اطلاعات و منابع روانشناسی مشاوره

۳۲ بازديد

در استرالیا، برنامه های روانشناسی مشاوره وجود دارد که توسط شورای اعتباربخشی روانشناسی استرالیا تایید شده است.روانشناس برای ثبت نام به عنوان یک روانشناس مشاوره، باید معیارهای قلمرو تایید عمل را داشته باشید. این شامل یک دیپلم لیسانس در علم روانشناسی، یک مدرک افتخار یا دیپلم فوق لیسانس در روانشناسی، و یک دیپلم کارشناسی ارشد یا دکترا در روانشناسی مشاوره است. سپس فارغ التحصیلان باید یک برنامه ثبت نام را تکمیل کنند تا فضایی برای تأیید دنبال کنند و از عنوان روانشناس مشاوره استفاده کنند. یک عنصر اساسی از دیپلم این درک به روان درمانی فردی، درمان خانواده و زوجین، درمان گروهی، مفهوم رشد و آسیب شناسی روانی اختصاص دارد. هنگامی که برای اولین بار با مشاور خود ملاقات می کنید، باید این امکان را داشته باشید که در مورد آنچه شما را به مشاوره کشانده و احساسی که دارید، بحث کنید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه بهترین روانشناس از این سایت بازدید نمایید.

برنامه فشرده متمایز ما شما را در بهترین محیط با افراد مناسب قرار می‌دهد و تغییرات پایدار را تقویت می‌کند. CAPS به صورت دوره ای پیام هایی را برای جامعه دانشگاه می نویسد. برنامه کارشناسی ارشد مشاور مدرسه در اداره آموزش ایالت نیویورک ثبت شده است که منجر به صدور گواهینامه موقت برای مشاور مدرسه در ایالت نیویورک می شود. اگر پیشنهاد کار در ایالت دیگر را دارید و قصد ثبت نام در برنامه آنلاین مشاور مدرسه را دارید، لطفاً مطالب اضافی ارائه شده در ایالت خود را در وب سایت وزارت آموزش ایالت مربوطه ارزیابی کنید. گواهی 15 اعتباری جنسیت، زنان و جنسیت، برنامه اولیه از نوع خود است که توسط ایالت نیویورک تأیید شده است. به مربیان، محققان، پزشکان و فعالانی بپیوندید که وقف ارتقای رفاه افراد و زنان LGBTQ هستند.

روانشناسان مشاوره معمولاً با افرادی کار می کنند که علائم کمتری را تجربه می کنند. چشم انداز درمان حتی می تواند بین روانشناسی پزشکی و مشاوره متفاوت باشد. انسان در افکارش مسائل اساسی دارد که همراه با موفقیت، شادی و رضایت او در زندگی رخنه می کند. وقتی به دانش‌آموزان فکر می‌کنیم، ذهن آنها می‌تواند در موفقیت تحصیلی‌شان جایگاه اصلی را داشته باشد. مانند مشکلات خانوادگی، دلتنگی، هویت، تنهایی، از دست دادن انگیزه، درد، مشکلات در وعده های غذایی یا تصویر بدن. وقتی دانش آموز نتواند با موقعیت ها کنار بیاید، سلامت روانی خود را از دست می دهد.

هدف مشاوره کمک به افراد برای غلبه بر بسیاری از جریاناتشان است

در یک مشاوره شخصی می توان در مورد وضعیت فعلی شما آزادانه با محرمانه صحبت کرد. ما با هم می توانیم وضعیت را تجزیه و تحلیل کنیم و سعی کنیم ایده هایی را کشف کنیم که در نهایت ممکن است منجر به حل مشکلات شما شود. آنها احتمالاً می توانند اولین گام در مسیر تغییر یا ایجاد تماس باشند. ما ممکن است به شما توصیه ای برای سایر ارائه دهندگان مشاوره، یا برای گروه های خودیاری ارائه دهیم، یا شما را به یک روان درمانگر ارجاع دهیم. مشاوران بدون مجوز تحت نظارت مشاور دارای مجوز کار می کنند که به داده های مشاوره دسترسی دارد تا مسئولیت های نظارت را انجام دهد. علاوه بر این، یک محقق می‌تواند به مشاور اجازه دهد تا جلسه‌ای را ضبط کند یا ویدیویی را ضبط کند تا مشاور با سرپرست خود ارزیابی کند.

بنابراین، با تکیه بر نوع و پیچیدگی مشکل، مشاوره مبتنی بر مدرسه ممکن است واقعا مفید باشد یا ممکن است ارجاع به یک درمانگر، مرکز سلامت روان یا بیمارستان خارج از دانشگاه ارائه شود. سلامتی

به عنوان مثال، اگر خریدار پیوند واقعاً قوی با والدین خود داشته باشد، ممکن است درمانگر را به عنوان یک شخصیت پدر یا مادر ببیند و ارجاع قدرتمندی به درمانگر داشته باشد. این می تواند به عنوان یک نتیجه یک درمانگر مشکل ساز باشد. این می تواند یک چیز عالی باشد، زیرا نتیجه نهایی مشتری ممکن است تا حد زیادی به روی درمانگر باز شود. به عبارت دیگر، اگر مصرف‌کننده رابطه‌ای واقعاً منفی با پدر یا مادر خود داشته باشد، ممکن است مراجع واقعاً احساسات نامطلوبی نسبت به درمانگر داشته باشد.

جهت کسب اطلاعات در زمینه روان‌شناسی از این سایت بازدید نمایید.

خدمات مشاوره روانشناسی به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ارائه شد. دو نوع مشاوره وجود داشته است. مشاوره افراد خاص و مشاوره گروهی تعداد دانش پژوهانی که از سپتامبر 2013 تا دسامبر 2015 برای مشاوره مراجعه کرده اند به شرح زیر است.

من وقف کمک به مشتریانم برای ایجاد تغییرات پایدار و کشف راه‌هایی برای زندگی کردن زندگی‌هایی هستم که برای حال و آینده خود تصور می‌کنند. هر دو روان‌درمانگر با تجربه هستند و سال‌هاست در دانشگاه هومبولت کار می‌کنند. آنها علاوه بر این، کل آموزش های گروهی و تعدادی از سخنرانی ها و مناسبت های مرتبط را کنترل می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد