اشکال درمانی برای عصبی بودن و آنچه باید انتظار داشت

۱۷ بازديد

در نهایت، درمان عصبی به طور چشمگیری توسط تخصص پیشرفت کرده است، به طوری که درمان الکترونیکی به مخاطبان بیشتری نسبت به درمان رو در رو دسترسی پیدا می کند. به طور کلی، با توجه به غلبه اثبات حمایت از درمان متمرکز بر اضطراب، کسانی که مشکلات یا علائم اضطراب دارند، دلایل زیادی برای امیدواری نسبت به وعده فردای بدون تلاش دارند. خوشبختانه، تخصص مسیری را ایجاد کرده است که در طی آن ممکن است به افراد مبتلا به مشکلات اضطرابی دسترسی پیدا شود. با ارائه CBT تحت هدایت درمانگر از طریق رایانه (e-therapy یا iCBT)، تعداد زیادی از کودکان و بزرگسالان نیز می توانند کمک شوند. نورتون رویکردهای مبتنی بر شواهد مؤثری را توصیف می‌کند که برای کمک به درمانگران CBT در اجرای مداخلات مبتنی بر گروه برای مبتلایان به مشکلات اضطرابی طراحی شده‌اند.

درمان رفتار دیالکتیکی

برای تشخیص اختلال عملکرد اضطرابی، یک فرد باید علائم خاصی را نشان دهد که در DSM-5 ذکر شده است. بسته به نوع خاصی از اختلال عملکرد اضطرابی، استانداردهای تشخیص متفاوت است. افرادی که قصد دارند بعد از یک دوره طولانی مصرف داروهای ضدافسردگی رویکرد خود را برای درمان مسائل اضطرابی تنظیم کنند، باید با پزشک خود در مورد بهترین روش دور شدن از این داروها مشورت کنند. درمان عصبی یک فرد به ویژگی اختلال عملکرد عصبی و ترجیحات شخصی خاص آنها بستگی دارد.

دریابید که چه چیزی می تواند باعث بیماری خاص شما شود و چه درمان هایی ممکن است برای شما بهترین باشند. مشاوران دلسوز ما به عنوان کارشناسان سلامت روان، ناامیدی و درد شما را درک می کنند. ما به دیگرانی که با ایده‌ها و ترس‌های مضطرب دست و پنجه نرم می‌کنند کمک کرده‌ایم که سایر بخش‌های زندگی‌شان را فراگرفته است. هنگامی که توانایی شما برای ماندن در زندگی به طور کامل تحت تأثیر قرار می گیرد، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که با کسی در مورد چگونگی ایجاد روش های شخصی برای کنار آمدن با اضطراب و دوباره استقلال خود صحبت کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

روان درمانی که اغلب به عنوان درمان صحبت کردن یا مشاوره روانشناختی نیز شناخته می شود، شامل کار با یک درمانگر برای کاهش علائم اضطراب شما است. با این حال، زمانی که اضطراب شدید دارید، ممکن است مجبور شوید به یک متخصص سلامت روانی مراجعه کنید. روانپزشک یک پزشک پزشکی است که در زمینه تشخیص و درمان موقعیت های سلامت روانی تخصص دارد. یک روانشناس و برخی دیگر از متخصصان بهداشت روانی می توانند عصبی بودن را تشخیص دهند و مشاوره ارائه دهند. به نوبه خود، احتمالاً می‌توانید از تکنیک‌های اوقات فراغت برای خنثی کردن تأثیرات تنش جسمی و آرام کردن خود در موقعیت‌های شدیداً پرتنش نهایت استفاده را ببرید.

او می‌داند که مطالعه برای مواجهه با ترس‌های شما، یا کمک به کودکتان در یادگیری نحوه مواجهه با ترس‌هایش چقدر مشکل‌ساز است. او با استفاده از صمیمیت، شوخ طبعی و کار گروهی به شما و عزیزانتان کمک می‌کند تا بهترین روشی را که روی آن تمرکز کرده و به عصبانیت واکنش نشان می‌دهید، دوباره کار کنید. او دوست دارد به مبتلایان خود نکاتی را در مورد چگونگی غلبه بر اضطراب آموزش دهد تا بتوانند استعدادهایی را مطالعه کنند که انعطاف‌پذیری، صلابت، و لذت بردن از سفر را ایجاد می‌کنند. تامی در ارائه خدمات حتی به بی‌میل‌ترین خریداران نیز مهارت دارد و به انگیزه و اعتماد به نفس برای غلبه بر اضطراب خود دست می‌یابد.

مورد دوم زمانی وجود دارد که یکی از موقعیت‌های پزشکی دیگر باعث عصبی شدن شدید شود. اضطراب می تواند در روابط، خواب، عادات مصرف، کار، دانشگاه و سرگرمی ها دخالت کند. درمان موثر می تواند علائمی را که با عصبی بودن همراه است را در مدت زمان کوتاهی کاهش دهد یا از بین ببرد. اگرچه ممکن است افراد آماده تشخیص دقیق علت عصبی بودن خود نباشند، درمان ممکن است به آنها کمک کند تا آن را کشف کنند.

درمان اضطراب اجتماعی چیست؟

موقعیت‌های استرس‌زا و آسیب‌زا اجزای منظم زندگی هستند و واکنش‌هایی که برانگیخته می‌شوند نیز همینطور است. با این حال، ایده ها و انتظارات نامطلوب مداوم از ناشناخته ها ممکن است تحمل ناپذیر باشند. می‌تواند بسیار مبهم باشد که چه اتفاقی می‌افتد و چگونه می‌توان زندگی روزمره را با اضطراب مدیریت کرد، چه رسد به اینکه نکاتی را در مورد چگونگی لذت بردن از زندگی و خشنود بودن پیدا کنیم.

مقالات مرتبط

والدین، دوستان و همسران کسانی که به GAD مبتلا هستند به طور مرتب احساس می کنند که در جستجوی اطمینان آنها را تحت تعقیب قرار می دهد. درمان موثر OCD مستلزم قرار گرفتن در معرض درمان با پیشگیری از پاسخ، درمان شناختی و دارودرمانی بالقوه است، به ویژه زمانی که علائم شدیدتر هستند. مرکز درمان اضطراب شیکاگوی بزرگ ارائه درمان سریع و فشرده OCD توسط مونتاژ هر روز در مکان‌هایی که OCD زندگی شما را مختل می‌کند.

از آنجایی که نوع مدرن‌تری از درمان است، تحقیقات بیشتری برای تأیید اثربخشی آن در کاهش علائم عصبی مورد نیاز است. چندین درمان طبیعی به عنوان درمانی برای اضطراب مورد مطالعه قرار گرفته است، با این حال تحقیقات بیشتری برای درک خطرات و مزایای آن مورد نیاز است. مکمل‌های غذایی گیاهی و رژیمی توسط سازمان غذا و دارو نظارت نمی‌شوند. شما نمی توانید همیشه از آنچه دریافت می کنید و ایمن بودن آن مطمئن باشید. برخی از این مکمل‌های غذایی می‌توانند با داروهای تجویزی تداخل داشته باشند یا باعث ایجاد تداخلات مضر شوند.

با انجام این کار، بدبختی عاطفی و بدنی کلی مربوط به خاطره گویی را کاهش می دهد و ادراک منفی را به یک ادراک تطبیقی ​​تغییر می دهد. تحقیقات از اثربخشی EMDR به عنوان درمانی برای تمرکز بر تجربیات آسیب‌زا و ناراحت‌کننده گذشته پشتیبانی می‌کند. درمان بین فردی که اغلب به عنوان IPT شناخته می شود، یک روان درمانی حمایتی کوتاه مدت است که به مسائل بین فردی در حالت ناامیدی در بزرگسالان، نوجوانان و سالمندان می پردازد. کلاس های اولیه به جمع آوری اطلاعات در مورد ماهیت افسردگی و تجربه بین فردی اختصاص داده شده است.

یینگ به زبان ماندارین مسلط است و به ویژه از استفاده از زبان مادری خود برای کمک به افرادی که به درمانگر ماندارین زبان علاقه دارند، لذت می برد. سابقه مهاجرت او از وطن خود به ایالات متحده، قدردانی خاصی را برای بیمارانی که اضطراب مرتبط با چالش‌های بین‌فرهنگی را تجربه می‌کنند، نشان می‌دهد. او مربیگری ویژه ای در کار با تروما دارد و به خصوص از کار با کودکان، نوجوانان و خانواده ها لذت می برد. او دوست دارد با تمام اختلالات عصبی، ADHD و افرادی که دچار مشکلات خلقی هستند کار کند. در گروه درمانی Hinsdale، ما درمانگران ماهری داریم که درمان هدفمندی برای PTSD، OCD، عصبی بودن عمومی، اختلال هراس، آگورافوبیا، فوبیای اجتماعی و فوبیای خاص ارائه می دهند.

آنها ممکن است درمان مختصری برای اختلالات اضطرابی مطمئن ارائه دهند. همچنین دارای نوعی اختلال عصبی اجتماعی است که به آن اضطراب عملکرد گفته می شود. دکتر سیگل با موفقیت تمام انواع مسائل اضطرابی از جمله اضطراب اجتماعی، اختلال اضطراب فراگیر، اختلال هراس، اختلال وسواس فکری-اجباری و فوبیای خاص را درمان می کند. اغلب، این شامل کمک به خریداران برای مدیریت مسائل خلقی، مانند مالیخولیا و اختلال عملکرد دوقطبی است، که به طور مداوم در جنبه های مختلف اضطراب به نظر می رسد. او به ویژه با دانش‌آموزان مدرسه و متخصصان جوان‌تر ارتباط خوبی برقرار می‌کند، و در طول انتقال چرخه زندگی دشوار برای زنان و مردان، پشتیبانی مفیدی ارائه می‌دهد. درمان بر اساس میزان تأثیر اختلال عملکرد عصبی اجتماعی بر توانایی بیمار برای عمل معمولاً تعیین می‌شود.

موها را می‌توان از هر وب‌سایتی در بدن خود کشید، و مناطقی که به آسانی به آنها دسترسی دارید، محتمل‌ترین وب‌سایت‌ها هستند. نوجوانان و بزرگسالانی که از کشیدن مو رنج می برند، رسوایی و ناراحتی شدیدی را تجربه می کنند. آن‌ها ممکن است از فعالیت‌هایی که می‌ترسند ریزش موی آن‌ها نشان داده شود، اجتناب کنند که مربوط به بیرون بودن در روزهای بادی، ایستادن در نزدیکی افراد قد بلندتر از خودشان، کلاس‌های آموزشی یا رفتن به آرایشگاه است. کسانی که از تریکوتیلومانیا رنج می برند، اغلب به اشتباه نگران هستند که کشیدن مو باید به این موضوع اشاره کنند که به ویژه "بیمار" یا "خود آسیب رسان" هستند، زیرا نمی توانند متوقف شوند. دانشمندان و درمانگرانی که با کشیدن مو و انتخاب پوست آشنا هستند، می‌دانند که این رفتارها عادتی است که به احتمال زیاد ناشی از یک استعداد ژنتیکی است که به طور تصادفی خود را تقویت می‌کند. اکثر جوانان و جوانان مبتلا به TS و اختلال تیک تا زمانی که به اواسط بیست سالگی خود می رسند از تیک های خود بیشتر می شوند، اما زندگی قبل از آن زمان می تواند برای همه دردناک و آزاردهنده باشد.

برای بسیاری از مسائل اضطرابی، روان درمانی ساده ترین راه حل است. روان‌درمانی می‌تواند به شما کمک کند تا دلایل اصلی نگرانی‌ها و ترس‌های خود را کشف کنید، آرام باشید، و مکانیسم‌های مقابله سالم‌تر و مهارت‌های حل مسئله را توسعه دهید. در اصل، Remedy ابزارهای اجباری برای غلبه بر اضطراب را به شما ارائه می دهد و روش استفاده از آنها را به شما آموزش می دهد. تامی مادریگرانو کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی خود را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی دریافت کرد. او تجربیات زیادی در ارائه درمان عادات دیالکتیکی به درستی مانند آموزش درمان شناختی رفتاری و مداخله در بحران بدون خشونت دارد.

راهبردها به نوزاد و مادر یا پدر آموزش داده می‌شود و به والدین نکاتی در مورد نحوه عمل به عنوان مربی برای کودک آموزش داده می‌شود. درمانگران ارزیابی و حمایت را برای کل خانواده ارائه می دهند زیرا ما احساس می کنیم که چنین چالش هایی برای یک کودک می تواند در خانواده ایجاد کند. درمان مسائل هیستری توسط CBT در مقاله برزا در این مقاله از Dialogues in Clinical Neuroscience با جزئیات بیشتر توضیح داده شده است. اثربخشی CBT برای تمام اختلالات عصبی در تعداد زیادی از تحقیقات مدیریت شده نشان داده شده است. اگر اجتناب از شرایط ترسناک یک تفکر مرتبط در مورد مسائل هراسی است، روش های مواجهه باید در برنامه درمانی گنجانده شود، که طی آن بیماران با شرایط ترسناک خود مواجه می شوند.

در طول درمان CBT، روانشناس شما به شما کمک می کند تا راه های دیگری را برای تعیین و کنترل عواملی که به عصبی بودن شما کمک می کنند، مطالعه کنید. داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای مشابه SSRI ها در درمان اکثر مشکلات عصبی عمل می کنند. مانند SSRI ها، روانپزشکان با دوز کم شروع می کنند و به تدریج با تکیه بر اثرات ناخواسته و افزایش علائم، دوز را افزایش می دهند. بسته به شدت علائم خاص شما، روانپزشک می تواند ترکیبی از دارو و روان درمانی را توصیه کند.

او به نوجوانان و بزرگسالان کمک می کند تا موانع زندگی مورد نیاز خود را از بین ببرند و با خریداران همکاری کنند تا به طور جمعی برای اهداف درمانی تلاش کنند. او با دقت با پدر و مادرش کار می کند تا توصیه هایی در مورد اینکه چگونه می توانند به نوجوان خود در درمان کمک کنند، ارائه دهد. با فراهم کردن فرصت هایی برای پیگیری و آموزش در خارج از کلاس ها، تخصص خریداران علائم را کاهش داد و پیشرفت را افزایش داد. بی خوابی زمانی اتفاق می افتد که فردی نتواند به راحتی بخوابد یا بخوابد. اغلب اوقات، نگرانی در مورد کیفیت خواب و قدرت عملکرد در هنگام بیداری با پیامدهای کم خوابی ترکیب می شود و زندگی روزمره را مختل می کند.

EMDR می تواند به مقابله با اضطرابی که ریشه در تروما دارد، مانند PTSD یا فوبیای خاص کمک کند. علاوه بر این برای رویدادهای زندگی که ممکن است منجر به شروع اختلال عملکرد اضطراب عمومی و اختلال عملکرد پانیک شود، مفید است. EMDR معمولاً برای همه انواع عصبی به دلیل ماهیت هدف قرار دادن و پردازش مجدد موقعیت‌های خاص زندگی استفاده نمی‌شود، با این حال می‌تواند یک وسیله مفید و مورد نیاز در طول دوره درمان باشد. در برخی موارد، داروها در درمان مشکلات عصبی نقش دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد