فرزندخواندگی آمریکایی

۵۸ بازديد

والد یا قیم بیولوژیکی حضانت جسمی کودک را به فرزندخوانده آینده منتقل می کند. کودک به همراه والدین پذیرفته شده احتمالی از بیمارستان به خانه می رود. تحت قرار دادن مستقیم، والدین بیولوژیکی ممکن است شخصاً والدین خوانده را انتخاب کرده و با پذیرش فرزند توسط فرد یا زوج غیرمرتبط موافقت کنند. لازم نیست والدین فرزندخوانده برای فرزندخواندگی به عنوان شریک خانگی با والدین تولد کودک ثبت نام کنند. پس از تکمیل فرزندخواندگی، گواهی تولد کودک را می توان برای شناسایی فرزندخواندگی تغییر داد.

نقش وکلای فرزندخواندگی در این فرآیند، در حالت ایده‌آل، این است که وارد مسائل حقوقی پیچیده‌ای شوند که ممکن است کارکنان آژانس فرزندخواندگی شما برای رسیدگی به آن‌ها مجهز نباشند. در این نقش، وکیل فرزندخواندگی بخش مهمی از فرزندخواندگی است اما حرفه ای اصلی درگیر در این فرآیند نیست. از جمله اعصاب خردکن ترین زمان ها در طول یک فرزندخواندگی، دوره رضایت و ابطال است. اگرچه قوانین در ایالت‌های مختلف متفاوت است، اما در مریلند والدینی که متولد می‌شوند ممکن است در هر زمانی پس از تولد نوزاد، با فرزندخواندگی موافقت کنند. با این حال، والدین متولد در مریلند 30 روز فرصت دارند تا این رضایت را لغو کنند.

او نماینده مادران متعدد، والدین فرزندخوانده و آژانس های محلی فرزندخواندگی بوده است. او تجربه خاصی در رسیدگی به پرونده های ICPC و مذاکره در مورد قراردادهای تماس پس از فرزندخواندگی دارد که نیازهای کودک و والدین فرزندخوانده و مادرزاد را برآورده می کند. Cateyln با بسیاری از مددکاران اجتماعی بیمارستان ارتباط بسیار خوبی دارد و به مشتریان در برنامه های بیمارستانی و برنامه های زایمان کمک می کند. او وکیلی است که به شیوه ای متفکرانه و دلسوزانه از موکلان خود دفاع می کند. کاتلین همچنین تجربه گسترده ای در رسیدگی به فرزندخواندگی والدین دوم در تمام دادگاه های مریلند، ناحیه کلمبیا و ویرجینیا دارد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل اراضی بازدید نمایید
خانواده ها ممکن است با هر چیزی از ملاقات های حضوری مکرر گرفته تا نامه های گاه به گاه موافقت کنند. شرکت حقوقی Sisemore P.C به عنوان یک شرکت حقوقی Fort Worthfamily با خدمات کامل، به مشتریان در سراسر Metroplex در رفع نیازهای فرزندخواندگی والدین و پدربزرگ و مادربزرگشان کمک می کند. افرادی که چیزی جز بهترین ها برای فرزندان خود نمی خواهند، باید نمایندگی مجرب و غیرتمندی در کنار خود داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که روند فرزندخواندگی به خوبی پیش می رود.

برای اطمینان از روند یکنواخت فرزندخواندگی، مهم است که با وکیلی که در قانون فرزندخواندگی با تجربه است کار کنید. در Powers and Kerr، PLLC، ما با افراد و زوج‌هایی که به دنبال فرزندخواندگی در هر سنی هستند کار می‌کنیم. ما با قوانین و الزامات فرزندخواندگی تگزاس آشنا هستیم و به مشتریان خود کمک می کنیم تا در فرآیند فرزندخواندگی کار کنند. برای بسیاری، فرزندخواندگی تنها راه مناسب برای گسترش خانواده است و می تواند رویای داشتن خانواده را محقق کند. فرآیند فرزندخواندگی به دنبال این است که به طور قانونی کودک را به طور دائم با والدین یا والدینی که ممکن است از نظر بیولوژیکی با کودک مرتبط نباشند، قرار دهد.

فرزندخواندگی والدین

در طول فرآیند پذیرش، کارکنان آژانس های مربوطه برای مشاوره به متقاضیان آماده هستند. با این حال، کار در کنار یک وکیل با تجربه آلمانی برای فرزندخواندگی اکیداً توصیه می شود، زیرا غیر معمول نیست که زوج های فرزندخوانده هنگام فرزندخواندگی از خارج با مسائل حقوقی پیچیده ای مواجه شوند. این معایب به معنای سرکوب وکلای فرزندخواندگی یا انتقاد بیش از حد از کار آنها نیست. با این حال، اکثر آنها برای انجام تعهدات فرآیند پذیرش خارج از آن نقش مجهز نیستند. خانواده‌هایی که تصمیم می‌گیرند صرفاً از طریق یک وکیل برای فرزندخواندگی به فرزندخواندگی بپذیرند، معمولاً با مشکلات مختلفی مواجه می‌شوند که هنگام کار با یک آژانس فرزندخواندگی با خدمات کامل وجود ندارد. با این حال، در تحقیقات خود در مورد فرزندخواندگی، ممکن است در مورد وکلای فرزندخواندگی نیز بشنوید که نقش متفاوتی دارند.

در مورد فرزندخواندگی نیمه باز، امکان تماس بین والدین و والدین خوانده وجود دارد. با این حال، این یک تماس در قالب یک ملاقات شخصی است که توسط آژانس مسئول فرزندخواندگی ترتیب داده می شود. چنین جلسه ای به والدینی که از تولد خود چشم پوشی می کنند، این امکان را می دهد تا اولین تصور را از والدین پذیرنده دریافت کنند. این شکل از فرزندخواندگی همچنین امکان تماس بین والدین و والدین فرزندخوانده را فراهم می کند، به عنوان مثال برای تبادل عکس، نامه و موارد مشابه. با این حال، این امر به صورت ناشناس از طریق آژانس قرار دادن امکان پذیر است.

از سوی دیگر، فرزندخواندگی باز با شکل اخیر تفاوت دارد که بین والدین متولد شده و والدین فرزندخوانده تماس باز وجود دارد. علاوه بر مکالمه شخصی، تبادل داده هایی مانند نام و آدرس نیز وجود دارد. این نوع شکل مخصوصاً زمانی رایج است که یک کودک در حال حاضر تحت سرپرستی خانواده است و والدین متولد این کودک، کودک را برای فرزندخواندگی می‌سپارند.

برخی از این شرکت های حقوقی دارای وکیل متخصص در قانون فرزندخواندگی هستند. اکثر وکلای فرزندخواندگی فرآیند قانونی را انجام می دهند، اما والدین بالقوه تولد را برای مشتریان خود پیدا نمی کنند، و آنها را به یک حرفه ای ایده آل برای فرآیندهایی مانند فرزندخواندگی ناتنی، نسبی و شناسایی شده تبدیل می کند. وکلای متخصص ما در مورد فرزندخواندگی به همه کسانی که ممکن است در یک پرونده فرزندخواندگی دخیل باشند - از جمله پذیرندگان احتمالی، کودکان، سرپرستان کودکان، والدین مادرزادی و سایر بستگان، مشاوره و نمایندگی ارائه می دهند. آنها همان خدمات تخصصی، با تجربه و دلسوزانه را به مشتریانی که به صورت خصوصی پرداخت می کنند یا واجد شرایط کمک حقوقی هستند، ارائه می دهند.

بررسی کنید که سایر مشتریان در مورد تیم جنیفر فیرفکس در قسمت گواهی این وب سایت چه گفته اند. جنیفر یک وکیل شناخته شده و موفق فرزندخواندگی و ART است که دارای مجوز در مریلند، ویرجینیا و ناحیه کلمبیا است. او تجربه ای در کمک به مشتریان در اکتشاف گزینه های فناوری باروری و کمک به آنها بدون توجه به پویایی خانواده شما دارد. اگر شما والدین فرزندخوانده هستید یا قصد دارید، او می تواند والدین آینده نگر را در هر مرحله از سفر راهنمایی کند تا به تکمیل خانواده آنها کمک کند. او در مورد همه گزینه‌های فرزندخواندگی مشاوره حقوقی ارائه می‌کند و به یافتن راه‌های موجود در یافتن والدین، جانشین‌ها، والدین مورد نظر و در صورت تمایل، کار با یک آژانس معتبر و دارای مجوز فرزندخواندگی کمک می‌کند.

ما با پشتکار و کارآمد تلاش می کنیم تا به خانواده ها کمک کنیم تا این مرحله مهم را با کمترین تاخیر و اختلاف نظر ممکن تکمیل کنند. اگر به فرزندخواندگی خصوصی شارلوت علاقه دارید، وکلای حقوق خانواده در گروه حقوقی Epperson، PLLC وکالت با تجربه ارائه می دهند. وکلای ما نحوه کار با سیستم دادگاه خانواده را می‌دانند و می‌توانند شما را در این فرآیند راهنمایی کنند، اطمینان حاصل کنند که مدارک به درستی بایگانی شده‌اند، و در کنار شما هستند – در راستای منافع خانواده‌تان کار می‌کنند. در مریلند، چندین مسیر می تواند منجر به یک فرزندخواندگی موفق شود.

در فرآیند فرزندخواندگی، حقوق والدین والدین بیولوژیک با واگذاری حقوق و مسئولیت‌های والدین به والدین خوانده پایان می‌یابد. پس از طی مراحل، فرزند خوانده باید به عنوان فرزند والدین خوانده تلقی شود. قبل از جلسه استماع باید به والدین، نماینده قانونی یا آژانس فرزندخواندگی که بر فرزندخواندگی نظارت می‌کند اطلاع داده شود.

ثبت به عنوان یک مشارکت خانگی به خودی خود باعث ایجاد رابطه والدین بر اساس قانون نمی شود. تنها فرزندخواندگی از سوی والد دوم/ناتنی می‌تواند حقوق و مسئولیت‌های یک والدین قانونی را اعطا کند. فرآیند فرزندخواندگی خصوصی می‌تواند راهی فوق‌العاده برای گرد هم آوردن خانواده‌های دوست‌داشتنی باشد که مایلند خانواده‌ای با فرزند نیازمند تشکیل دهند. با این حال، پیامدهای قانونی زیادی برای تصمیم به اتخاذ وجود دارد و روال قانونی ممکن است پیچیده باشد. طرفین در یک فرزندخواندگی خصوصی زمان، پول و انرژی عاطفی قابل توجهی را برای این فرآیند سرمایه گذاری می کنند. خانم اوندریزک و تیمش اطمینان حاصل می کنند که فرآیند به طور کامل توضیح داده شده است و تمام اسناد مورد نیاز با دقت و دقت تهیه شده اند تا از روند روان و نتیجه موثر اطمینان حاصل شود.

در یک فرزندخواندگی مستقل، والدینی که به دنیا می‌آیند، اوراقی را امضا می‌کنند که به والدین خوانده اجازه می‌دهد تا حضانت قانونی و فیزیکی نوزاد را از بیمارستان بر عهده بگیرند. این بدان معناست که مادر متولد شده مجبور نیست حقوق والدین خود را به یک آژانس فرزندخواندگی دارای مجوز که پس از آن حضانت قانونی کودک را بر عهده می گیرد، رها کند. رضایت والدین یکی دیگر از جنبه های حیاتی فرزندخواندگی در آلمان است. در اینجا، تیم ما اطمینان حاصل می کند که رضایت ارائه شده مطابق با الزامات قانون آلمان است و از بروز دعاوی یا اختلافات قانونی در آینده جلوگیری می کند. در نهایت، در طول فرآیند فرزندخواندگی، اصطلاح "بهترین منافع کودک" نقش بسیار زیادی در نحوه تصمیم گیری ایفا می کند.

پذیرش های بین ایالتی که نوادا را شامل می شود

با یک فرزندخواندگی بسته و مستقل، هیچ تماسی بین والدین متولد شده و والدین خوانده وجود ندارد. در عوض، یک شخص ثالث - مانند یک وکیل فرزندخواندگی بالتیمور - می‌تواند به عنوان یک واسطه عمل کند و همچنین برای تکمیل پرونده‌های مربوطه لازم برای نهایی کردن فرزندخواندگی کار کند. قرارگیری رسمی در میشیگان یک قرار دادن فرزندخواندگی است که توسط دادگاه تأیید شده است.
جهت مطالعه مقاله ی دیگری در زمینه مشاوره حقوقی این سایت کلیک کنید
اگرچه قرارگیری رسمی نیازی به یک استقرار موقت ندارد، اما پس از پایان حقوق والدین و تأیید دادگاه، استقرار موقت به یک مکان رسمی تبدیل می شود. در تگزاس، فرزندخواندگی به دنبال پایان دادن به حقوق والدین مادرزادی یا هر دو والدین متولد شده است. هنگامی که والدین فرزندخوانده درخواست فرزندخواندگی را به دادگاه ارائه دهند، یک مطالعه اجتماعی انجام می شود که طی آن یک مددکار اجتماعی از معیارهای مختلفی برای ارزیابی شایستگی والدین خوانده استفاده می کند.

فرآیند پذیرش می تواند طولانی باشد و فراز و نشیب های زیادی داشته باشد. شرکت ما در طول فرآیند با شما کار خواهد کرد و به شما کمک می کند تا بفهمید چه اتفاقی می افتد و چه چیزی برای حرکت رو به جلو لازم است. در میان بسیاری از موارد دیگر، قوانین فرزندخواندگی در سراسر کشور راه‌های مجاز برای تبلیغ و معرفی والدین فرزندخوانده را تنظیم می‌کند. با این حال، خدمات ما به ایده سنتی تر فرزندخواندگی محدود نمی شود و تیم وکلای آلمانی ما برای فرزندخواندگی مشاوره، پشتیبانی و تهیه اسناد برای همه انواع فرزندخواندگی می کنند. علاوه بر این، وکلای آلمانی ما برای فرزندخواندگی در صورت بروز هرگونه اختلاف حقوقی در طول فرآیند، چه در مورد رضایت اعتراضی یا چه عوارضی با فرزندخواندگی بین‌المللی، به طور ماهرانه از شما نمایندگی خواهند کرد.

وکلای ساحل پومپانو برای فرزندخواندگی مرتبط

این بدان معناست که کودک هنوز این فرصت را دارد که در مورد والدین بیولوژیکی خود چیزی بیابد. قبل از سن 16 سالگی، تصمیم گیری برای بررسی سوابق با والدین خوانده است.

برای کسانی که با روند فرزندخواندگی یا قانون خانواده آلمان آشنایی ندارند، این می تواند یک الزام مبهم باشد. به عنوان کارشناسان حقوق خانواده، وکلای فرزندخواندگی آلمانی ما به شما در مورد اقداماتی که به طور کلی تحت این تعریف در نظر گرفته می شود و اینکه چگونه می توانید درخواست خود را مطابق با آن آماده کنید، به شما توصیه می کنند. فرزندخواندگی می تواند شادی زیادی برای یک خانواده به ارمغان بیاورد و به کودکان کمک کند خانواده هایی پیدا کنند که برای همیشه آنها را دوست داشته باشند. ایالت تگزاس هر سال بیشترین پذیرش را در بین هر ایالت انجام می دهد، که خبر خوبی برای کسانی است که به دنبال پذیرش هستند. در حالی که فرزندخواندگی منبع شادی و جشن است، این یک روند قانونی دقیق و عمداً محتاطانه است که به راهنمایی متفکرانه یک وکیل با تجربه قانون خانواده نیاز دارد.

در یک آژانس فرزندخواندگی، یک کودک توسط یک آژانس دولتی یا خصوصی که دارای مجوز دولتی است، قرار می گیرد. آژانس‌های خصوصی معمولاً توسط والدین یا والدینی که می‌خواهند فرزند خود را به فرزندخواندگی بسپارند، تماس می‌گیرند. یک آژانس خصوصی که معمولاً توسط یک سازمان خیریه یا خدمات اجتماعی اداره می شود، سپس به دنبال یافتن والدین خوانده مناسب می شود. سازمان‌های دولتی، مانند بخش خدمات اجتماعی، کودکانی را که از نظر دادگاه نیاز به کمک دارند و از نظر قانونی آزادند به فرزندخواندگی بپذیرند، قرار می‌دهند. این اقدامات مانع از فرزندخواندگی فرزندی که در یک خانه سرپرست دارای مجوز اقامت دارد توسط والدین خوانده نمی شود.

در این صورت، اطلاعات والدین متولد شده در قفل می ماند، به طوری که هیچ گونه تماسی بین آنها و والدین خوانده میسر نمی شود. با این حال، این تنها زمانی امکان‌پذیر است که کودک به سن 16 سالگی برسد. علاوه بر این، می‌توان به کودک یک چاپ تایید شده از ثبت تولد مطابق § 63 قانون وضعیت شخصی اعطا کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد