وکلای حقوق خانواده

۵۸ بازديد


جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت وکیل طلاق بازدید نمایید
در تسویه حساب های مالی، هیچ «قاعده سرانگشتی» ساده ای وجود ندارد، زیرا هیچ دو رابطه مالی هرگز یکسان نیستند. این امر یافتن راه حلی را دشوار می کند که برای همه افراد درگیر مناسب باشد - از جمله نحوه تقسیم درآمد و دارایی و تنظیم ترتیبات حمایت از فرزند یا همسر. اگر هر دو یا هر دو شریک دارایی یا دارایی های سرمایه گذاری، دارایی های خارج از کشور یا منافع تجاری داشته باشند، اوضاع می تواند حتی پیچیده تر شود. چه در حال جدایی از شریک زندگی خود باشید، چه شرایط رابطه فعلی خود را به توافق برسانید یا به منافع فرزندان خود توجه کنید، یافتن وکیل با تخصص مناسب برای حمایت از شما در این فرآیند بسیار مهم است. وکلای خانواده ما می توانند به شما کمک کنند تا از قبل برنامه ریزی کنید، ترتیبات را رسمی کنید و اختلافات را هر چند پیچیده و پیچیده حل کنید.

وکلای حقوق خانواده دیکنسون رایت عمیقاً به مشتریان ما اهمیت می دهند. ما به نمایندگی از مشتریان متنوع افتخار می کنیم و برای هر فردی که نمایندگی می کنیم به عنوان تنها مشتری خود ارزش قائلیم. مشتریان ما شامل حرفه ای ها، سرگرمی ها، چهره های ورزشی و سایر افرادی هستند که می توانند از دانش و تجربه وکلای ما بهره مند شوند.

چرا قانون خانواده استو؟

وقتی ممکن است امنیت مالی و روابط شما با فرزندانتان در خطر باشد، نباید به تنهایی این کار را انجام دهید. وکیل خانواده یک وکیل دارای مجوز است که مشکلات حقوقی بین اعضای یک خانواده را مدیریت می کند. این موارد ممکن است شامل موارد طلاق، فرزندخواندگی، سرپرستی و رهایی باشد. آنها مسئول نظارت بر املاک خانواده، نظارت بر جلسات میانجیگری و ارائه مشاوره حقوقی هستند. پس از قبولی در آزمون وکالت، وکلای خانواده آینده اغلب با سازمان‌های غیرانتفاعی، شرکت‌های کوچک تا متوسط ​​یا سازمان‌های دولتی کار می‌کنند. برای مثال، انجمن‌های ایالتی یا منطقه‌ای که از بازماندگان خشونت خانگی حمایت می‌کنند، ممکن است وکلایی با سابقه حقوق خانواده استخدام کنند.

طلاق بدون عیب: الان کجا هستیم؟

در چنین مواقعی یکی از والدین می تواند فرزند خود را به کشور دیگری بیاورد و به روش توافق شده او را برنگرداند. برخی از والدین ممکن است سعی کنند با دور نگه داشتن فرزندشان از آلمان، با توافقنامه های حضانت مخالفت کنند. چنین حرکتی می تواند باعث ناراحتی والدین دیگر و کودک یا فرزندان درگیر شود.

همچنین اگر نگران هستید که فرزندانتان بدون رضایت شما به خارج از کشور برده شوند، می توانیم کمک کنیم. تیم حقوق خانواده بیرکتز قدردانی می کند که شکست ازدواج یا رابطه می تواند یکی از آسیب زاترین رویدادها در زندگی یک فرد باشد. این مسائل پیچیده نیازمند وکلای خانواده است که می دانند چه کاری انجام می دهند، و شما می دانید که می توانید اعتماد کنید. وکلای خانواده با رتبه برتر ما در ونکوور در زمینه حقوق خانواده بسیار باتجربه هستند و توسط مشتریان امتیاز بالایی دارند. در حالی که زوج های غیر متاهل در صورت جدایی از حمایت های مشابهی با زوج های متاهل برخوردار نیستند، در مواردی که بچه دارند یا نداشته باشند، کمک های قانونی وجود دارد.

در پرونده های پیچیده طلاق، مشتریان از تیم اختصاصی ما متشکل از وکلای خانواده که دانش عمیقی از قوانین مربوط به اموال، ارزیابی های تجاری، حمایت، حضانت فرزند، و مسائل مربوط به زمان والدین دارند، بهره مند می شوند. هر مورد، هر خانواده منحصر به فرد است و ما آماده ایم تا وسعت تجربه و دانش خود را در خدمت شما قرار دهیم. همانطور که از این اصطلاح پیداست، وکلای خانواده بر مسائلی تمرکز می کنند که بر خانواده ها تأثیر می گذارد.

جستجوی یک تسویه حساب مالی قابل قبول دو طرف می تواند یک فرآیند دردناک، پرهزینه و طولانی باشد. این موارد به طور قابل توجهی در زمانی که مسائل قضایی در دسترس هستند، چند برابر می شوند. تیم کارشناسان ما برای راهنمایی مشتریان در این زمان های آزمایشی در دسترس هستند.

اگر خشونت خانگی را تجربه می کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. همچنین زمانی که آن عزیز دیگر قادر به مراقبت از خود نیست، به سرپرستی یک عزیز کمک می کنیم. قانون خانواده یک حوزه احساسی است که نیاز به وکلایی دارد که به ماهیت مسائل روابط داخلی و تأثیر آنها بر همه طرف های آسیب دیده، به ویژه کودکان حساس باشند. در Dickinson Wright، هدف ما همیشه کمک به مشتریانمان برای حل مشکلات است، نه ایجاد یا تشدید آنها.

افرادی که دارای مدارک و تجربه لازم هستند ممکن است آموزش قانون خانواده را نیز تجربه ای ارزشمند بدانند. قانون خانواده بر یافتن راه حل برای مسائل مربوط به روابط حقوقی اغلب پیچیده تمرکز دارد. به همین دلیل، قانون خانواده می‌تواند شامل کار با گروه‌های مختلف از کودکان گرفته تا سالمندان و هر گروه دیگری در این بین باشد. از آنجایی که قانون خانواده به برخی از جنبه‌های بسیار شخصی زندگی مشتری مربوط می‌شود، می‌تواند یکی از احساسی‌ترین حوزه‌های حقوقی باشد. در صورت شکست ازدواج، کارشناسان متعهد ما در زمینه ازدواج آماده هستند تا روند را تسهیل کنند. ما در زمینه حل و فصل اختلافات جایگزین آموزش دیده ایم و در صورت لزوم با هر پرونده با حساسیت برخورد می کنیم.

ما در یافتن راه حل برای مشکلات دشوار و محافظت از مشتریان در هر انجمنی، از مذاکره گرفته تا دعوا، برتر هستیم. من فکر می‌کنم خیلی خوب است که به این نکته اشاره می‌کنید که اگر بقیه نیز از وکیل خانواده استفاده می‌کنند، باید از وکیل خانواده استفاده کنیم. دوستم اخیراً درباره دعوای خانواده اش بر سر شهرک سازی با من صحبت می کرد. من فکر می کنم که آنها به زودی برای حل اختلاف خود به کمک وکلای خانواده نیاز دارند. قابل درک است که شما نیاز به استخدام یک وکیل حقوقی خانواده دارید، به خصوص اگر با اختلافات درگیر هستید و طرف مقابل مشاور حقوقی خود را استخدام می کند.

من متوجه خواهم شد که چگونه با کمک مشاوره حقوقی، این شانس شما را برای رسیدن به هدف شخصی خود افزایش می دهد. چه برای حضانت و چه برای مالکیت دارایی مبارزه می کنید، همیشه بهترین کار این است که به دنبال مشاوره حرفه ای قابل اعتماد باشید. وکیل خانواده مسئول رسیدگی به مسائل حقوقی است که بین اعضای یک خانواده ایجاد می شود. آنها نماینده مشتریان در دادگاه برای پرونده های بحث برانگیز در مورد طلاق و خشونت خانگی هستند، اما همچنین بر املاک خانواده نظارت می کنند و در زمینه هایی مانند فرزندخواندگی و سرپرستی مشاوره ارائه می دهند. اگر طلاق، اختلاف در مورد حضانت فرزند یا هر موضوع دیگری در قانون خانواده دارید، باید قویاً به فکر استخدام یک وکیل باشید تا به شما در محافظت از منافع خود کمک کند. این امر به ویژه در صورتی که موضوع مورد مناقشه باشد صادق است، اما اگر رابطه شما با همسر، همسر سابق یا هم‌والدین دوستانه باشد، بازنمایی حرفه‌ای همچنان می‌تواند تفاوتی ایجاد کند.

ما همچنین در قراردادهای رابطه ای تخصص داریم که به مشتریان کمک می کند تا جنبه مالی ازدواج یا زندگی مشترک خود را برنامه ریزی کنند. تیم وکلای خانواده ما می توانند در مورد انواع قراردادهای رابطه مشاوره دهند. ما تیمی تازه و پرانرژی از وکلای خانواده و وکلای خانواده هستیم که دانش و تجربه فراوانی در زمینه حقوق خانواده دارند. مشتریان ما به شما خواهند گفت که ما یکی از بهترین شرکت های حقوقی بوتیک در پرث هستیم. با افزایش ازدواج‌هایی که شامل شرکای ملیت‌های مختلف می‌شوند، خطر کودکان ربایی بین‌المللی نیز افزایش می‌یابد.

در چنین مواردی، مشورت با یک وکیل خانواده با تجربه در مورد اقدامات احتمالی ضروری است. شما باید وکیلی استخدام کنید که تجربه قابل توجهی در رسیدگی به مسائلی که در پرونده شما تصمیم گیری می شود داشته باشد. به عنوان مثال، اگر انتظار دارید بر سر حضانت فرزندانتان درگیری شود و والدین دیگر آنها در ایالت یا کشور دیگری زندگی می کنند، باید وکیلی را استخدام کنید که در موارد مربوط به حضانت بین ایالتی یا بین المللی کودک با تجربه باشد.

ما همیشه گزینه‌های حل اختلاف جایگزین و استفاده از میانجیگری، قانون مشترک، مذاکره به رهبری وکیل یا داوری را برای حل مشکلات شما بدون رسیدگی دادگاه در نظر خواهیم گرفت. اگر نیاز دارید به دادگاه بروید، ما مطمئن خواهیم شد که یک تیم عالی در کنار خود دارید. در Stowe Family Law، ما تنها شرکت حقوقی ملی هستیم که با بزرگترین تیم وکلای متخصص خانواده بریتانیا به امور خانواده اختصاص دارد. خشونت خانگی موضوعی است که می‌تواند منجر به عواقب جدی و بیش از قربانی مستقیم شود. خشونت خانگی بر همسر، شریک زندگی و فرزندان و همچنین نزدیکترین افراد به آنها تأثیر می گذارد.

گری یان گری یک وکیل خانواده ماهر و وکیل حقوقی ماهر است که دارای صلاحیت دوگانه در استرالیا و بریتانیا است. آموزش حقوقی گسترده او زمانی ارزشمند است که مسائل حقوقی خانواده بر جنبه های دیگر زندگی مشتریان تأثیر بگذارد. کیت تراجفسکی کیت تراجفسکی در سال 2007 از دانشگاه موناش با افتخار فارغ التحصیل شد و قبل از اینکه مقالات کارمندی خود را در یک شرکت تجاری متوسط ​​در CBD بپذیرد. او یک شریک و متخصص معتبر در حقوق خانواده در Coote Family Lawyers است. شارلوت گدس مهارت های تحلیلی قوی شارلوت گدس و درک فرآیند قانونی او را قادر می سازد تا مشتریان خود را از طریق گزینه های موجود در چارچوب قانونی راهنمایی کند و آنها را مطابق با آن توصیه کند. سوزان جونز شریک و رئیس برنامه ریزی املاک در Coote Family Lawyers است و بیش از 30 سال تجربه در زمینه ویلز دارد.

برخی از مشتریانی که برای اولین بار در مورد مشکلات روابط خود به ما مراجعه می کنند، ممکن است ایده خوبی از نتیجه ای که می خواهند به دست آورند، داشته باشند. بخشی از کار ما ارائه مشاوره روشن درباره حقوق خانواده در مورد فرآیندهای حقوقی مختلفی است که در دسترس هستند - میانجیگری، همکاری، مذاکره سازنده و مراحل دادگاه. درک این رویکردهای مختلف بسیار مهم است تا بتوانید انتخابی آگاهانه و مناسب برای خود داشته باشید. هنگامی که این متخصصان به عنوان میانجی خانواده کار می کنند، وظیفه آنها کمک به طرفین برای رسیدن به توافق در مورد پرداخت های حمایتی، تقسیم دارایی، حضانت و دسترسی به فرزندان، یا هر موضوع دیگر مربوط به خانواده است.
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره حقوقی ارث به سایت ما مراجعه نمایید
وکلای خانواده Ourteamof وکالت حقوقی با کیفیتی را که شما نیاز دارید و شایسته آن هستید را ارائه می دهند.

ما می دانیم که رفتن به مسیر قانون مشارکتی برای همه مناسب نیست، اما برای کسانی که وارد این فرآیند می شوند، میزان موفقیت در حدود 85٪ بالا است. بر اساس گزارش کمیسیون دسترسی به عدالت دی سی، 83 درصد از شاکیان و 93 درصد از پاسخ دهندگان در طلاق، حضانت، و پرونده های متفرقه به طور رسمی در دادگاه خانواده دادگاه عالی دی سی ظاهر می شوند. بر اساس همین گزارش، 97 درصد از پاسخگویان پرونده های پدری و نفقه فرزند در دادگاه خانواده فاقد وکالت هستند. وابستگان FLAN خدمات محدودی را به این اصحاب دعوا که در دادگاه خانواده دارای یک موضوع قانون خانواده هستند، ارائه می دهند. با حضور در محل در دادگاه، FLAN به اصحاب دعوا که در روز دادرسی بدون وکیل به FLAN مراجعه می کنند و به خدمات حقوقی فوری نیاز دارند خدمات می دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد