وکلای بین المللی فرزندخواندگی

۵۳ بازديد

به طور مشابه، اگر شما علاقه مند به حاملگی بارداری هستید، جنیفر می تواند به شما در شروع این مسیر کمک کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل با تجربه بازدید نمایید
وکلای فرزندخواندگی متخصصین حقوقی هستند که در قانون خانواده، به ویژه فرزندخواندگی، تخصص دارند. شرکت های حقوقی فرزندخواندگی گروهی متشکل از دو یا چند وکیل هستند که وکالت را انجام می دهند.

در مورد فرزندخواندگی نیمه باز، امکان تماس بین والدین و والدین خوانده وجود دارد. با این حال، این یک تماس در قالب یک ملاقات شخصی است که توسط آژانس مسئول فرزندخواندگی ترتیب داده می شود. چنین جلسه ای به والدینی که از تولد خود چشم پوشی می کنند، این امکان را می دهد تا اولین تصور را از والدین پذیرنده دریافت کنند. این شکل از فرزندخواندگی همچنین امکان تماس بین والدین و والدین فرزندخوانده را فراهم می کند، به عنوان مثال برای تبادل عکس، نامه و موارد مشابه.
جهت مطالعه مقاله ی دیگری در زمینه مشاوره حقوقی اینجا کلیک کنید
با این حال، این امر به صورت ناشناس از طریق آژانس قرار دادن امکان پذیر است.

وکلای مجرب ما در زمینه فرزندخواندگی و متخصصان قانون کودک راهنمایی روشنی را از طریق روند قانونی فرزندخواندگی ارائه می دهند. این امر عمدتاً در پیامدهای قانونی آن با انواع دیگر فرزندخواندگی متفاوت است. این موضوع کاملاً پیچیده است و به همین دلیل ما یک صفحه اختصاصی برای پذیرش یک بزرگسال در آلمان داریم. در صورت نیاز به کمک حقوقی از وکلای مجرب آلمانی در مورد فرزندخواندگی در فرآیند پذیرش یک بزرگسال، مستقیماً با ما تماس بگیرید. اگر تمایل به فرزندخواندگی وجود داشته باشد، ابتدا پذیرش ناشناس امکان پذیر است.

چرا وکلای فرزندخواندگی رویتورنز را برای خانواده خود انتخاب کنید؟

برخی از این شرکت های حقوقی دارای وکیل متخصص در قانون فرزندخواندگی هستند. اکثر وکلای فرزندخواندگی فرآیند قانونی را انجام می دهند، اما والدین بالقوه تولد را برای مشتریان خود پیدا نمی کنند، و آنها را به یک حرفه ای ایده آل برای فرآیندهایی مانند فرزندخواندگی ناتنی، نسبی و شناسایی شده تبدیل می کند. وکلای متخصص ما در مورد فرزندخواندگی به همه کسانی که ممکن است در یک پرونده فرزندخواندگی دخیل باشند - از جمله پذیرندگان احتمالی، کودکان، سرپرستان کودکان، والدین مادرزادی و سایر بستگان، مشاوره و نمایندگی ارائه می دهند. آنها همان خدمات تخصصی، با تجربه و دلسوزانه را به مشتریانی که به صورت خصوصی پرداخت می کنند یا واجد شرایط کمک حقوقی هستند، ارائه می دهند.

در این صورت، اطلاعات والدین متولد شده در قفل می ماند، به طوری که هیچ گونه تماسی بین آنها و والدین خوانده میسر نمی شود. با این حال، این تنها زمانی امکان‌پذیر است که کودک به سن 16 سالگی برسد. علاوه بر این، می‌توان به کودک یک چاپ تایید شده از ثبت تولد مطابق § 63 قانون وضعیت شخصی اعطا کرد.

ثبت به عنوان یک مشارکت خانگی به خودی خود باعث ایجاد رابطه والدین بر اساس قانون نمی شود. تنها فرزندخواندگی از سوی والد دوم/ناتنی می‌تواند حقوق و مسئولیت‌های یک والدین قانونی را اعطا کند. فرآیند فرزندخواندگی خصوصی می‌تواند راهی فوق‌العاده برای گرد هم آوردن خانواده‌های دوست‌داشتنی باشد که مایلند خانواده‌ای با فرزند نیازمند تشکیل دهند. با این حال، پیامدهای قانونی زیادی برای تصمیم به اتخاذ وجود دارد و روال قانونی ممکن است پیچیده باشد. طرفین در یک فرزندخواندگی خصوصی زمان، پول و انرژی عاطفی قابل توجهی را برای این فرآیند سرمایه گذاری می کنند. خانم اوندریزک و تیمش اطمینان حاصل می کنند که فرآیند به طور کامل توضیح داده شده است و تمام اسناد مورد نیاز با دقت و دقت تهیه شده اند تا از روند روان و نتیجه موثر اطمینان حاصل شود.

نقش وکلای فرزندخواندگی در این فرآیند، در حالت ایده‌آل، این است که وارد مسائل حقوقی پیچیده‌ای شوند که ممکن است کارکنان آژانس فرزندخواندگی شما برای رسیدگی به آن‌ها مجهز نباشند. در این نقش، وکیل فرزندخواندگی بخش مهمی از فرزندخواندگی است اما حرفه ای اصلی درگیر در این فرآیند نیست. از جمله اعصاب خردکن ترین زمان ها در طول یک فرزندخواندگی، دوره رضایت و ابطال است. اگرچه قوانین در ایالت‌های مختلف متفاوت است، اما در مریلند والدینی که متولد می‌شوند ممکن است در هر زمانی پس از تولد نوزاد، با فرزندخواندگی موافقت کنند. با این حال، والدین متولد در مریلند 30 روز فرصت دارند تا این رضایت را لغو کنند.

بررسی کنید که سایر مشتریان در مورد تیم جنیفر فیرفکس در قسمت گواهی این وب سایت چه گفته اند. جنیفر یک وکیل شناخته شده و موفق فرزندخواندگی و ART است که دارای مجوز در مریلند، ویرجینیا و ناحیه کلمبیا است. او تجربه ای در کمک به مشتریان در اکتشاف گزینه های فناوری باروری و کمک به آنها بدون توجه به پویایی خانواده شما دارد. اگر شما والدین فرزندخوانده هستید یا قصد دارید، او می تواند والدین آینده نگر را در هر مرحله از سفر راهنمایی کند تا به تکمیل خانواده آنها کمک کند. او در مورد همه گزینه‌های فرزندخواندگی مشاوره حقوقی ارائه می‌کند و به یافتن راه‌های موجود در یافتن والدین، جانشین‌ها، والدین مورد نظر و در صورت تمایل، کار با یک آژانس معتبر و دارای مجوز فرزندخواندگی کمک می‌کند.

دوم، وکلای باتجربه فرزندخواندگی می‌دانند که زمان‌بندی در طول فرآیند فرزندخواندگی ضروری است، به‌ویژه اگر والدین بیولوژیکی تمایلی به چشم‌پوشی از حقوق والدین نداشته باشند. به عنوان مثال، بگویید معتقدید والدین در حال سوء مصرف مواد هستند. در تگزاس، شما باید به محض اینکه متوجه شدید رفتار فاحشی در حال رخ دادن است، برای فسخ حقوق والدین اقدام کنید، در غیر این صورت، ایالت ممکن است حکم کند که شما حق طرح دعوی در پرونده خود را ندارید. این نوع از فرزندخواندگی می‌تواند پیچیده باشد، اما یک وکیل فرزندخواندگی می‌تواند به شما کمک کند تا در این فرآیند به شما کمک کند. فرزندخواندگی های خصوصی اغلب "بسته" هستند، به این معنی که نه والدین خوانده و نه کودک هویت والدین بیولوژیکی را نمی دانند. فرزندخواندگی روشی شگفت انگیز برای ایجاد یا گسترش خانواده است، اما فرزندخواندگی می تواند شامل برخی مسائل حقوقی پیچیده باشد.

با یک فرزندخواندگی بسته و مستقل، هیچ تماسی بین والدین متولد شده و والدین خوانده وجود ندارد. در عوض، یک شخص ثالث - مانند یک وکیل فرزندخواندگی بالتیمور - می‌تواند به عنوان یک واسطه عمل کند و همچنین برای تکمیل پرونده‌های مربوطه لازم برای نهایی کردن فرزندخواندگی کار کند. قرارگیری رسمی در میشیگان یک قرار دادن فرزندخواندگی است که توسط دادگاه تأیید شده است. اگرچه قرارگیری رسمی نیازی به یک استقرار موقت ندارد، اما پس از پایان حقوق والدین و تأیید دادگاه، استقرار موقت به یک مکان رسمی تبدیل می شود. در تگزاس، فرزندخواندگی به دنبال پایان دادن به حقوق والدین مادرزادی یا هر دو والدین متولد شده است. هنگامی که والدین فرزندخوانده درخواست فرزندخواندگی را به دادگاه ارائه دهند، یک مطالعه اجتماعی انجام می شود که طی آن یک مددکار اجتماعی از معیارهای مختلفی برای ارزیابی شایستگی والدین خوانده استفاده می کند.

خانواده ها ممکن است با هر چیزی از ملاقات های حضوری مکرر گرفته تا نامه های گاه به گاه موافقت کنند. شرکت حقوقی Sisemore P.C به عنوان یک شرکت حقوقی Fort Worthfamily با خدمات کامل، به مشتریان در سراسر Metroplex در رفع نیازهای فرزندخواندگی والدین و پدربزرگ و مادربزرگشان کمک می کند. افرادی که چیزی جز بهترین ها برای فرزندان خود نمی خواهند، باید نمایندگی مجرب و غیرتمندی در کنار خود داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که روند فرزندخواندگی به خوبی پیش می رود.

ما با پشتکار و کارآمد تلاش می کنیم تا به خانواده ها کمک کنیم تا این مرحله مهم را با کمترین تاخیر و اختلاف نظر ممکن تکمیل کنند. اگر به فرزندخواندگی خصوصی شارلوت علاقه دارید، وکلای حقوق خانواده در گروه حقوقی Epperson، PLLC وکالت با تجربه ارائه می دهند. وکلای ما نحوه کار با سیستم دادگاه خانواده را می‌دانند و می‌توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند، اطمینان حاصل کنند که مدارک به درستی بایگانی شده‌اند، و در کنار شما هستند – در راستای منافع خانواده‌تان کار می‌کنند. در مریلند، چندین مسیر می تواند منجر به یک فرزندخواندگی موفق شود.

هدف ما این است که به خانواده ها کمک کنیم تا در طول کل فرآیند احساس حمایت و آگاهی داشته باشند. ما می خواهیم کمک کنیم تا خانواده رویایی شما به واقعیت تبدیل شود. حوزه حقوقی که ما انجام می دهیم، برای درک پویایی پیچیده فرزندخواندگی، وکیل ویژه ای نیاز دارد. فرآیند فرزندخواندگی پیچیده است و هر خانواده ای که وارد دفتر ما می شود منحصر به فرد است. برای همه درگیر - والدین تولد و خانواده‌های فرزندخواند - ما می‌خواهیم مطمئن شویم که همه افراد درگیر در این فرآیند راهنمایی حساسی برای درک هر مرحله دارند.

در یک آژانس فرزندخواندگی، یک کودک توسط یک آژانس دولتی یا خصوصی که دارای مجوز دولتی است، قرار می گیرد. آژانس‌های خصوصی معمولاً توسط والدین یا والدینی که می‌خواهند فرزند خود را به فرزندخواندگی بسپارند، تماس می‌گیرند. یک آژانس خصوصی که معمولاً توسط یک سازمان خیریه یا خدمات اجتماعی اداره می شود، سپس به دنبال یافتن والدین خوانده مناسب می شود. سازمان‌های دولتی، مانند بخش خدمات اجتماعی، کودکانی را که از نظر دادگاه نیاز به کمک دارند و از نظر قانونی آزادند به فرزندخواندگی بپذیرند، قرار می‌دهند. این اقدامات مانع از فرزندخواندگی فرزندی که در یک خانه سرپرست دارای مجوز اقامت دارد توسط والدین خوانده نمی شود.

به دلیل دخالت کودکان بی گناه، قوانین و مقررات زیادی در ایالت تگزاس وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که همه افراد درگیر ایمن و توانا هستند. اگر شما یا یکی از عزیزانتان به دنبال فرزندخواندگی در تگزاس هستید، با وکیل فرزندخواندگی آستین، آبراهام کانت اسکوایر تماس بگیرید تا به شما کمک کند تا شما را از طریق فرآیند اطمینان از فرزندخواندگی ایمن راهنمایی کند. به طور کلی آژانس‌های فرزندخواندگی مستقل را دور می‌زنند و هنوز از نزدیک توسط دولت تنظیم می‌شوند. در یک فرزندخواندگی آزاد و مستقل، والدین متولد شده و والدین فرزندخوانده به طور مستقیم با هم ارتباط برقرار می کنند و شرایط و جدول زمانی برای فرزندخواندگی را با هم توسعه می دهند.

چگونه فرزندخواندگی در تگزاس کار می کند

برخی از خانواده‌ها در تلاش برای کاهش هزینه‌های فرزندخواندگی و ساده‌تر کردن فرآیند، تصمیم می‌گیرند از وکیل خصوصی فرزندخواندگی استفاده کنند که گویی یک آژانس فرزندخواندگی هستند. انتظار می رود که والدین رضاعی با آژانس و والدین مادری همکاری کنند به این امید که خانواده دوباره متحد شوند. به طور کلی، با این انتظار که همیشه بتوانید فرزندی را که تحت مراقبت شما قرار می گیرد، به فرزندخواندگی بپذیرید، ایده خوبی نیست که یک پدرخوانده شوید. در صورت قطع حقوق والدین، اولاً بستگان و سپس والدین رضاعی برای فرزندخواندگی رسمی در نظر گرفته می شوند. این قرارگیری می تواند بلافاصله پس از تولد یا هر زمانی پس از آن رخ دهد.

والد یا قیم بیولوژیکی حضانت جسمی کودک را به فرزندخوانده آینده منتقل می کند. کودک به همراه والدین پذیرفته شده احتمالی از بیمارستان به خانه می رود. تحت قرار دادن مستقیم، والدین بیولوژیکی ممکن است شخصاً والدین خوانده را انتخاب کرده و با پذیرش فرزند توسط فرد یا زوج غیرمرتبط موافقت کنند. لازم نیست والدین فرزندخوانده برای فرزندخواندگی به عنوان شریک خانگی با والدین تولد کودک ثبت نام کنند. پس از تکمیل فرزندخواندگی، گواهی تولد کودک را می توان برای شناسایی فرزندخواندگی تغییر داد.

آنها برای ملاقات با مادران احتمالی تولد و ارتباط آنها با خانواده های واجد شرایط از طریق یک فرآیند محرمانه در دسترس هستند. قانون فلوریدا به مادران متولد شده اجازه می دهد تا در طول بارداری از کمک های مالی که توسط والدین پذیرنده پرداخت می شود، پس از انجام مسابقه، دریافت کنند. در یک فرزندخواندگی بسته سنتی، پس از قرار گرفتن کودک، دیگر هیچ تماسی با والدین خود ندارد. برخی از والدین فرزندخواند ممکن است ترجیح دهند فرزند خود را بدون دخالت والدین خود بزرگ کنند. دیگران یک فرزندخواندگی آزاد را انتخاب می کنند، جایی که خانواده فرزندخوانده با یک یا هر دو والدین متولد شده در تماس هستند. این قراردادها معمولاً از نظر قانونی قابل اجرا نیستند، اگرچه امکان طرح دعوی وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد