ارائه دهنده خدمات حقوقی رایگان

۵۶ بازديد

وکیل‌های غیر وکیل معمولاً در هنگام رقابت با وکیل مخالف یا تجارت با طرف دیگری که وکیل قانونی دارد، در مضیقه هستند. همانطور که در بالا توضیح داده شد، قانون پیچیده است و وکیلی که به نمایندگی از طرف مقابل شما (یا حتی یک طرف غیر متخاصم که با شما قرارداد قانونی منعقد می کند) از این بی عدالتی استفاده خواهد کرد. وکلا برای کمک به پرونده های مشتریان خود به شبکه گسترده ای از متخصصان وابسته هستند. اکثر غیر وکیل‌ها شخصاً انواع حرفه‌ای را که می‌توانند در کشف یا به چالش کشیدن شواهد یا شهادت طرف مقابل کمک کنند، نمی‌شناسند.

اگرچه هر ارائه دهنده خدمات حقوقی رایگان معیارهای خاص خود را برای واجد شرایط بودن دارد، اما شرط رایج این است که فردی که به دنبال خدمات حقوقی است درآمد پایینی داشته باشد. توجه به این نکته مهم است که این ارائه دهندگان خدمات حقوقی رایگان برای هر حوزه کاری ارائه نمی دهند. معمولاً حوزه های عملی که توسط ارائه دهندگان خدمات حقوقی رایگان ارائه می شود عبارتند از قانون مالک- مستاجر، قانون سالمندان، قانون خانواده، قانون مهاجرت و قانون جزا.

چه چیزی در خطر است؟ یک پرونده جنایی ممکن است تعیین کند که آیا شما زمانی را پشت میله های زندان سپری می کنید یا نه، در حالی که یک پرونده مدنی می تواند از نظر مالی به شما آسیب برساند. علاوه بر این، بسیاری از وکلای مدنی وجود دارند که در واقع یک سکه از شما دریافت نمی کنند مگر اینکه در پرونده شما پیروز شوند. همچنین، ممکن است بتوانید به‌عنوان شاکی در یک پرونده مدنی، هزینه‌های حقوقی را مطالبه کنید، بنابراین استخدام وکیل در واقع می‌تواند باعث صرفه‌جویی یا درآمدزایی شما شود. با آموزش مردم در مورد پیچیدگی و منافع رقابتی سیستم حقوقی، ما معتقدیم که لحن جامعه می تواند به آرامی تغییر کند. اولاً، بسیاری از مردم، به ویژه آنهایی که در میانه دعوا هستند، از پیچیدگی و منافع رقابتی که باید برای ایجاد یک سیستم حقوقی عادلانه متعادل و متوازن باشند، ناتوان هستند.

وکیل کسی است که از شخص یا نهادی در دادگاه های مختلف دفاع می کند و در هر موقعیتی که قانون مورد بحث قرار می گیرد به موکل کمک می کند. دلیل اصلی اهمیت وکیل این است که همه انسانها با هم برابرند و هر انسانی سزاوار شانس یکسانی برای احراز عدالت قانونی است. احتمالاً یک وکیل با تجربه مواردی مشابه پرونده شما را دیده است یا حداقل به اندازه کافی می داند تا حدس حساب شده ای در مورد اینکه چگونه ممکن است در محاکمه حل شود. گاهی اوقات تسویه حساب بهترین انتخاب است، در حالی که در موارد دیگر بررسی پرونده شما تا محاکمه منطقی تر است. ممکن است این ضرب المثل را شنیده باشید که "یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند درمان دارد." خوب، استخدام وکیل در بسیاری از موارد به شما کمک می کند تا از سردردهای قانونی احتمالی در این مسیر جلوگیری کنید. آیا واقعاً می دانید که قراردادی که امضا می کنید و چه معنایی برای شما خواهد داشت؟ یک وکیل خواهد شد.

در حالی که وضعیت حقوقی هر فرد متفاوت است، مواقعی وجود دارد که واقعاً باید یک وکیل استخدام کنید. در واقع، عدم همکاری با یک وکیل در موارد خاص می تواند منجر به شکستن توافقات، ادعاهای از دست رفته یا حتی زندان شود. اولا، مشتریان با مجموعه ای از حقایق - یک وضعیت حقوقی خاص - به وکلا مراجعه می کنند.

با این حال، این به هیچ وجه فهرست جامعی نیست و هر جامعه منابع کمک حقوقی خود را دارد. به همین دلیل، مهم است که منابع کمک حقوقی را در ایالت خاص خود بررسی کنید تا از خدمات حقوقی رایگانی که در دسترس شما هستند مطلع شوید. اگر شما یک وکیل نیستید، احتمالاً هیچ شغلی ندارید که در موارد خاص مانند یک وکیل عمل کنید. همچنین، وکلا تمایل دارند در یک یا چند زمینه حقوقی، مانند دفاع کیفری یا قانون مالیات، تخصص داشته باشند. تعداد زیادی از وکلا که خدمات حقوقی آنلاین ارائه می کنند را می توان به تخصص های خاصی تقسیم کرد.

وکیل همچنین حلقه مهمی در دادرسی کیفری است، زیرا عموم مردم معمولاً به وکیلی که تنها نماینده قانونی است که می تواند در دادرسی کیفری منصوب شود، دسترسی ندارند. وکلایی هستند که در ارائه مشاوره حقوقی به مردم برای حل مشکلات ساده روزمره تخصص دارند. این نوع عمل برای نیازهای حقوقی روزمره مردم - تنظیم وصیت نامه، عقد ازدواج، طلاق، تصمیم گیری شخصی دعاوی مدنی در نظر گرفته شده است. ما دلایل متعددی را شناسایی می کنیم که چرا ملاحظات مبتنی بر قدرت نسبی موکل باید در ملاحظات اخلاقی یک وکیل در این راه گنجانده شود. اول، با نامیدن این رویکرد، قضاوت اجتماعی در مورد مشتریانی که بعید به نظر می‌رسد در برابر برتری چنین وکلایی مقاومت کنند، از انتقاد شدید از عدالت – مدل‌های محوری – اجتناب می‌کنیم. از این گذشته، ملاحظات مشتری - قدرت فرصتی برای فشار دادن هنجارهای اخلاقی علیه خود فراهم می کند - منافعی را ارائه می دهد که خطرات اخلاقی را در زمینه های مختلف عمل برمی انگیزد.

جستجوهای فهرست محبوب


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل ملک بازدید نمایید
جرایم می توانند جریمه نقدی و/یا حبس را به همراه داشته باشند و به بخشی از سابقه شما تبدیل شوند که می تواند بر بسیاری از جنبه های زندگی شما تأثیر بگذارد. با توجه به عواقب، تقریباً همیشه ایده خوبی است که یک وکیل استخدام کنید - یا اگر نمی توانید یک وکیل خصوصی کیفری خصوصی بخرید - درخواست یک وکیل عمومی کنید - زمانی که به جرمی متهم شده اید. یک کلیک دورتر امروز با یک وکیل محلی و واجد شرایط در نزدیکی خود ملاقات کنید تا پاسخ های محرمانه و شخصی به سوالات خود دریافت کنید. در واقع، اگرچه وکالت حقوقی خوب ممکن است ارزان نباشد، اما می‌تواند به شما کمک کند تا از موقعیت‌های دشواری مانند طلاق بد، از دست دادن شغل یا نقض DUI رهایی پیدا کنید. خواه قانون خانواده، قانون کار یا افترا، برخی از افراد به کمک بسیار تخصصی در امور حقوقی نیاز دارند و وکلای متخصص می توانند با تخصص خود به آنها کمک، مشاوره و پشتیبانی کنند. وکلا در پرونده های جنایی به عنوان وکیل عمل می کنند تا اطمینان حاصل کنند که وکالت قانونی واجد شرایط برای همه در دسترس است.

حساب شما توسط تامسون رویترز، یکی از معتبرترین ارائه دهندگان پاسخ در جهان، محافظت می شود. با یک وکیل واجد شرایط تماس بگیرید تا مطمئن شوید که حقوق و منافع شما محافظت می شود. اگر وکیل نیستید، ممکن است با مهلت‌ها و پروتکل‌های تکمیل و پر کردن صحیح اسناد قانونی خاص مشکل داشته باشید.

یک طرف استدلال می کند که قانون - مشکلات مرتبط - مستلزم آموزش وکلا و نقش های اجتماعی منحصر به فرد به عنوان انسان است. وکلا باید در تهیه استدلال ها و توصیه های خود هم برای موکلان خود و هم برای خودشان دقیق و دقیق باشند. در واقع، یک وکیل در ایالات متحده به سادگی هر کسی است که در دانشکده حقوق شرکت کرده باشد، و هرکسی که آموزش حقوقی داشته باشد می‌تواند خود را «وکیل» خطاب کند تا زمانی که به افراد دیگر مشاوره حقوقی ندهد. وکلا دارای مدرک حقوق هستند، اما می توانند خارج از حرفه خود نیز وکالت را انتخاب کنند.

طرف مقابل احتمالاً دارای نمایندگی قانونی است

از دایرکتوری وکیل ما دیدن کنید تا وکیلی در نزدیکی خود پیدا کنید که می تواند کمک کند. یک پرونده محکم می تواند به سرعت بدون کمک یک وکیل آموزش دیده و از نظر عاطفی جدا شود. به همین ترتیب، ناتوانی در استخدام وکیل در هنگام شروع یک تجارت، بررسی قرارداد، یا شروع به تلاش های دیگر با عواقب قانونی بالقوه می تواند منجر به دام هایی شود که در غیر این صورت قابل اجتناب هستند. در واقع، دانش‌آموزان ما از خطرات اخلاقی استدلال علیه اثبات گناه در این سناریو آگاه هستند.

یک تشکیل پرونده دیرهنگام یا نادرست می تواند پرونده شما را از مسیر خارج کند، روند قانونی معین را به تأخیر بیندازد یا بدتر از آن - پرونده به طور کلی کنار گذاشته شود. برای مدیریت اسناد برنامه ریزی املاک خود، وارد حساب خدمات و فرم های قانونی خود شوید.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی بانکی به سایت ما مراجعه نمایید
این دانش و تجربه گسترده می تواند برای حل مشکلات دشوار و تکراری اجتماعی به نفع افراد و جوامع مورد استفاده قرار گیرد.

اعتراف به گناه یا اعتراف به تقصیر تنها انتخاب نیست، حتی اگر شواهدی وجود داشته باشد که مستقیماً به شما اشاره کند. وقتی یک وکیل استخدام می کنید، آنها می توانند همه گزینه های شما را توضیح دهند و می توانند به شما کمک کنند حتی قبل از شروع محاکمه از مجازات های بالقوه شدید اجتناب کنید. طرف مقابل استدلال می کند که وکلا نتوانسته اند شکاف عدالت را برطرف کنند و بنابراین اصلاح طلبان باید آن را برطرف کنند. بنابراین، برای اینکه جای خود را به راه‌حل‌های نوآورانه بدهند، نه تنها باید از منشور انحصاری این حرفه دفاع کنند، بلکه باید از آن در رابطه با کار واقعی وکلا و موکلان خود دفاع کنند. ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند.

و اگر فکر می کنید ممکن است به یک وکیل نیاز داشته باشید، این احتمال وجود دارد که حداقل با یک وکیل تماس بگیرید تا ببینید آیا او می تواند کمک کند یا خیر. اگر احساس می کنید که نمی توانید یک وکیل تهیه کنید، می توانید به منابع کمک حقوقی که ممکن است بتواند به شما در شرایط خاص شما کمک کند، نگاه کنید. بخش آیا به وکیل نیاز دارید FindLaw اطلاعاتی در مورد کارهایی که وکلا انجام می دهند و منابع کمک حقوقی در دسترس شما در صورت عدم توانایی مالی برای وکیل خصوصی ارائه می دهد. همچنین می‌توانید فهرست راهنمای اختصاصی ایالتی از منابع کمک حقوقی رایگان و کم‌هزینه و فهرستی برای حوزه‌های مختلف فعالیت‌های حقوقی که وکلای دادگستری می‌توانند روی آن تمرکز کنند، بیابید. در حالی که لزوماً در هر موضوع حقوقی به وکیل نیاز ندارید (مثلاً یک بلیط ترافیک جزئی)، در مواردی وجود دارد که به نفع شماست که وکیل استخدام کنید.

وکلا می دانند چگونه شواهد را به چالش بکشند

آنها می توانند بهتر بفهمند که فقیر، ناتوان یا در اقلیت بودن چیست و در عین حال درک کنند که چگونه تجمیع قدرت و ثروت در شرکت ها، دولت ها و جاهای دیگر سازماندهی و برانگیخته می شود. این حرفه می تواند وکلایی تولید کند که بر اساس سنت «جکسونی» به نظرات و پیشینه هر فرد خدمت کرده و از آن استقبال کنند. با توجه به دسترسی به عدالت، حرفه وکالت می تواند وکیل یا قاضی با درک بهتری از حقوق و وظایف افراد با منشاء قومی، مذهبی، نژادی و قومی مختلف ایجاد کند. دیدگاهی که جامعه ما در زمینه های مختلف (سیاست، فناوری، آموزش، روابط شخصی و حرفه ای و غیره) در حال تحول است. اگر با موقعیت خاصی مواجه شدید که در آن باید دانش عمیقی از قانون داشته باشید، بهتر است به یک متخصص - یک وکیل مراجعه کنید. بنابراین، در زمان انتخاب یک وکیل، بهتر است با یک متخصص که بخش خاصی را درمان می کند، مشورت کنید.

هر گونه تخصص مانع از نیاز به میزان لازم دانش حقوقی در تمام زمینه های حقوقی نمی شود. وکیل حقوقی به هیچ وجه یک وکیل جهانی نیست که مایل به ارائه کمک حقوقی به هر شاخه ای از قانون باشد. ممکن است احساس کنید که به یک وکیل نیاز دارید، اما همچنین احساس می کنید که نمی توانید یک وکیل را بپردازید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد