20 معلم آنلاین دبیرستان نزدیک من

۸۰ بازديد

هر سوالی که داشته باشید را می توان به روشی مصلحت آمیز مطرح کرد و هرگز لازم نیست قبل از انجام آن راحت موضوعی را پشت سر بگذارید. همچنین پیوندهایی به منابع آموزشی اضافی برای معلم خصوصی ارائه شده است تا مطالب را به روزرسانی کند یا دانش آموز را معرفی کند. ما بیش از 15 سال است که خدمات تدریس خصوصی دبیرستان را ارائه می دهیم. ما مشتاق ارائه نتایج استثنایی هستیم و هزاران بررسی و بازخورد از والدین و دانش‌آموزانی دریافت کرده‌ایم که از سابقه ما راضی هستند. در طول سال‌ها، ما رویکرد خود را به تدریس خصوصی بهینه کرده‌ایم تا تأثیر خود را بر دانش‌آموز در طول زمانی که با هم داریم به حداکثر برسانیم. عشق من به ریاضیات در نهایت منجر به تدریس مجازی از طریق مدرسه مجازی فلوریدا شد که در آن بیش از 150 ساعت در زمینه های پیش حساب، جبر I، جبر II، هندسه و شیمی تدریس کردم.

ما می خواهیم ببینیم که فرزند شما در تمام جنبه های زندگی - و نه فقط در کلاس درس - بهترین عملکرد خود را دارد. این اشتیاق به خیلی بیشتر از نتایج آکادمیک است که به ما شهرت می بخشد - با صدها بررسی 5 ستاره تأیید شده در Google. من چندین تجربه از کمک به سایر دانش آموزان در زمینه مواد آموزشی و آمادگی آزمون/امتحان داشتم. در مورد تدریس خصوصی، من بر مشارکت فعال و تقویت مثبت تاکید زیادی دارم.

خدمات تدریس خصوصی دبیرستان برای حداکثر پیشرفت

دلایل زیادی وجود دارد، اما تنها چیزی که بیشتر به آن افتخار می کنیم این است که ما را به آنچه هستیم تبدیل می کند. این اقدام معمولی کردن و غیرعادی کردن آن است - کاری که معلمان ما هر روز با دانش آموزانمان انجام می دهند. تفاوت کیمیاگری در این است که ما به چیزی بیش از فقط علامت ها اهمیت می دهیم. این در هر کاری که انجام می دهیم طنین انداز است - از معلمانی که استخدام می کنیم تا دروسی که برنامه ریزی می کنیم.

آندریا: معلم دبیرستان

هیچ گونه اطلاعاتی در مورد دانش آموز نمی تواند توسط معلم بدون رضایت کتبی والدین یا قیم به مربی داده شود. ما جایگزین هایی برای کلاس درس دبیرستان ایجاد می کنیم که دانش آموزان شهر نیویورک را قادر می سازد نقش فعالی در شکل دادن به آموزش خود داشته باشند. مدرسه راهنما یک برنامه چندوجهی یک به یک دبیرستان است که به نیازهای تحصیلی بسیاری از فراگیران - از دانش آموزان با استعداد گرفته تا کسانی که به دنبال موفقیت بیشتر هستند، پاسخ می دهد. هنگامی که دانش آموزان در معرض خطر به دنبال راه های دیگری برای فارغ التحصیلی از دبیرستان هستند، برنامه یک به یک ما تعادل مفیدی از یادگیری سفارشی به همراه تعامل با دانش آموزان دیگر را ارائه می دهد. ما یک جایگزین نوآورانه برای دبیرستان دولتی برای دانش آموزان در معرض خطر ارائه می دهیم.

جلسات مطالعه همچنین می تواند بر روی نقاط ضعف فردی شما متمرکز شود تا کارایی آنها بهبود یابد. مدرسه راهنمایی Thurston فهرستی از معلمان را برای آموزش خانگی نگهداری می کند. تعدادی از افراد فرم هایی را تکمیل و ارسال می کنند که نشان می دهد مهارت هایی برای آموزش دادن به فرزند شما دارند. مدارس دولتی وست‌وود بررسی‌های پیش‌زمینه یا بررسی مدارک تحصیلی افراد غیرکارمندی را که می‌خواهند به‌عنوان معلم خصوصی ثبت شوند، تکمیل نمی‌کند. برخی از معلمان به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرند و توسط دبیرستان شناخته می شوند.

برای آن دسته از دانش‌آموزانی که ترجیح می‌دهند در یک روز و ساعت مشخص توسط یک معلم خصوصی آموزش ببینند، قرار ملاقات وجود دارد. جلسات تدریس خصوصی دبیرستان نیز راهی عالی برای آمادگی برای امتحانات استاندارد است. استانداردهای اصلی اصلی حکم می کند که دانش آموزان در پایان چندین دوره دبیرستان در آزمون شرکت کنند. دانش آموزان دبیرستانی همچنین در آزمون های SAT، ACT و هر موضوعی که ممکن است برای پذیرش در کالج انتخابی خود نیاز داشته باشند، شرکت می کنند. اگر در مورد هر یک یا همه این امتحانات مضطرب هستید، یک معلم دبیرستان ممکن است آزمون‌های تمرینی زمان‌بندی شده را اجرا کند تا به شما ایده دهد که چه انتظاری دارید.

یکی از بهترین چیزها در مورد تدریس خصوصی دبیرستان، انعطاف پذیری آن است. اگر در ریاضیات عالی هستید اما هر زمان که نیاز به نوشتن انشایی داشته باشید دچار تنش هستید، معلم آموزگارتان می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه افکارتان را ترسیم کنید تا کمتر ترسناک شود. از طرف دیگر، اگر با ریاضیات مشکل دارید، معلم شما می تواند با ارائه مسائل تمرینی بیشتر از آنچه کتاب درسی شما ارائه می دهد، به شما کمک کند تا با سرعت خود یاد بگیرید.

همچنین به دانش‌آموزان در اکسل، ویدئوهای سخنرانی و کاربرگ‌های دوره برای بهبود مهارت‌ها، ارائه می‌شود. اکسل 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آموزش آنلاین را بدون پرداخت هزینه اضافی به دانش آموزان متوسطه و دبیرستان ارائه می دهد. پشتیبانی آکادمیک به دانش آموزان کمک می کند تا مطالب دوره آنلاین خود را بیاموزند و تسلط پیدا کنند. ما بسیار فراتر از کتاب درسی می رویم تا با کمک به دانش آموزان برای درک اصول و مبانی هر حوزه موضوعی، به دانش آموزان کمک کنیم تا روی رشد فکری کلی خود تمرکز کنند.

برنامه‌های آموزشی جایگزین و الهام‌بخش ما در خانه، تعالی آموزشی را با آموزش از راه دور ارائه می‌کنند. دانش‌آموزان در حین تکمیل دوره‌ها در داخل یا خارج از محل، از منابع مدرسه کمک آموزشی بهره می‌برند. ما برنامه های آموزش خانگی آنلاین برای دانش آموزان دبیرستانی داریم که ضمن ارائه پشتیبانی، مهارت ها را به چالش می کشند. دانش آموزان از بازخورد بلادرنگ، بارهای دوره سفارشی شده و کلاس های پیشرفته بهره می برند. جایگزین‌های ما برای آموزش سنتی دبیرستان می‌تواند دانش‌آموز دبیرستانی را در نیویورک با دوره‌های سخت‌گیرانه و حجم کاری مناسب مرتبط کند.

برخی دیگر اما جدید هستند و قبلاً استفاده نشده اند و دوره راهنمایی با توانایی های آنها آشنا نیست. شما باید همه مراجع را درخواست و بررسی کنید زیرا مدارس دولتی Westwood این کار را انجام نمی دهند. نام‌ها صرفاً برای کمک به شما در جستجوی معلم خصوصی برای فرزندتان ارائه شده‌اند، و گنجاندن در این فهرست به منزله تأیید مدارس دولتی وست‌وود برای این افراد، مدارک تحصیلی یا توانایی آنها به عنوان معلم نیست.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت آقا اجازه بازدید نمایید
معلمان مدرسه راهنمایی Thurston به دانش آموزان خود آموزش نمی دهند.

مدرسه کمک آموزشی برای دانش آموزان در معرض خطری که در کلاس های تقویتی ثبت نام کرده اند یک به یک کمک می کند. هدف برنامه‌های دبیرستان تقویتی ما کمک به دانش‌آموزان برای رسیدن به شایستگی سطح پایه یا بالاتر در یک یا چند موضوع است. این دانش آموزان از توجه شخصی و تنظیمات کلاس کوچک بهره می برند، زیرا اعتماد به نفس و مهارت های آنها را افزایش می دهند. ما گزینه های جایگزین دبیرستان را برای برآوردن نیازهای دانش آموزان ایجاد می کنیم. خواه این به معنای ارسال معلمان خود به خارج از محل باشد یا برنامه ریزی جلسات تدریس آنلاین برای دانش آموزان دبیرستانی خود، ما متعهد به ارائه یک پایه آموزشی قوی هستیم.
لطفاً جهت دسترسی به لیست بهترین تدریس خصوصی علوم کلیک کنید
دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا با استفاده از گزینه‌های مختلف موجود، به دنبال تدریس خصوصی باشند.

متن انگليسي درباره معلمي

وقتی صحبت از آموزش فرزندان می شود، وجود معلمان ضروری است. آن ها زمان و منابع خود را برای اطمینان از اینکه بچه ها آموزش جامعی دریافت کنند، اختصاص مي دهند. همچنین به آن ها آموزش می دهند که چگونه انتقادی فکر کنند، سؤالات مهم بپرسند و مهارت هایی را توسعه دهند که تا آخر عمر از آن ها استفاده خواهند کرد.

چه کاری برای تقویت مکالمه انجام دهیم؟

 رویداد های اخیر به ما نشان داده است که معلمان چقدر برای ارائه بهترین ها به دانش آموزان خود، چه به صورت حضوری یا از راه دور متعهد هستند.

چه عواملی بر یادگیری زبان تاثیر گذارند؟

1. آموزش چیزی است که زمانی زنده می ماند که آموخته ها فراموش شوند. – بی اف اسکینر.

2. کسی که عاشق تدریس نیست نباید تدریس کند. – مارگارت الیزابت سنگستر

منبع

امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد