محصولات پرطرفدار برای تبلیغ

۴۳ بازديد

در مورد دارایی‌های قابل مشاهده، اینها ساده‌ترین آنها هستند، زیرا شما فقط به یک تصویر نیاز دارید. احتمالاً یکی از برجسته‌ترین مزایای تبلیغ در اینستاگرام، شانس موفقیت صدها کاربر فعال بدون وقفه در تخصص مرور آنها است. تبلیغات اینستاگرام تقریباً معادل پست های معمولی به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران این پلت فرم است.

تبلیغات برای کلیک روی لینک بهینه شده اند تا افراد مناسب را با کمترین قیمت به وب سایت شما بیاورند. بودجه مادام العمر حداکثری است که در بازه زمانی که تبلیغ شما در شرف نمایش است، خرج می کنید. پس از انتخاب هدف، باید مرتباً ارتقا پیدا کنید تا به کمپین خود یک نام بدهید. مطمئن شوید که ویژگی هایی مانند تاریخ، عرضه و محتوا را در نظر بگیرید تا تعیین کمپین ها در آینده ساده تر شود. هیچ سرپرست جداگانه اینستاگرام وجود ندارد، بنابراین مجبور نیستید یک مدل حساب تبلیغاتی جدید ایجاد کنید. اگر قبلاً تبلیغات فیس بوک را اجرا کرده اید، تقریباً با این روش کنترل دارید.

ویدئوها ممکن است تا 15 ثانیه طولانی باشند و باید برای مشاهده تمام صفحه عمودی طراحی شوند. تبلیغات کاوش در برگه کاوش ظاهر می‌شود، ناحیه‌ای از پلتفرم که در آن کاربران محتوای جدید و حساب‌های کاربری را کشف می‌کنند که ممکن است بیشتر بر اساس عادات استفاده از اینستاگرام آنها طراحی شده باشد. بیش از 50 درصد از کاربران اینستاگرام هر ماه وارد کاوش می شوند، بنابراین مکان فوق العاده ای برای دستیابی به تبلیغات است. تبلیغات ویدیویی درون فید می‌تواند تا 60 دقیقه طول بکشد، اما ویدیوهای کوتاه‌تر معمولاً ساده‌تر هستند. استوری اینستاگرام نیمی از برنامه پرکاربرد است و بیش از 500 میلیون مشتری اینستاگرام هر روز استوری را مشاهده می کنند. تعامل معمولاً با تبلیغات Stories بزرگتر است، زیرا فرمت آن کل صفحه نمایش سلولی را پوشش می‌دهد و بسیار فراگیرتر از تبلیغات درون فید است.

جهت انجام تبلیغات اینترنتی به سایت به آدرس زیر مراجعه نمایید

https://www.iranjobino.com

برای اجرای تبلیغات خرید، باید کاتالوگ خرید اینستاگرام خود را راه اندازی کنید.

محصولات پرطرفدار برای تبلیغ در سال 2022

مخاطبان ذخیره شده زمانی مفید هستند که اطلاعات مخاطبان سفارشی خود را داشته باشید (مثلاً بازدیدکنندگان قبلی وب سایت) یا مخاطبان قبلی کمپین های قبلی که به خوبی انجام شده اند. اگر نه، احتمالاً می‌توانید مخاطب جدیدی ایجاد کنید که اساساً براساس جمعیت‌شناسی، علایق و هدف‌گیری رفتاری است. تبلیغات کاوش اینستاگرام در شبکه کاوش یا کانال های موضوعی به نظر نمی رسند، اما کاملاً پس از کلیک روی عکس یا ویدیوی کاوش توسط شخصی نشان داده می شوند. از آنجایی که محتوای محتوای موجود در برگه‌های کاوش کاربران به طور مداوم در حال تغییر است، تبلیغات کاوش به شرکت‌ها اجازه می‌دهد در کنار محتوای مرتبط با فرهنگی و پرطرفدار ثابت شوند. تبلیغات مجموعه برای تولیدکنندگان تجارت الکترونیک مناسب‌ترین هستند، زیرا به مشتریان اجازه می‌دهند کالا را مستقیماً از آگهی خریداری کنند. وقتی شخصی روی تبلیغ کلیک می‌کند، به یک فروشگاه تجربه فوری اینستاگرام هدایت می‌شود، جایی که درباره محصول به او آموزش داده می‌شود و اقدام به خرید می‌کنند.

مخاطب هدف من کیست؟

به منظور مدیریت قیمت تبلیغات اینستاگرام خود، احتمالاً می‌توانید بودجه روزانه یا محدودیت‌های هزینه مادام العمر را تعیین کنید. تبلیغات چرخ و فلک مجموعه ای از تصاویر یا فیلم ها را نشان می دهد که مشتریان می توانند از طریق آنها ورق بزنند. آن‌ها می‌توانند هم در فید و هم در استوری اینستاگرام ظاهر شوند، با یک دکمه فراخوان یا سوایپ لینک بالا که کاربران را به وب‌سایت شما هدایت می‌کند. تبلیغات تصویری بهترین گزینه برای کمپین هایی با محتوای قابل مشاهده قابل مشاهده است که می تواند در یک تصویر منفرد منتقل شود.

کانال بازاریابی جدید، اما در واقع مکان شروع را نمی دانید، در اینجا یک راهنمای گام به گام سریع برای تبلیغ در اینستاگرام آورده شده است. نود و هشت و هشت درصد از کاربران از طریق یک دستگاه تلفن همراه به رسانه های اجتماعی دسترسی دارند، بنابراین طراحی هنری خود برای مشاهده موبایل، نه دسکتاپ، حیاتی است. اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد سازماندهی و راه اندازی تبلیغات اینستاگرام یاد بگیرید، دارید. مرحله بعدی طراحی ویژگی قابل مشاهده کارآمد در تبلیغات شما است.

تمرین یکی از بهترین معلمان است، بنابراین اکنون نگران این مقدار زیاد مناسب نباشید. مهمترین عاملی که باید در نظر داشته باشید این است که چه نوع مخاطبی می تواند با هدفی که در مرحله قبلی انتخاب کرده اید هماهنگ باشد. مانند هر کمپین تبلیغاتی دیگری، تعیین آنچه می خواهید به دست آورید ضروری است. اگر برای اولین بار در حال تلاش برای تبلیغات اینستاگرام هستید، توصیه من می‌تواند این باشد که یک هدف ساده مانند ترافیک (معروف به ارسال افراد به وب‌سایت خود) انتخاب کنید.» یک آگهی عکس یک عکس را در قالب مربع یا پانوراما در خود جای می دهد.

تبلیغات ویدئویی

بسته به اینکه می‌خواهید چه کسی را با تبلیغات اینستاگرام خود هدف قرار دهید، برخی از انواع تبلیغات ممکن است بهتر از سایرین باشند. برای کوچک کردن کدک ها، از این سوالات برای راهنمایی شما استفاده کنید. تبلیغات در بین حلقه‌ها، با مشخصات مرتبط با آگهی‌های Stories ثابت می‌شوند و ممکن است تا 30 ثانیه طول بکشند. آنها باید صدا یا موسیقی را در آغوش بگیرند تا به خوبی با قرقره های طبیعی ادغام شوند.

این وب سایت همچنین ادعا می کند که میانگین CPC و CPM می تواند براساس هدف کمپین بازاریابی متغیر باشد. نمودار زیر نشان می دهد که CPC تبلیغات اینستاگرام ممکن است بین 25/0 تا 96/7 دلار باشد که عمدتاً بر اساس هدف شما است. در اینجا چند ایده برای نکاتی در مورد نحوه طراحی خلاقانه جلب توجه برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد. در این مرحله علاوه بر این، دکمه تماس برای اقدام را انتخاب کرده و آدرس اینترنتی مکانی را که برای ارسال افرادی که روی تبلیغ شما کلیک می کنند نیاز دارید وارد کنید. از شما خواسته می شود که محبوب ترین مخاطب، مقصد، بودجه و دوره تبلیغات خود را برای اجرا انتخاب کنید. برای انجام این کار باید یک حساب تجاری یا سازنده در اینستاگرام داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات در زمینه کسب و کار از این سایت بازدید نمایید.

با انتخاب صفحه فیس بوک و حساب اینستاگرام مربوطه شروع کنید. در این مرحله، مقدار زیادی را که باید خرج کنید و مدت زمان اجرای کمپین خود را انتخاب خواهید کرد. بهترین روش برای شروع تبلیغات در اینستاگرام این است که مطمئناً یکی از پست های اینستاگرام موجود خود را تبلیغ کنید. تبلیغات خرید اینستاگرام مشتریان را به صفحه توضیحات محصول در اپلیکیشن اینستاگرام می برد. در این مقاله، یک نمای کلی درباره نکاتی در مورد نحوه تبلیغ در اینستاگرام به همراه یک راهنمای 5 مرحله ای آسان برای ایجاد اولین تبلیغ خود تنها با چند ضربه به شما ارائه می دهیم.

مگر اینکه فکر خیلی واضحی داشته باشید که تبلیغ شما در چه روزها و ساعت‌هایی بهترین اجرا را دارد، گزینه «اجرای مجموعه آگهی من به طور مکرر از امروز شروع شود» را انتخاب کنید. تبلیغات اینستاگرام علاوه بر این به شما این امکان را می دهد که کنترل کنید تبلیغات شما کجا به نظر می رسد و چه کسی آنها را می بیند. در مقایسه با مشارکت های پولی، تبلیغات شما از حساب شخصی شما چاپ می شود. شما فقط باید تصمیم بگیرید که چقدر باید برای تبلیغات هزینه کنید، مکان ارسال افرادی که روی آنها کلیک می کنند و چه کسانی می خواهند به آنها دسترسی پیدا کنند. سعی کنید تنظیمات را طوری انتخاب کنید که مجموعه تبلیغاتی شما در میان محدوده سبز قرار بگیرد. تبلیغات IGTV تبلیغات ویدیویی هستند که پس از کلیک مشتری برای تماشای ویدیوی IGTV از فید خود پخش می شوند.

تقریباً رسیدیم... صفحه فیسبوک و حساب اینستاگرام خود را وصل کنید. اگر شرکت شما اکانت اینستاگرام ندارد اما همچنان می‌توانید تبلیغاتی را در اینستاگرام اجرا کنید زیرا صفحه فیس‌بوک شما برای مشخص کردن مدل شما در تبلیغ شما استفاده می‌شود. ویدیوهای اینستاگرام ممکن است 60 ثانیه طولانی باشند و فیلم در فرمت مربع یا افقی گرفته شده باشد. این به شما آزادی عمل بسیار بیشتری را برای معرفی و تبلیغ کسب و کارتان نسبت به محدودیت 15 ثانیه ای قبلی ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند شما یک برند باشید یا یک تولیدکننده محتوا، درآمدهای هنگفتی برای کسب درآمد در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد.

در حال حاضر بهترین روش غذا خوردن ما را تغییر داده است -

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد