مشاور حقوقی رهبری Emea

۵۶ بازديد

محسن به طور مرتب سمینارهای استخدامی را به مشتریان در داخل عربستان سعودی و در سطح بین المللی در مورد تحولات اخیر در قانون استخدام و عملکرد عربستان سعودی ارائه می دهد. وکلای جدیدی که پس از فارغ‌التحصیلی به بخش قانون کار و استخدام می‌پیوندند، پرونده‌های خود را شامل چالش‌های مربوط به تصمیمات سازمان اداری شهر، معروف به دادرسی ماده ۷۸، و همچنین اقدامات دادگاه ایالتی، اختصاص می‌دهند. به طور معمول، رسیدگی به ماده 78 در پاسخ به اعتراض یک کارمند شهر به تصمیم اداری اتخاذ شده توسط یک سازمان شهری، از جمله اعمال هزینه های انضباطی، خاتمه استخدام یا انتقال یا جابجایی در سازمان انجام می شود. رسیدگی به دادرسی ماده 78 به وکلای جدید این فرصت را می‌دهد تا با سیاست‌ها و رویه‌های آژانس‌های موکل وزارت حقوق و رویه دادگاه ایالت نیویورک آشنا شوند. همچنین به وکلای جدید، اقدامات دادگاه ایالتی اختصاص داده می‌شود، که معمولاً تحت قوانین حقوق بشر ایالتی و شهری که ادعای تبعیض و/یا انتقام‌جویی دارد، انجام می‌شود. وکلای جدید از نزدیک با سرپرستان در توسعه استراتژی پرونده همکاری می کنند، اما در نهایت مسئول رسیدگی به پرونده های خود به صورت روزانه هستند.

اکنون و برای مشاوره حقوقی رایگان در مورد حقوق خود در محل کار با وکلای کار ما تماس بگیرید. آیا اختلاف شغلی در فلوریدا یا کالیفرنیا دارید که نیاز به دعوی قضایی دارد؟ شرکت ما به شهرت خود می بالد که با صلاحیت پرونده هایی را برای کارفرمایان و کارمندان در زمینه قانون کار و کار مطرح می کند. ما در موارد تبعیض، آزار و اذیت، تلافی، عدم رقابت، فسخ نادرست، قراردادهای کاری، افشاگر و موارد دیگر نمایندگی ارائه می دهیم. به عنوان یک مدیر عامل، کارفرما یا مدیر بسیار مهم است که بهترین مشاوره قانون کار را دریافت کنید. چنین کمک های حقوقی در تهیه پیش نویس قراردادهای کاری، ایجاد سیاست های ضد تبعیض، طراحی توافق نامه های خاتمه کار و درک حقوق و تعهدات خود بسیار مهم است. صرف نظر از اینکه در کدام صنعت هستید، داشتن وکیل حقوقی با بالاترین درجه در گوشه خود مزایای زیادی را به همراه دارد.

بخش قانون کار و استخدام مشاوره و راهنمایی به مدیریت در مورد مسائل مربوط به استخدام و قانون کار، از جمله استانداردهای قانونی برای انجام اقدامات نامطلوب و مبتنی بر عملکرد ارائه می دهد. قوانین مربوط به تبعیض و آزار و اذیت؛ مسائل مربوط به روابط کار، اتحادیه ها، قراردادهای دسته جمعی، مذاکرات، و شکایات؛ و قوانین، مقررات، و سیاست های مربوط به اداره مرخصی و سایر مزایای کارکنان. این عملکرد نمایندگی به داوری ها و میانجیگری های شخص ثالث نیز گسترش می یابد. وکلای بخش به وزارت دادگستری و دفاتر مختلف دادگستری ایالات متحده در نمایندگی آژانس در دادگاه های فدرال کمک می کنند.

درباره دفتر وکیل

اگر در محل کار خود از طرف همکاران یا مدیریت خود با این مشکلات مواجه شدید، توصیه می شود در مورد حقوق و حقوق قانونی خود مطالعه کنید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل الزام به تنظیم سند بازدید نمایید
شرکت ها می توانند با داشتن سیاست ها و رویه های مناسب به این محیط دست یابند. اگر در محل کار تبعیض، قلدری یا آزار جنسی را تجربه کرده اید، به نفع شماست که با یک متخصص حقوقی با تجربه تماس بگیرید، به خصوص اگر به دنبال شکایت علیه کارفرمای خود هستید.

دفتر مشاور حقوقی در مورد کلیه مسائل حقوقی داخلی و بین المللی که در جریان کار این اداره ایجاد می شود مشاوره ارائه می دهد. وکلای محل کار ما به طور منظم در مورد ادعاهای اخراج نادرست، ادعاهای اخراج سازنده، فسخ بدون دلیل، خاتمه به دلیل، مرخصی استرس، اخراج موقت، حقوق اخراج، از جمله سایر موارد قانون کار کمک می کنند. در این بخش، کارآموزان تابستانی معمولاً بین دو تا چهار پاسخ به شکایات دادگاه ایالتی، یا پاسخ یا درخواست اخراج و یادداشت قانونی همراه تهیه می کنند.

برای کمک فوری، امروز با دفاتر ما در ژوپیتر، غرب پالم بیچ، فلوریدا یا لس آنجلس، کالیفرنیا تماس بگیرید. OPLA همچنین طیف کاملی از خدمات حقوقی را به برنامه ها و دفاتر ICE ارائه می دهد.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی مالیاتی به سایت ما مراجعه نمایید
OPLA به پرسنل ICE در مورد مقامات مجری قانون گمرکی، کیفری و مهاجرت، قانون آزادی اطلاعات و قانون حریم خصوصی، اخلاقیات، مسئولیت تحت قانون ادعاهای تخلفات فدرال، و طیف وسیعی از مسائل حقوق اداری، مانند قانون، مشاوره حقوقی و محتاطانه ارائه می دهد. OPLA نماینده آژانس در مقابل هیئت حفاظت از سیستم های شایستگی، کمیسیون فرصت های شغلی برابر، و هیئت تجدید نظر قرارداد است. وکلای OPLA در پیگرد قضایی پرونده های ICE و دفاع از مقامات ICE در دادگاه فدرال حمایت اساسی از وزارت دادگستری ارائه می کنند. در Blumenthal Nordrehaug Bhowmik De Blouw LLP، وکلای استخدامی ما در سن دیگو، وکلای استخدامی لس آنجلس و وکلای کار در سانفرانسیسکو می‌دانند که مقابله با شرکت‌هایی که قوانین کار کالیفرنیا را نقض می‌کنند، چقدر می‌تواند برای کارمندان دشوار باشد.

مشاور حقوقی رهبری Emea

دفتر وکیل دومین بخش بزرگ دعاوی در دولت فدرال ایالات متحده است که حدود 500 وکیل در دفاتر ملی و منطقه ای دارد. وکیل کار دارای اختیارات مستقلی برای طرح دعوی قضایی برای اجرای 180 قانون محل کار فدرال است. این موقعیت یک منصوب رئیس جمهور است که نیاز به تایید سنا دارد و در سطح IV برنامه اجرایی پرداخت می شود.

مهار مهاجران، عملیات ضد تروریسم و ​​دفاع، ایمنی دریایی و تسهیل تجارت دریایی، و حفاظت از منابع زنده دریایی و محیط زیست؛ عدالت نظامی؛ دعاوی و دعاوی؛ قانونگذاری و تدوین قوانین؛ قانون محیط زیست؛ کمک حقوقی؛ و خرید سیستم های اصلی وکیل عمومی مسئول مدیریت، هماهنگی و هدایت برنامه دعاوی اجرایی کمیسیون است. او همچنین راهنمایی و مدیریت کلی را برای تمام اجزای OGC، از جمله واحدهای حقوقی دفتر میدانی ارائه می دهد. در هدایت برنامه دعوی قضایی، وکیل عمومی مسئول توسعه راهبردهای دعوی قضایی است که برای دستیابی به حداکثر انطباق با قوانین فدرال منع تبعیض در استخدام طراحی شده است. وکیل عمومی پرونده هایی را برای طرح دعوی به کمیسیون توصیه می کند و سایر پرونده ها را برای تشکیل پرونده تحت اختیارات تفویض شده بر اساس طرح اجرای ملی کمیسیون در سال 1996 به مشاور عمومی تأیید می کند. (وکیل عمومی برخی از اختیارات دعوی تفویض شده خود را به وکلای منطقه ای مسئول واحدهای حقوقی میدانی تفویض کرده است؛ به بخش IV قسمت 2 کتابچه راهنمای کاربر مراجعه کنید.) مشاور عمومی همچنین به طور منظم در مورد فعالیت های دعوی از جمله به کمیسیون گزارش می دهد.

آنها همچنین با مقامات وزارتخانه بر روی ابتکارات قانونی و پیش نویس و تفسیر قوانین داخلی، مقررات دپارتمان، دستورات اجرایی و سایر اسناد قانونی کار می کنند. آنها نماینده یا به نمایندگی از ایالات متحده در جلسات سازمان ها و کنفرانس های بین المللی و بسیاری از برنامه های سازمان ملل متحد کمک می کنند و نماینده ایالات متحده در دادگاه های بین المللی مانند دیوان بین المللی دادگستری و ایران و ایالات متحده هستند. هیئت حفاظت، کمیسیون فرصت های برابر استخدام و در اختلافات قراردادی، هیئت های تجدید نظر قرارداد. ماموریت دفتر مشاور عمومی EEOC این است که به نمایندگی از کمیسیون برای دریافت تسهیلات برای قربانیان تبعیض شغلی و اطمینان از انطباق با قوانینی که EEOC موظف به اجرای آن است، دعوا کند.

مسائل مطرح شده در دعاوی که ممکن است بر سیاست کمیسیون تأثیر بگذارد، و به رئیس و کمیسیونرها در مورد استراتژی دادرسی، سیاست های آژانس و سایر مواردی که بر اجرای قوانین در محدوده اختیارات کمیسیون تأثیر می گذارد، مشاوره می دهد. این سند مواردی از قبیل شرح شغل، نرخ دستمزد، شروع رابطه استخدامی، ساعات کار، دوره تعطیلات، محل کار، مرخصی والدین، مهلت اعلان و سایر موارد از قبیل عدم رقابت و بندهای محرمانه را بیان می کند. در عمل، استفاده از قراردادهایی که به طور غیر کارشناسی تنظیم شده اند، اغلب می تواند یکی از دلایل رایج اختلافات بین کارمندان و کارفرمایان باشد. قراردادهای کار توسط چندین قانون آلمان، با مقررات مربوط به مرخصی سالانه، حفاظت از زایمان و دوره های اطلاع رسانی تنظیم می شود. اگر فکر می کنید که کارفرمای شما قرارداد کاری شما را نقض کرده است، یا اینکه مقرراتی در قرارداد وجود دارد که باید مورد اعتراض قرار گیرد، توصیه می شود از یک مشاور حقوقی حرفه ای استفاده کنید. قانون کار سوئیس در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار لیبرال است، یعنی آزادی زیادی وجود دارد.

تجربه ما در دعاوی حقوقی کار و کار به ما امکان می دهد دیدگاه منحصر به فردی را برای درک آنچه که هر دو طرف نیاز دارند، ارائه خدمات حقوقی برای کارمندان و کارفرمایان، درک کنیم. علاوه بر این، ما نمایندگی و مشاوره برای فعالیت های پزشکی و سایر افراد در صنعت مراقبت های بهداشتی ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها با قوانین و مقررات سختگیرانه ای که به آنها متعهد هستند مطابقت دارند. ما همچنین راهنمایی هایی را برای مشاغل غیر بهداشتی ارائه می دهیم تا مطمئن شوند که مطابق با HIPAA هستند.

ناندا به عنوان وکیل کار، مشاور حقوقی اصلی در مورد مقررات، سیاست‌ها و دعاوی حقوقی برای اجرای قوانین کار و استخدام خواهد بود. او همچنین مسئول ارائه مشاوره به مارتی والش، وزیر کار برای اطمینان از اجرای هموار دستور کار محل کار کاخ سفید خواهد بود. محدودیت ها، تجدید ساختار و تعدیل نیروها، اختلافات کاری، و طرح های تشویقی کارکنان. او همچنین در مشاوره در مورد مسائل استخدامی در معاملات شرکتی از جمله خرید سهام و دارایی تجربه دارد.

معمولاً، این پاسخ‌ها و/یا درخواست‌های متقابل در پاسخ به اعتراض یک کارمند شهر به تصمیم اداری اتخاذ شده توسط یک آژانس شهری، از جمله اعمال هزینه‌های انضباطی، خاتمه کار یا انتقال یا جابجایی در آژانس خواهد بود. کارآموزان تابستانی همچنین ممکن است در پاسخ به چالش تصمیم داور برای خاتمه دادن به معلم مدرسه دولتی پس از یک دادرسی داخلی و شبه قضایی، مقالاتی را تهیه کنند. کارآموزان تابستانی معمولاً به وکلای دادگستری در تحقیق و نوشتن درخواست‌های دادگاه فدرال، از جمله درخواست‌های قضاوت خلاصه و درخواست‌های اخراج کمک می‌کنند.

علاوه بر این، وکلای جدید می‌توانند انتظار داشته باشند که با یک وکیل ارشد در بخش در مورد پرونده‌هایی که در دادگاه فدرال مطرح می‌شوند کار کنند تا قبل از پذیرش در ناحیه‌های شرقی و جنوبی، در معرض رویه دادگاه فدرال و قوانین قضایی قابل اجرا قرار گیرند. به عنوان یک شرکت حقوقی با خدمات کامل، وکلای ما می توانند تمام کمک های مورد نیاز در رابطه با قانون مهاجرت - ویزا، مجوز کار و غیره - و جنبه های قرارداد کاری چنین حرکتی را ارائه دهند. علاوه بر این، ما می توانیم از کارمندان در برابر تله های مالیاتی و مشکلات تامین اجتماعی محافظت کنیم.

LMS همچنین مسئول نگهداری و به روز رسانی دفترچه راهنمای وکلای منطقه است. LMS گزارش ماهانه ای را تهیه و توزیع می کند که تمام تصمیمات دادگاه در مورد شایستگی ها، محاکمات انجام شده و تسویه حساب های مهم را خلاصه می کند. به عنوان یک کارمند که درگیر یک اختلاف حقوقی با کارفرمای خود هستید، به نفع شماست که بهترین مشاوره را دریافت کنید. کارفرمای شما پس از رسیدگی به پرونده در موقعیت قوی تری قرار خواهد گرفت. با این حال، داشتن یک متخصص خبره در قانون کار در کنار شما، موضوع را دوباره متعادل می کند.

داشتن خط مشی ها، رویه ها و حمایت قانونی مناسب نیز انگیزه کارکنان شما را در محل کار افزایش می دهد. مهمترین تصمیمی که کارمندان باید بگیرند این است که برای مشاوره حقوقی رایگان با کدام موسسه حقوقی کار تماس بگیرند. در Blumenthal Nordrehaug Bhowmik De Blouw LLP، وکلای قانون استخدام ما منابع و تجربه‌ای را در اختیار دارند که شرکت‌ها در طرح دعوی از آن ترس دارند.

استخدام های جدید از دانشجویان سال سوم حقوق، کارمندان قضایی، و وکلای شاغل از سایر آژانس های فدرال و بخش خصوصی جذب می شوند. این دفتر همچنین تقریباً دوازده کارآموز تابستانی و همچنین 20 تا 25 کارورز خارجی را تحت برنامه کار مطالعه استخدام می کند. عملکرد عالی تحصیلی، توانایی تحلیلی، مهارت های نوشتاری، افتخارات یا دستاوردهای ویژه، تجربه حرفه ای، انتشارات و فعالیت های فوق برنامه مربوطه از ملاحظات مهم در همه انتخاب ها هستند. این دفتر درخواست های افراد با علاقه یا تجربه در کار عمومی را تشویق می کند.

وکلای کار ما اطمینان حاصل می کنند که وقتی شرکت ها قوانین کار کالیفرنیا را نقض می کنند، مشتریان ما تمام دستمزدی را که بدهکار هستند دریافت می کنند. این موقعیت در اداره سرمایه انسانی، بخش مشاور استخدامی دفتر اجرایی در بخش ضد تراست قرار دارد. EXO یک دفتر بسیار پویا و سریع است که خدمات مدیریت حرفه ای را ارائه می دهد که افراد و ماموریت های ATR را تامین می کند. در داخل EXO، بخش مشاور استخدام مشاوره حقوقی را به مقامات ارشد و سرپرستان بخش در مورد امور فدرال کار و قانون استخدام آموزش می دهد.

موارد به طور موثر، کارآمد و مطابق با استانداردهای بین المللی حقوق بشر، تحت نظارت مستقیم رئیس حاکمیت قانون بخش ابعاد انسانی. شما از نزدیک با مشاوران حقوقی حاکمیت قانون در دفتر مرکزی و افسران حقوقی ملی در دفاتر ساحوی برای ارزیابی نیازها و چگونگی کمک به فرآیندهای موجود در بخش عدالت برای اطمینان از رسیدگی موثر جنایات جنگی همکاری خواهید کرد. علاوه بر این، شما همچنین به رئیس دولت قانون در حصول اطمینان از یک رویکرد استراتژیک هماهنگ به موضوعات جنایات جنگی، از جمله از طریق همکاری با سایر ادارات و همتایان خارجی، کمک خواهید کرد. وکیل کار، مدیر ارشد حقوقی DOL است و بر کارکنانی متشکل از 500 وکیل در سراسر کشور نظارت دارد. دفتر وکالت علیه کارفرمایان به دلیل نقض قوانین فدرال مختلف شکایت می کند، DOL را در دادگاه های تجدید نظر نمایندگی می کند و در مورد سیاست گذاری مشاوره ارائه می دهد.

به عنوان یک کارفرما، هنگام برقراری ارتباط با کارمندان خود، مسئولیت های قانونی دارید. تجاوز نکردن از تعهدات قانونی خود بهترین راه برای جلوگیری از بروز اختلافات حقوقی است. وکلای ما همچنین به مدیران عامل و سایر مدیران در مورد طراحی خط مشی ها و رویه ها در محل کار مشاوره می دهند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد