‌های ذکر شده در بالا، می‌توانیم کوهنوردی را برای ترکیب همه فعالیت‌های ممکن که تحت مفهوم کوهنوردی ورزشی گروه‌بندی شده‌اند، تقسیم کنیم. با این حال، در بین فعالیت ها یا رشته های فردی، هیچ مرز واضح و روشنی وجود ندارد.

فعالیت ها و مکان های دفع زباله را دور از این منطقه متمرکز کنید. تا حد امکان از لنگرهای چادر ساخته دست بشر (پیچ یخ، تبر، تیرک و غیره) استفاده کنید. هر سنگ یا سایر لنگرهای طبیعی را در جایی که یافت شد، تعویض کنید. کوهنوردی ورزشی را می توان با توجه به دیدگاه های مختلف به زیر گروه هایی تقسیم کرد. هرگز به حیات وحش غذا ندهید و غذا را برای خوردن رها نکنید. تمام سنگ ها، گیاهان، حیوانات و مصنوعات تاریخی یا فرهنگی را همانطور که آنها را پیدا کردید بگذارید.

در صورت امکان، زباله های دور ریخته شده دیگران را از کوه خارج کنید. با در نظر گرفتن اصول ایمنی تیم و Leave No Trace یک مسیر مناسب به سمت کوه ایجاد کنید. مسیر خود را با این ایده برنامه ریزی کنید که دیگران آن را دنبال خواهند کرد. Alpine Ascents International یک سرویس راهنمای کوهستانی مجاز پارک ملی دنالی و حفاظت و پارک ملی کوه رینیر است. با خارج شدن از مسیر بر روی یک سطح بادوام به کوهنوردان سربالایی تسلیم شوید.

هرچه سطح پیچیدگی بالاتر باشد، موفقیت بیشتر است، زیرا آنها توانسته اند بر یک حرکت پیشرفته تر مسلط شوند. در اینجا صعودهای طولانی صخره باید با استفاده از زمین های صعود متعدد انجام شود که در آن پیچیدگی حرکت با لزوم استقامت استثنایی مرتبط است. رایج ترین انگیزه هایی که افراد را به سمت کوهنوردی سوق می دهد، انگیزه های ورزشی است. بنابراین منطقاً کوهنورد ورزشی تنها فردی است که با انگیزه ارزیابی عملکرد خود بر اساس معیارهای ورزشی، برای انگیزه های ورزشی صعود می کند. یکی از مهمترین ویژگی های خاص رویکرد سنتی به کوهنوردی، کاهش استفاده از حفاظت دائمی در سنگ است. در مقابل، محافظ های موبایل مانند گره، قلاب و غیره ترجیح داده می شوند.

در مناطق بکر، با شکستن دیوارهای برفی ساخته شده و شکستن باد، تأثیرات خود را به حداقل برسانید. نحوه استفاده از نقشه، قطب نما، ارتفاع سنج، نشانگرهای مسیر و احتمالاً یک واحد سیستم موقعیت یابی جهانی را حمل کنید و بدانید. مسیر مناسبی را انتخاب کنید که متناسب با اندازه، توانایی و تجربه تیم شما باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت کوهشید بازدید نمایید
یک کپی از برنامه سفر خود را برای خانواده یا دوستان خود بگذارید.

با ذخیره سازی ایمن جیره و زباله ها از حیات وحش و غذای خود محافظت کنید. با علامت گذاری حافظه پنهان خود تغییر شرایط آب و هوایی را پیش بینی کنید. یک منطقه "برف تمیز" را به عنوان منبع آب خود تعیین کنید.

با قرار دادن یک قطعه محافظ که هدف آن جلوگیری از صدمات کشنده است. چوب کافی به طور کلی در سفرهای کوهنوردی در دسترس نیست و آتش سوزی را غیرممکن و نامناسب می کند. آب خاکستری را در یک سوراخ مشخص شده در پایین شیب از کمپ دور بریزید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد